abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:07:14 #101
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_170998619
Ze wilt dat er gediscimineerd wordt omdat ze ervoor kies om een geloof aan te hangen en gaat janken wanneer ze niet krijgt wat ze wilt :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:07:36 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_170998629
quote:
,,Weet u hoe het voelt als je dochtertje van 5 elke dag bij binnenkomst in de klas naar de foto kijkt en vraagt ‘mama, waarom sta ik hier niet op?’ Dat kun je niet aan een kind uitleggen’’, zei de Haagse moeder gisteren snikkend tijdens de zitting in Haagse rechtbank.
Wat een krokodillentranen. IEDERE dag vraagt dat dochtertje weer OPNIEUW waarom ze niet op een foto staat. En IEDERE dag is het ONMOGELIJK om dit uit te leggen. Logisch dat deze vrouw een volledige ZENUWINSTORTING hiervan heeft gekregen. TIENDUIZEND euro is nog VEEL TE WEINIG om het gedane leed te compenseren. Het is immers toch maar belastinggeld van Kaffirs.

Ik ga niet zeggen wat ik vind wat ik met deze familie zou doen als ik de macht had, want dan wordt mijn account geblokkeerd. Ik walg wel volkomen van dit soort beroepsprofiteurs en nog meer van de softe D66-rechter die met dit verhaal meegaat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:07:44 #103
256666 leeell
I know you're lonely
pi_170998631
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lezen.

[..]

Nalatigheid van die moeder dus.
Dus s'ochtends vroeg op kerst is wel prima??
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:08:16 #104
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170998637
quote:
4s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op een openbare basisschool rekening moeten houden met islamitische feestdagen _O-
sprookjesverhalen en hun lezers religie en hun volgers worden achterlijk veel beschermd. Dat is echte discriminatie.
pi_170998646
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Als ik kinderen uit school hield vanwege mijn persoonlijke opvattingen heb ik een inspecteur aan de deur staan, als zo'n muts het doet in naam van de islam is het weer toegestaan.
je negeert het feit dat deze kinderen officieel een vrije dag hadden gekregen
pi_170998652
Het offerfeest is geen erkende feestdag dus de school was tot niks verplicht en dat kind hoorde gewoon op school te zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:09:15 #107
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170998659
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:07 schreef leeell het volgende:

[..]

Dus s'ochtends vroeg op kerst is wel prima??
Als het blijkbaar niet anders kan wel. Maar kerst is gewoon een schoolvakantie dus goede vergelijking wel dit. Offerfeest niet.

Zo kan ik er nog wel meer verzinnen.
pi_170998671
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:08 schreef HSG het volgende:
Het offerfeest is geen erkende feestdag dus de school was tot niks verplicht en dat kind hoorde gewoon op school te zijn.
ze hadden vrij gevraagd en gekregen
pi_170998672
quote:
6s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij is de hoogte van het bedrag én de inzet van deze zaak vooral symbolisch. De rechter heeft ook al door laten schemeren dat zij wel wat in het verhaal ziet, maar dat zij niet mee zal gaan met zo'n bedrag.

Waarom val jij dan nog zo hard over het bedrag? :)

Symbolisch is een euro of excuses, geen 10.000 euro.

quote:
Waar geef ik aan dat 'de moslim gelijk heeft'? :D En het is dus aan de rechter om te bepalen of deze vrouw gelijk heeft of niet. Mooi land leven we toch?

Wat jij doet is je oordeel al klaar hebben voor je de zaak kent. Je ziet de rode lap 'discriminatie' en rent er als een dolle stier op af.
Nou je doet hetzelfde wat jij en je vrienden zelfs in aanslagen topics doen, het onderwerp negeren en vooral de mensen afvallen die kritiek leveren op de islam, een moslimvrouwtje of een aanslag. De eerste reactie van een normaal persoon die dit leest zou moeten zijn "wat een gek wijf", de eerste reactie van volk zoals jou is "snel het topic doorspitten en vooral mensen die roepen wat voor een gek wijf het is afvallen".

En vooral die laatste zin, het oordeel al klaar hebben, geld dat niet voor beide kampen? Want ik kan mij heel wat topics de laatste weken herinneren waarin extreem rechts, PVV stemmers, Wilders, "radicale" soldaten in Duitsland ook werden afgevallen door mensen zoals jou op basis van één nieuwsbericht, maar dat mag dan natuurlijk wel weer op dat moment?
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:11:58 #110
3542 Gia
User under construction
pi_170998722
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:07 schreef leeell het volgende:

[..]

