abonnement Unibet Coolblue
pi_170996641
Gisteravond trof ik een jonge vrouw aan met hoofddoek op een bankje in mijn dorp en ik was nieuwsgierig wat haar verhaal is. Wat is de reden dat zij een hoofddoek moet dragen?, wie was zij? Dus op een gegeven moment ging ik ongemakkelijk naast haar zitten met vragen. Ik zei dat het mooi weer is en dat we blij konden zijn dat het eindelijk een beetje warm werd in Nederland.

Al snel vertelde ze me wat haar hobby's zijn en wat ze leuk vind om te doen. Foto's maken van eenden, de lucht en een zonsondergang. Ik vind dat ze dat gewoon moet blijven doen, vertelde haar dat het een grappige hobby is en ik vertelde mijn hobby.


Moslima moeten zijn van haar ouders;


Uiteindelijk kon ik het niet langer laten en stelde de vraag vroeg hoe is het nou om een hoofddoek te dragen en wat vind jij er van? Wat zij mij vertelde had ik niet verwacht te horen van dit meisje. Ze vertelde mij dat zij het verschrikkelijk vind en het ding liefst het in water wilde gooien. Ze vertelde me dat haar ouders haar het verplichten om dat ze wel eens een jointje rookte en om dat haar ouders van de zeer strengste soort moslims zijn moest zij het verplicht gaan dragen.

Ze vertelde me ook dat een neef van haar kant van de familie een keer sex had met een meisje daar klaagde niemand over terwijl zij af en toe een jointje rookt moest zij een hoofddoek gaan dragen. Ik kreeg nu een beter beeld van de extremen van wat er in haar familie gebeurd.

Uiteindelijk vertelde ze me ook dat ze verplicht met een Turkse man moest gaan trouwen om haar familie hoog te trouwen maar dat had ze liever niet en ze vertelde met dat ze op Aziatische vrouwen valt en ook mannen aantrekkelijk vind en dat verraste mij want, een moslima die openlijk aan mij vertelde dat ze Biseksuele gevoelens zou hebben had ik nooit zien aan komen. Ze heeft ook gay vrienden ik vond dat juist leuk om dat te horen.

Ik heb haar verteld mocht je ooit wat ouder zijn geworden doe de dingen die jij leuk vind om te doen, en laat je niet besturen om dat jouw ouders dit willen vanwege het geloo, ook zei ik tegen haar dat zij ook een eigen wil heeft en dit op een dag actiever moet maken, ze was het met eens. Ik heb haar verteld dat ik blij was dit gesprek met haar gevoerd te hebben en sloot het af.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170996678
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:58 schreef AndereBaby het volgende:
Gisteravond trof ik een jonge vrouw aan met hoofddoek op een bankje in mijn dorp en ik was nieuwsgierig wat haar verhaal is. Wat is de reden dat zij een hoofddoek moet dragen?, wie was zij? Dus op een gegeven moment ging ik ongemakkelijk naast haar zitten met vragen. Ik zei dat het mooi weer is en dat we blij konden zijn dat het eindelijk een beetje warm werd in Nederland.

Al snel vertelde ze me wat haar hobby's zijn en wat ze leuk vind om te doen. Foto's maken van eenden, de lucht en een zonsondergang. Ik vind dat ze dat gewoon moet blijven doen, vertelde haar dat het een grappige hobby is en ik vertelde mijn hobby.


Moslima moeten zijn van haar ouders;


Uiteindelijk kon ik het niet langer laten en stelde de vraag vroeg hoe is het nou om een hoofddoek te dragen en wat vind jij er van? Wat zij mij vertelde had ik niet verwacht te horen van dit meisje. Ze vertelde mij dat zij het verschrikkelijk vind en het ding liefst het in water wilde gooien. Ze vertelde me dat haar ouders haar het verplichten om dat ze wel eens een jointje rookte en om dat haar ouders van de zeer strengste soort moslims zijn moest zij het verplicht gaan dragen.

Ze vertelde me ook dat een neef van haar kant van de familie een keer sex had met een meisje daar klaagde niemand over terwijl zij af en toe een jointje rookt moest zij een hoofddoek gaan dragen. Ik kreeg nu een beter beeld van de extremen van wat er in haar familie gebeurd.

Uiteindelijk vertelde ze me ook dat ze verplicht met een Turkse man moest gaan trouwen om haar familie hoog te trouwen maar dat had ze liever niet en ze vertelde met dat ze op Aziatische vrouwen valt en ook mannen aantrekkelijk vind en dat verraste mij want, een moslima die openlijk aan mij vertelde dat ze Biseksuele gevoelens zou hebben had ik nooit zien aan komen. Ze heeft ook gay vrienden ik vond dat juist leuk om dat te horen.

Ik heb haar verteld mocht je ooit wat ouder zijn geworden doe de dingen die jij leuk vind om te doen, en laat je niet besturen om dat jouw ouders dit willen vanwege het geloo, ook zei ik tegen haar dat zij ook een eigen wil heeft en dit op een dag actiever moet maken, ze was het met eens. Ik heb haar verteld dat ik blij was dit gesprek met haar gevoerd te hebben en sloot het af.
Schopje F&L.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170996721
Dus omdat een gesprek je inzichten gaf die je op voorhand niet verwachtte open je een topic?

Zal nog wel vaker gebeuren in je leven, is inherent aan geïnstitutionaliseerde religies.
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:05:12 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_170996724
Ik moet atheïst zijn van m'n ouders :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:06:37 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_170996740
Geen idee of het verhaal in de OP waar is of niet.

Maar dit is helaas de realiteit in veel moslimfamilies.
Pure vrouwenonderdrukking. Een van de vele redenen om een immigratiestop uit moslimlanden in te voeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_170996763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:04 schreef Deshain het volgende:
Dus omdat een gesprek je inzichten gaf die je op voorhand niet verwachtte open je een topic?

Zal nog wel vaker gebeuren in je leven, is inherent aan geïnstitutionaliseerde religies.
Vast ja, maar ik vond het apart om hier naar te luisteren want ik ben geen moslim en heb ze ook niet als vrienden dus ik kan me niet in hun belevingswereld begeven. Ik open een topic om dat ik het mooi vond om het horen en ik het wilde delen. :-)
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170996800
Ik geloof eigenlijk geen ene fukk van het verhaal van TS.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 mei 2017 @ 09:20:27 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_170996893
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Ik geloof eigenlijk geen ene fukk van het verhaal van TS.
Ik vind het ook een raar verhaal.

Ik bedoel, wie maakt er nu foto´s van eenden? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_170996920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik vind het ook een raar verhaal.

Ik bedoel, wie maakt er nu foto´s van eenden?
:')
Natuurliefhebbers?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170997041
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Ik geloof eigenlijk geen ene fukk van het verhaal van TS.
Een beetje sceptisch ben ik ook nog wel inderdaad, ik vind het allemaal net iets té toevallig en 'schoolvoorbeeld'-verhaal
pi_170997737
Als die ouders zeer streng in de leer waren had ze sowieso wel een hoofddoek moeten dragen, niet pas als ze een jointje had gerookt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170998216
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:58 schreef AndereBaby het volgende:
Dus op een gegeven moment ging ik ongemakkelijk naast haar zitten met vragen.
Heb je last van aambeien?
  woensdag 17 mei 2017 @ 10:50:13 #13
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_170998316
En nu hoop jij dat wij geloven dat moslims echt bestaan zeker.
<hr>
pi_170998968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:58 schreef AndereBaby het volgende:
Gisteravond trof ik een jonge vrouw aan met hoofddoek op een bankje in mijn dorp en ik was nieuwsgierig wat haar verhaal is. Wat is de reden dat zij een hoofddoek moet dragen?, wie was zij? Dus op een gegeven moment ging ik ongemakkelijk naast haar zitten met vragen. Ik zei dat het mooi weer is en dat we blij konden zijn dat het eindelijk een beetje warm werd in Nederland.