Dus s'ochtends vroeg op kerst is wel prima??
Op Kerst zijn de scholen dicht, de leraren vrij, dus dan kan dat niet.
Dit is Nederland, hier gelden de Joods/christelijke tradities waaromheen de verplichte vakanties zijn gepland.
Als zij vrij willen hebben voor al hun islamitische feesten en school tijdens de christelijke feesten, dan moeten ze in een islamitisch land gaan wonen.

Het is al mooi dat ze vrij krijgen met offerfeest, terwijl de rest school heeft.

Hé, laten we moslimkinderen verplichten, tijdens Kerst naar school te gaan, met een islamitische juf als toezicht! Anders hebben zij meer vrije dagen dan niet moslim kindjes en dat is niet eerlijk.
Hoe leg je Angeliekje uit dat haar vriendinnetje Aïcha vaker vrij heeft dan zij?
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:12:01 #111
256666 leeell
I know you're lonely
pi_170998724
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als het blijkbaar niet anders kan wel. Maar kerst is gewoon een schoolvakantie dus goede vergelijking wel dit. Offerfeest niet.

Zo kan ik er nog wel meer verzinnen.
Het gaat er hier om dat deze kinderen gewoon vrij kregen voor een feest dat voor hun even belangrijk is als kerst voor ons. Ik vind het sowieso prima om religieuze feestdagen te laten vallen en dat je lekker vrij mag zijn op andere dagen van het jaar mocht je dat willen, of dat nu het offerfeest of 4/20 is boeit me geen fuck. Het is gewoon slecht geplanned. Je hebt ongeveer 200 schooldagen in het jaar en jij gaat me vertellen dat er geen betere optie was dan op het offerfeest?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_170998776
Heb maar 1 reactie: :')
pi_170998778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:11 schreef Gia het volgende:
Hoe leg je Angeliekje uit dat haar vriendinnetje Aïcha vaker vrij heeft dan zij?
Dat Nederland is multiculturele samenleving is waarbij wij ook rekening houden met de cultuur, normen en waarden van nieuwe Nederlanders met een migratieachtergrond. O+
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:15:49 #114
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170998788
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Symbolisch is een euro of excuses, geen 10.000 euro.
Mooi man, dus nu bepaal je ook nog even wat symbolisch is. :D Hoe dan ook, is het bedrag irrelevant.
quote:
Nou je doet hetzelfde wat jij en je vrienden zelfs in aanslagen topics doen, het onderwerp negeren en vooral de mensen afvallen die kritiek leveren op de islam, een moslimvrouwtje of een aanslag. De eerste reactie van een normaal persoon die dit leest zou moeten zijn "wat een gek wijf", de eerste reactie van volk zoals jou is "snel het topic doorspitten en vooral mensen die roepen wat voor een gek wijf het is afvallen".
Dat was ook mijn eerste reactie. :o Samen met; Wat een mooi land leven we toch, dat je hierover mag mekkeren bij een rechter! O+
quote:
En vooral die laatste zin, het oordeel al klaar hebben, geld dat niet voor beide kampen? Want ik kan mij heel wat topics de laatste weken herinneren waarin extreem rechts, PVV stemmers, Wilders, "radicale" soldaten in Duitsland ook werden afgevallen door mensen zoals jou op basis van één nieuwsbericht, maar dat mag dan natuurlijk wel weer op dat moment?
Ik val extreem rechts (of jouw andere voorbeelden) niet af, dat zou namelijk suggereren dat ik het ooit wel met ze eens ben geweest. ;)

Ik heb ook zeker niet mijn oordeel klaar, ik reageer niet op jou als persoon, maar op de argumenten die je gebruikt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170998801
Zeikwijf
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:16:25 #116
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170998804
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:12 schreef leeell het volgende:

[..]

Het gaat er hier om dat deze kinderen gewoon vrij kregen voor een feest dat voor hun even belangrijk is als kerst voor ons. Ik vind het sowieso prima om religieuze feestdagen te laten vallen en dat je lekker vrij mag zijn op andere dagen van het jaar mocht je dat willen, of dat nu het offerfeest of 4/20 is boeit me geen fuck. Het is gewoon slecht geplanned. Je hebt ongeveer 200 schooldagen in het jaar en jij gaat me vertellen dat er geen betere optie was dan op het offerfeest?
De school geeft aan dat de fotograaf inderdaad volgepland was.

Daarnaast heeft de school een prima optie geboden voor leerlingen die geoorloofd verzuim hebben gehad.

Het is geen verplichte vrije dag, dan zou het wel raar zijn qua planning ja.

De andere ouders hebben wel gebruik gemaakt van deze optie. Ergo; dit is gewoon een huilie die meteen discriminatie roept.

Want niet-islamieten krijgen geen extra vrije dag omdat ze niet in sprookjes geloven. Dat is pas discriminatie. Want deze vrije dag hoeven ze echt niet in te halen.
pi_170998809
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:12 schreef leeell het volgende:

[..]

Het gaat er hier om dat deze kinderen gewoon vrij kregen voor een feest dat voor hun even belangrijk is als kerst voor ons. Ik vind het sowieso prima om religieuze feestdagen te laten vallen en dat je lekker vrij mag zijn op andere dagen van het jaar mocht je dat willen, of dat nu het offerfeest of 4/20 is boeit me geen fuck. Het is gewoon slecht geplanned. Je hebt ongeveer 200 schooldagen in het jaar en jij gaat me vertellen dat er geen betere optie was dan op het offerfeest?
En al is het expres zo gepland? Als het mevrouw niet bevalt gaat ze maar in een islamitisch land wonen.
pi_170998822
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je negeert het feit dat deze kinderen officieel een vrije dag hadden gekregen
Officieel is wettelijk vastgelegd, dit is een beslissing vanuit de school om maar toe te geven aan het jarenlange niet komen opdagen tijdens het offerfeest. De laatste jaren onder een steun geleefd? Jij negeert het feit dat zodra de islam er niet bij betrokken is een dag of een uur eerder vrij te hebben van school al een hel is voor de ouders, maar zodra we het gooien op geloof is het geen probleem. Dan komen ze eerst jaren niet opdagen, en dan geeft de school ze maar vrij want het heeft toch geen nut.

Daarbij negeer jij ook het feit dat dit moslim volk alleen maar kan eisen, moet je eens in een islamitisch land doen. Zouden Christelijke kindjes in Marokko vrij krijgen met Pasen?
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:17:03 #119
3542 Gia
User under construction
pi_170998823
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:12 schreef leeell het volgende:

[..]

Het gaat er hier om dat deze kinderen gewoon vrij kregen voor een feest dat voor hun even belangrijk is als kerst voor ons. Ik vind het sowieso prima om religieuze feestdagen te laten vallen en dat je lekker vrij mag zijn op andere dagen van het jaar mocht je dat willen, of dat nu het offerfeest of 4/20 is boeit me geen fuck. Het is gewoon slecht geplanned. Je hebt ongeveer 200 schooldagen in het jaar en jij gaat me vertellen dat er geen betere optie was dan op het offerfeest?
Op elke school zitten tegenwoordig wel een paar moslimkinderen. Dan kan deze fotograaf dus op islamitische feestdagen niet werken? Die heeft ook een planning en houdt, terecht, geen rekening met islamitische, hindoeistische, vliegend spaghetti monsterige feestdagen. Die kijkt naar de schoolvakanties.
Als er kindjes ziek zijn, staan ze ook niet op de foto. Wordt dan ook een nieuwe foto gemaakt door de directeur?

Er is, blijkbaar, geen enkel probleem om even op school te komen tijdens offerfeest voor een fotomomentje. Hé, je staat er dan ook meteen met je feestkleding op! Geweldig toch!
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:20:07 #120
3542 Gia
User under construction
pi_170998899
Overigens was het offerfeest in 2016 van maandag 12 tot vrijdag 16 september. Dan had de fotograaf een week niet kunnen werken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:20:53 #121
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170998919
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:16 schreef ChrisCarter het volgende:
De school geeft aan dat de fotograaf inderdaad volgepland was.
Niet voldoende volgens de rechter.
quote:
Daarnaast heeft de school een prima optie geboden voor leerlingen die geoorloofd verzuim hebben gehad.
Niet voldoende volgens de rechter.
quote:
Want niet-islamieten krijgen geen extra vrije dag omdat ze niet in sprookjes geloven. Dat is pas discriminatie. Want deze vrije dag hoeven ze echt niet in te halen.
Dat vind ik een beetje Calimero.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:20:58 #122
256666 leeell
I know you're lonely
pi_170998920
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De school geeft aan dat de fotograaf inderdaad volgepland was.

Daarnaast heeft de school een prima optie geboden voor leerlingen die geoorloofd verzuim hebben gehad.

Het is geen verplichte vrije dag, dan zou het wel raar zijn qua planning ja.

De andere ouders hebben wel gebruik gemaakt van deze optie. Ergo; dit is gewoon een huilie die meteen discriminatie roept.