Al snel vertelde ze me wat haar hobby's zijn en wat ze leuk vind om te doen. Foto's maken van eenden, de lucht en een zonsondergang. Ik vind dat ze dat gewoon moet blijven doen, vertelde haar dat het een grappige hobby is en ik vertelde mijn hobby.

Dus je gaat naast de jeugd van tegenwoordig zitten, maakt een praatje en ze wordt al snel persoonlijk.

Juist. Je stoort haar niet, ze is niet ergens anders (boeiends) mee bezig. Nee hoor, de jeugd van nu zit te popelen om een ander te vertellen over haar hobby.

En een hobby dat het ook is. Foto's maken van de lucht. En van zonsondergangen (lastige hobby trouwens, met de huidige wisselvallige seizoenen). Dat vindt de jeugd van tegenwoordig echt wel spannend.

quote:
Uiteindelijk kon ik het niet langer laten en stelde de vraag vroeg hoe is het nou om een hoofddoek te dragen en wat vind jij er van? Wat zij mij vertelde had ik niet verwacht te horen van dit meisje.
In de huidige maatschappij gaat zij nog moeite nemen om jou van een volwaardig antwoord te voorzien. Okay.

quote:
Ze vertelde mij dat zij het verschrikkelijk vind en het ding liefst het in water wilde gooien. Ze vertelde me dat haar ouders haar het verplichten om dat ze wel eens een jointje rookte en om dat haar ouders van de zeer strengste soort moslims zijn moest zij het verplicht gaan dragen.
Okay. Haar ouders zijn strenge moslims en weten van haar drugsgebruik af en... vinden dat gedrag blijkbaar prima. Want ja, drugsgebruik botst totaal niet met islamitische waarden en normen en regels en zo. Of met haar cultuur.

En wow, ze moet je wel zien zitten zeg, dat ze met een vreemde zoveel persoonlijke dingen deelt.

quote:
Ze vertelde me ook dat een neef van haar kant van de familie een keer sex had met een meisje daar klaagde niemand over terwijl zij af en toe een jointje rookt moest zij een hoofddoek gaan dragen. Ik kreeg nu een beter beeld van de extremen van wat er in haar familie gebeurd.
En weer dat jointje als reden aanvoeren om een hoofddoek te dragen...

Ze gaat nu zelfs een stap verder en vertelt niet alleen persoonlijke informatie over haarzelf, maar inmiddels ook over haar familie.

Tegen een vreemde. Die haar op de bank in haar dorp heeft aangesproken.

quote:
Uiteindelijk vertelde ze me ook dat ze verplicht met een Turkse man moest gaan trouwen om haar familie hoog te trouwen maar dat had ze liever niet en ze vertelde met dat ze op Aziatische vrouwen valt en ook mannen aantrekkelijk vind en dat verraste mij want, een moslima die openlijk aan mij vertelde dat ze Biseksuele gevoelens zou hebben had ik nooit zien aan komen. Ze heeft ook gay vrienden ik vond dat juist leuk om dat te horen.
En toe maar.

Ze vertelt eventjes tegen iemand die ze net 5 à 10 minuten kent over haar seksuele voorkeuren. Een moslima. Met een hoofddoek. Die strict is opgevoeld.

En vervolgens sluit je het gesprek af. Heb je eindelijk iemand die zoveel vertelt over haar alles, en is het gesprek zooo enorm interesant voor je, dat je het gesprek zo bam afsluit. Gewoon, zo van, okay, leuk, doei.

­
­
­
­
­

Welke jongvolwassene...
- praat over hobby's met een wildvreemde, en
- praat over haar drugsgebruik met een wildvreemde, en
- praat negatief over haar ouders met een wildvreemde, en
- vertelt persoonlijke zaken over zichzelf en haar familie, en
- spreekt over haar seksuele voorkeur met een wildvreemde
?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 11:27:21 ]
pi_170999380
quote:
Wat zij mij vertelde had ik niet verwacht te horen van dit meisje.
Dit stukje klinkt ook een beetje als 'wat ze toen zei ga je niet geloven! Klik snel op 'volgende pagina' om verder te lezen!'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171000360
quote:
9s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit stukje klinkt ook een beetje als 'wat ze toen zei ga je niet geloven! Klik snel op 'volgende pagina' om verder te lezen!'.
"en de naam van die moslima? Albert Einstein".