Want niet-islamieten krijgen geen extra vrije dag omdat ze niet in sprookjes geloven. Dat is pas discriminatie. Want deze vrije dag hoeven ze echt niet in te halen.
Ik vind het feit dat deze leerlingen een "echte" vrije dag verdienen zwaarder wegen dan een fotograaf alsnog inplannen. Daar kan je het met mee oneens zijn maar goed. Ik vind het niet direct "huilie" als iemand een geboden oplossing alsnog niet passend vindt (dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, blijkbaar vonden anderen het wel prima ja).

Het gaat er mij ook niet om dat mensen die in sprookjes geloven meer recht zouden hebben op vrije dag dan niet gelovers maar wel dat er een heel groot aantal mensen in Nederland niks hebben met de "Joods-Christelijke traditie" en bijbehorende vrije dagen en daardoor dus buiten de boot vallen op dagen die zij wel belangrijk vinden. Ik pleit dan ook voor een oplossing voor iedereen om zijn eigen "belangrijke dagen" te kunnen invullen op een manier die voor hun passend is.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_170998932
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Officieel is wettelijk vastgelegd, dit is een beslissing vanuit de school om maar toe te geven aan het jarenlange niet komen opdagen tijdens het offerfeest. De laatste jaren onder een steun geleefd?
ik leef niet onder steun hoor. Gewoon zelfstandig
pi_170998936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Daarbij negeer jij ook het feit dat dit moslim volk alleen maar kan eisen, moet je eens in een islamitisch land doen. Zouden Christelijke kindjes in Marokko vrij krijgen met Pasen?
Gast, genoeg islamitische landen waar christelijke feestdagen gewoon officiële feestdagen zijn. O.a in Egypte, Indonesie, Libanon, Syrie etc etc .. dus gewoon je bek houden als je geen weten hebt over bepaalde onderwerpen
Geen sig.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:23:00 #125
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170998963
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:20 schreef leeell het volgende:

[..]

Ik vind het feit dat deze leerlingen een "echte" vrije dag verdienen zwaarder wegen dan een fotograaf alsnog inplannen. Daar kan je het met mee oneens zijn maar goed. Ik vind het niet direct "huilie" als iemand een geboden oplossing alsnog niet passend vindt (dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, blijkbaar vonden anderen het wel prima ja).

Het gaat er mij ook niet om dat mensen die in sprookjes geloven meer recht zouden hebben op vrije dag dan niet gelovers maar wel dat er een heel groot aantal mensen in Nederland niks hebben met de "Joods-Christelijke traditie" en bijbehorende vrije dagen en daardoor dus buiten de boot vallen op dagen die zij wel belangrijk vinden. Ik pleit dan ook voor een oplossing voor iedereen om zijn eigen "belangrijke dagen" te kunnen invullen op een manier die voor hun passend is.
En ik pleit ervoor dat we niet naar ieders pijpen gaan dansen. Waar trek je dan de grens?
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:23:32 #126
256666 leeell
I know you're lonely
pi_170998977
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Officieel is wettelijk vastgelegd, dit is een beslissing vanuit de school om maar toe te geven aan het jarenlange niet komen opdagen tijdens het offerfeest. De laatste jaren onder een steun geleefd? Jij negeert het feit dat zodra de islam er niet bij betrokken is een dag of een uur eerder vrij te hebben van school al een hel is voor de ouders, maar zodra we het gooien op geloof is het geen probleem. Dan komen ze eerst jaren niet opdagen, en dan geeft de school ze maar vrij want het heeft toch geen nut.

Daarbij negeer jij ook het feit dat dit moslim volk alleen maar kan eisen, moet je eens in een islamitisch land doen. Zouden Christelijke kindjes in Marokko vrij krijgen met Pasen?
Oeps, antwoord is ja. Veel islamitische landen hebben veel langere geschiedenis van samenleven met andere religies en daarvoor passende oplossingen vinden, maar dat past natuurlijk niet in je zienswijze.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:16 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

En al is het expres zo gepland? Als het mevrouw niet bevalt gaat ze maar in een islamitisch land wonen.
Minderheden wegpesten? Is dat echt je uitgangspositie? Dan ben je niet helemaal goed
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:24:12 #127
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170998995
Hoe werkt zo'n offerfeest dan? Begint dat vroeg?
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:24:29 #128
256666 leeell
I know you're lonely
pi_170999004
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En ik pleit ervoor dat we niet naar ieders pijpen gaan dansen. Waar trek je dan de grens?
Dat zeg ik, laat eenieder naar zijn eigen pijpen dansen zodat we niet meer institutioneel vast moeten houden aan tradities die nu worden uitgedragen als "one size fits all"
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:24:54 #129
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170999012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:20 schreef Gia het volgende:
Overigens was het offerfeest in 2016 van maandag 12 tot vrijdag 16 september. Dan had de fotograaf een week niet kunnen werken.
Blijkbaar vindt zelfs de idiote rechter in dit verhaal dat deze meer had moeten doen voor de religieuzen _O-
pi_170999041
quote:
6s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Mooi man, dus nu bepaal je ook nog even wat symbolisch is. :D Hoe dan ook, is het bedrag irrelevant.

Ach gut, en alweer klets je uit je nek.

Symbolisch bedrag: symbolisch bijv.naamw.Uitspraak: [sɪmˈbolis] als symbool bedoeld een symbolisch bedrag (een klein bedrag dat niet in verhouding staat tot de werkelijke waarde van het gekochte product)

Dus 10k voor een gemiste klassenfoto is geen symbolisch bedrag, gezien het feit dat mevrouw niet voor de foto of fotograaf hoeft te betalen. Dit is gewoon weer profiteren van de zwakke ruggengraat in de Nederlandse maatschappij. En daarbij vind ik het wel leuk om even te vermelden dat iemand die mij beschuldig van aannames te doen, de verdediging van deze mevrouw volledig baseert op aannames die dan juist wel weer bij jou in het straatje passen.

En nu zal ik wel weer aannames doen, maar iets zegt mij dat dit vrouwtje niet een perfect geïntegreerd vrouwtje is met een dito baan in de Nederlandse samenleving. Dus de kans is groot dat ze een standaard, discriminatie roepend hoofddoek mevrouwtje is die alles op discriminatie gooit en daar geld voor wilt zien.

quote:
Dat was ook mijn eerste reactie. :o Samen met; Wat een mooi land leven we toch, dat je hierover mag mekkeren bij een rechter! O+

Mekkeren bij een rechter? Zo'n gestoord mens moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen, naar de rechter vanwege een gemiste klassenfoto en het gooien op discriminatie is geen teken van een mooi land, het is een teken dat het land ziek is omdat we een groep in de samenleving hebben die continue in de slachtofferrol kruipen en daardoor blind zijn voor de werkelijkheid. Eens kijken of we nog z'n mooi land hadden als iedereen zich die slachtofferrol zou aanmeten.

quote:
Ik val extreem rechts (of jouw andere voorbeelden) niet af, dat zou namelijk suggereren dat ik het ooit wel met ze eens ben geweest. ;)

Ik heb ook zeker niet mijn oordeel klaar, ik reageer niet op jou als persoon, maar op de argumenten die je gebruikt.
Klopt, je reageert op de argumenten die ik gebruik, reageerde je maar eens een keer op de argumenten die zo'n vrouwtje gebruikt, en daar zit juist het probleem. Dat gebeurd niet, daar is geen kritiek over, daar val je niet over terwijl mijn argumenten geen onnodige rechtszaak veroorzaken, geen mogelijke 10k zal kosten, en ik niet de discriminatie kaart speel.
pi_170999087
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Blijkbaar vindt zelfs de idiote rechter in dit verhaal dat deze meer had moeten doen voor de religieuzen _O-
Voor jou en die ander, ter info :')

Offerfeest 2016
11 t/m 13 september
Het Offerfeest, ook wel het Slachtfeest of het grote feest genoemd, wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender en duurt 3 dagen.

Kinderen nemen overigens op en openbare basisschool maar maximaal 1 dag vrij, op islamitische scholen hanteren ze 3 dagen
Geen sig.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:28:27 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170999096
Zij had toch mooi de kinderen even naar school kunnen laten gaan en zelf de voorbereidingen of naar de inscha'Allah kunnen gaan?

Lijkt me juist ideaal
pi_170999106
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:23 schreef leeell het volgende:

[..]

Oeps, antwoord is ja. Veel islamitische landen hebben veel langere geschiedenis van samenleven met andere religies en daarvoor passende oplossingen vinden, maar dat past natuurlijk niet in je zienswijze.
Mooi, nu wacht ik (en ik denk anderen) met smart op je bron waarin aangetoond word dat er in bijvoorbeeld Marokko rekening gehouden wordt met Christelijke feestdagen waarbij de Christelijke kinderen ook een officiële vrije dag hebben.

Want als ik ga kijken blijkt dat een islamitisch land zoals Marokko geen enkele keer rekening houd met een Christelijke feestdag.

http://www.beleven.org/feesten/lijsten/landen.php?land=Marokko
pi_170999122
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Mooi, nu wacht ik (en ik denk anderen) met smart op je bron waarin aangetoond word dat er in bijvoorbeeld Marokko rekening gehouden wordt met Christelijke feestdagen waarbij de Christelijke kinderen ook een officiële vrije dag hebben.

Want als ik ga kijken blijkt dat een islamitisch land zoals Marokko geen enkele keer rekening houd met een Christelijke feestdag.

http://www.beleven.org/feesten/lijsten/landen.php?land=Marokko
Gast, jij had het over islamitische landen..
Geen sig.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:30:21 #135
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170999135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:28 schreef Knudde het volgende:

[..]

Voor jou en die ander, ter info :')

Offerfeest 2016
11 t/m 13 september
Het Offerfeest, ook wel het Slachtfeest of het grote feest genoemd, wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender en duurt 3 dagen.

Kinderen nemen overigens op en openbare basisschool maar maximaal 1 dag vrij, op islamitische scholen hanteren ze 3 dagen
Op onze school heb je zowel Marokkaanse als Turkse leerlingen en die hebben blijkbaar andere dagen, ook Turkse leerlingen onderling hielden niet dezelfde dagen aan..

Nemen vrij. Eisen vrij ja. Vorig jaar stonden ze ook half briesend bij het bestuur op kantoor.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:32:11 #136
256666 leeell
I know you're lonely
pi_170999167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Mooi, nu wacht ik (en ik denk anderen) met smart op je bron waarin aangetoond word dat er in bijvoorbeeld Marokko rekening gehouden wordt met Christelijke feestdagen waarbij de Christelijke kinderen ook een officiële vrije dag hebben.

Want als ik ga kijken blijkt dat een islamitisch land zoals Marokko geen enkele keer rekening houd met een Christelijke feestdag.

http://www.beleven.org/feesten/lijsten/landen.php?land=Marokko
http://holiday-calendar.com/egypt-public-holiday-calendar/170/

Egypte

https://www.timeanddate.com/holidays/syria/

Syrie

https://www.worldtravelgu(...)ity/public-holidays/

Palestina

Zo kan ik vast nog wel doorgaan, dat was namelijk 3 uit 3
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:34:59 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170999215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ach gut, en alweer klets je uit je nek.

Symbolisch bedrag: symbolisch bijv.naamw.Uitspraak: [sɪmˈbolis] als symbool bedoeld een symbolisch bedrag (een klein bedrag dat niet in verhouding staat tot de werkelijke waarde van het gekochte product)

Dus 10k voor een gemiste klassenfoto is geen symbolisch bedrag, gezien het feit dat mevrouw niet voor de foto of fotograaf hoeft te betalen. Dit is gewoon weer profiteren van de zwakke ruggengraat in de Nederlandse maatschappij. En daarbij vind ik het wel leuk om even te vermelden dat iemand die mij beschuldig van aannames te doen, de verdediging van deze mevrouw volledig baseert op aannames die dan juist wel weer bij jou in het straatje passen.

En nu zal ik wel weer aannames doen, maar iets zegt mij dat dit vrouwtje niet een perfect geïntegreerd vrouwtje is met een dito baan in de Nederlandse samenleving. Dus de kans is groot dat ze een standaard, discriminatie roepend hoofddoek mevrouwtje is die alles op discriminatie gooit en daar geld voor wilt zien.
quote:
Smartengeld wordt ook wel immateriële schade genoemd. Het is de vergoeding voor de geleden en de nog te lijden smart. Smartengeld is dus een symbolisch bedrag dat u voor de psychische en lichamelijke gevolgen van het voorval vraagt.
^O^

Even los van jouw (wanstaltige) aannames over 'het slachtoffer'.
quote:
Mekkeren bij een rechter? Zo'n gestoord mens moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen, naar de rechter vanwege een gemiste klassenfoto en het gooien op discriminatie is geen teken van een mooi land, het is een teken dat het land ziek is omdat we een groep in de samenleving hebben die continue in de slachtofferrol kruipen en daardoor blind zijn voor de werkelijkheid. Eens kijken of we nog z'n mooi land hadden als iedereen zich die slachtofferrol zou aanmeten.
Ik vind dat een teken van een mooi land, jouw mooie land is niet mijn mooie land. Dat was al duidelijk. :)
quote:
Klopt, je reageert op de argumenten die ik gebruik, reageerde je maar eens een keer op de argumenten die zo'n vrouwtje gebruikt, en daar zit juist het probleem. Dat gebeurd niet, daar is geen kritiek over, daar val je niet over terwijl mijn argumenten geen onnodige rechtszaak veroorzaken, geen mogelijke 10k zal kosten, en ik niet de discriminatie kaart speel.
Ik vind dit verhaal:
quote:
,,Weet u hoe het voelt als je dochtertje van 5 elke dag bij binnenkomst in de klas naar de foto kijkt en vraagt ‘mama, waarom sta ik hier niet op?’ Dat kun je niet aan een kind uitleggen’’, zei de Haagse moeder gisteren snikkend tijdens de zitting in Haagse rechtbank.
Volslagen idioot en lachwekkend. Als je dat niet kunt of wil uitleggen, moet je die kinderen niet van school houden op zo'n dag! :D Is mijn mening.

Prima om dat gemekker bij een rechter te toetsen en ik hoop vurig dat zij het spreekwoordelijke deksel op haar neus krijgt! :D

Dit is voor mij alleen geen reden om mijn (in mijn ogen misplaatste) zorgen over eventuele degeneratie van onze leefomgeving aan op te hangen. Kom nou, geef dat mens/ de situatie nog meer aandacht dan het verdiend.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170999519
quote:
6s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:03 schreef SicSicSics het volgende:

Je ziet de rode lap 'discriminatie' en rent er als een dolle stier op af.
Nee, das juist wat dat moslim wijf doet. Met dr eis van 10.000 schadevergoeding, omdat dr gehersenspoelde segregerende kids vrij kregen voor een niet-westerse feestdag. Terwijl ze ook gewoon vrij waren om even naar school te komen voor die foto. Terwijl er later ook opnieuw een foto is gemaakt waar ze wel opstaan.

Totaal geschifte idioterie. 8)7
Maar ja, wat wil je.... het gaat tenslotte (weer) om een moslim(a)..... :r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170999598
quote:
15s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee, das juist wat dat moslim wijf doet. Met dr eis van 10.000 schadevergoeding, omdat dr gehersenspoelde segregerende kids vrij kregen voor een niet-westerse feestdag. Terwijl ze ook gewoon vrij waren om even naar school te komen voor die foto. Terwijl er later ook opnieuw een foto is gemaakt waar ze wel opstaan.

Totaal geschifte idioterie. 8)7
Maar ja, wat wil je.... het gaat tenslotte (weer) om een moslim(a)..... :r
Ja, ze noemen dit de emancipatie van de islam hè. Zij wonen hier ook en hebben ook rechten. Ze willen niet meer zwijgzaam aan de zijkant van de maatschappij staan zoals de eerste generatie.
Dit soort zaken zul je wel vaker mee gaan maken. Wen er maar aan.
I´m back.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:52:51 #140
256666 leeell
I know you're lonely
pi_170999621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze noemen dit de emancipatie van de islam hè. Zij wonen hier ook en hebben ook rechten. Ze willen niet meer zwijgzaam aan de zijkant van de maatschappij staan zoals de eerste generatie.
Dit soort zaken zul je wel vaker mee gaan maken. Wen er maar aan.
Laten we het hopen!
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:53:16 #141
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170999633
quote:
15s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:48 schreef SpaceOddity het volgende:
Nee, das juist wat dat moslim wijf doet. Met dr eis van 10.000 schadevergoeding, omdat dr gehersenspoelde segregerende kids vrij kregen voor een niet-westerse feestdag. Terwijl ze ook gewoon vrij waren om even naar school te komen voor die foto. Terwijl er later ook opnieuw een foto is gemaakt waar ze wel opstaan.
Volwassen reactie. "Oh-noes! Kinderen kregen vrij voor een niet-westerse feestdag." :o The horror. :')_!

Bovendien snap je mijn gebruik van het gezegde 'als een rode lap op een stier' niet én lees je niet wat de rechter heeft gevonden van die nieuwe foto. :D

Mooie score!

quote:
Totaal geschifte idioterie. 8)7
Een beetje zoals de reacties die het teweeg brengt? _O-

quote:
Maar ja, wat wil je.... het gaat tenslotte (weer) om een moslim(a)..... :r
Haatdragend, discriminerend, is dat nou echt nodig?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170999650
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:52 schreef leeell het volgende:

[..]

Laten we het hopen!
Kun je verschillend over denken. Ikzelf zou inzetten op verdere laïciteit voor de toekomst.
I´m back.
pi_170999685
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze noemen dit de emancipatie van de islam hè. Zij wonen hier ook en hebben ook rechten. Ze willen niet meer zwijgzaam aan de zijkant van de maatschappij staan zoals de eerste generatie.
Dit soort zaken zul je wel vaker mee gaan maken. Wen er maar aan.
Wat dat betreft; hoe zit het trouwens met de emancipatie van niet-moslims in (bijvoorbeeld) Saudi Arabië, je weet wel, de bakermat en het geografische hart van de islam? :D
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170999718
quote:
15s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:55 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat dat betreft; hoe zit het trouwens met de emancipatie van niet-moslims in (bijvoorbeeld) Saudi Arabië, je weet wel, de bakermat en het geografische hart van de islam? :D
Ja, ehm dat is toch niet zo interessant in het kader van dit gegevene?
I´m back.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:57:35 #145
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170999755
quote:
15s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat dat betreft; hoe zit het trouwens met de emancipatie van niet-moslims in (bijvoorbeeld) Saudi Arabië, je weet wel, de bakermat en het geografische hart van de islam? :D
Nog zo'n ontzettend waardeloos calimero argument. :')_!

Ja hunnie doen het ook niet, waarom zouden wij dat dan wel moeten?

Meestal in dezelfde gedachtegang als: "Maar onze gedachtegoed is wel superieur aan die van hunnie middeleeuwers." :')_!

De heerlijke ironie. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 17 mei 2017 @ 11:58:27 #146
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170999784
Ik vermoed dat haar kind een enorm slechte beoordeling heeft gehad, dat zij wekelijks op school kon komen praten over het gedrag van haar kind in groep 1 en groep 1.

De rode lap de slechte cito is geweest want haar kind moet natuurlijk ook A+ scoren en dat het advies is geweest om het kind op speciaal onderwijs te zetten.

De fotograaf zal wel de enige ingang zijn geweest voor een rechtzaak.
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:01:01 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_170999871
Apart ook dat die kinderen zich schijnbaar zo druk maken over een schoolfoto. Die van mij keken er nooit naar om. Nog vreemder dat er later nog een foto is gemaakt waar die kinderen dan wel op staan. Buigen voor de islam.... Op zo'n school zou ik mijn kinderen liever niet plaatsen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_171000028
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kan dit vanuit mijn werkveld helaas alleen maar bevestigen.
Wie niet. Alleen wereldvreemde mensjes ontkennen dit nog.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:10:46 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171000112
quote:
6s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nog zo'n ontzettend waardeloos calimero argument. :')_!

Ja hunnie doen het ook niet, waarom zouden wij dat dan wel moeten?

Meestal in dezelfde gedachtegang als: "Maar onze gedachtegoed is wel superieur aan die van hunnie middeleeuwers." :')_!

De heerlijke ironie. O+
Wat ben jij gruwelijk afgegleden zeg. Zonde :{.

Wat is dat toch met weldenkende mensen die zo gauw het onderwerp zich naar islam verplaatst met een soort waas voor de ogen om zich heen gaan slaan en alle ratio verliezen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171000172
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volwassen reactie. "Oh-noes! Kinderen kregen vrij voor een niet-westerse feestdag." :o The horror. :')_!

Waar lees je mijn ''Oh-noes'' over het vrij krijgen voor zon feestdag? Het gaat mij om het feit dat dat mens een schadevergoeding eist.
quote:
Bovendien snap je mijn gebruik van het gezegde 'als een rode lap op een stier' niet én lees je niet wat de rechter heeft gevonden van die nieuwe foto. :D

Mooie score!
Nou, leg eens uit dan hoe jij dat gezegde bedoelt?

quote:
Een beetje zoals de reacties die het teweeg brengt? _O-
Inderdaad ja! :Y
quote:
Haatdragend, discriminerend, is dat nou echt nodig?
Vraag het de gemiddelde moslim in sharialanden, dat haten en discrimineren naar alles niet-moslim! ^O^

quote:
Nog zo'n ontzettend waardeloos calimero argument. :')_!

Ja hunnie doen het ook niet, waarom zouden wij dat dan wel moeten?

Dat de islam initiërend is in intolerantie tegen over alles niet-islam is jou een beetje aan het ontgaan ofnie?

quote:
Meestal in dezelfde gedachtegang als: "Maar onze gedachtegoed is wel superieur aan die van hunnie middeleeuwers heidense verderfelijkheid." :')_!
Fixed, geen dank.
De ironie idd ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ehm dat is toch niet zo interessant in het kader van dit gegevene?
Vind ik wel. Het zet een zaak zoals dit in een tekenend perspectief. Daar; per definitie discrimineren door bijvoorbeeld alle uitingen van een niet-islam geloof te verbieden terwijl hier; een belachelijke schadevergoeding eisen bij vermeende discriminatie.
Het toont de hypocriete aard van de islam aan.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')