Maargoed, ik mag graag klagen over moslims en hun maffe gebruiken maar dit verhaal is natuurlijk compleet uit de duim gezogen.
Conscience do cost.
pi_171000372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:22 schreef ems. het volgende:

[..]

"en de naam van die moslima? Albert Einstein".
Plus, TS kreeg een knisperend briefje van ¤ 100,- voor zijn scherpe vragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:37:37 #18
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_171000714
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 09:05 schreef Dven het volgende:
Ik moet atheïst zijn van m'n ouders :'(
ik ook

zou zo graag een keer naar een kerk willen, kan me niet schelen welke

lieftst een kerk met veel lekkere meiden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:43:33 #19
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_171000843
Nee hier geloof ik ook geen reet van.

Bijna geloofwaardig
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_171000984
Mooie politiek bedrijft die familie.
pi_171001167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:58 schreef AndereBaby het volgende:
Gisteravond trof ik een jonge vrouw aan met hoofddoek op een bankje in mijn dorp en ik was nieuwsgierig wat haar verhaal is. Wat is de reden dat zij een hoofddoek moet dragen?, wie was zij? Dus op een gegeven moment ging ik ongemakkelijk naast haar zitten met vragen. Ik zei dat het mooi weer is en dat we blij konden zijn dat het eindelijk een beetje warm werd in Nederland.

Al snel vertelde ze me wat haar hobby's zijn en wat ze leuk vind om te doen. Foto's maken van eenden, de lucht en een zonsondergang. Ik vind dat ze dat gewoon moet blijven doen, vertelde haar dat het een grappige hobby is en ik vertelde mijn hobby.


Moslima moeten zijn van haar ouders;


Uiteindelijk kon ik het niet langer laten en stelde de vraag vroeg hoe is het nou om een hoofddoek te dragen en wat vind jij er van? Wat zij mij vertelde had ik niet verwacht te horen van dit meisje. Ze vertelde mij dat zij het verschrikkelijk vind en het ding liefst het in water wilde gooien. Ze vertelde me dat haar ouders haar het verplichten om dat ze wel eens een jointje rookte en om dat haar ouders van de zeer strengste soort moslims zijn moest zij het verplicht gaan dragen.

Ze vertelde me ook dat een neef van haar kant van de familie een keer sex had met een meisje daar klaagde niemand over terwijl zij af en toe een jointje rookt moest zij een hoofddoek gaan dragen. Ik kreeg nu een beter beeld van de extremen van wat er in haar familie gebeurd.

Uiteindelijk vertelde ze me ook dat ze verplicht met een Turkse man moest gaan trouwen om haar familie hoog te trouwen maar dat had ze liever niet en ze vertelde met dat ze op Aziatische vrouwen valt en ook mannen aantrekkelijk vind en dat verraste mij want, een moslima die openlijk aan mij vertelde dat ze Biseksuele gevoelens zou hebben had ik nooit zien aan komen. Ze heeft ook gay vrienden ik vond dat juist leuk om dat te horen.

Ik heb haar verteld mocht je ooit wat ouder zijn geworden doe de dingen die jij leuk vind om te doen, en laat je niet besturen om dat jouw ouders dit willen vanwege het geloo, ook zei ik tegen haar dat zij ook een eigen wil heeft en dit op een dag actiever moet maken, ze was het met eens. Ik heb haar verteld dat ik blij was dit gesprek met haar gevoerd te hebben en sloot het af.
Hoe extreem naïef ben je.
pi_171001319
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke jongvolwassene...
- praat over hobby's met een wildvreemde, en
- praat over haar drugsgebruik met een wildvreemde, en
- praat negatief over haar ouders met een wildvreemde, en
- vertelt persoonlijke zaken over zichzelf en haar familie, en
- spreekt over haar seksuele voorkeur met een wildvreemde
?
Soms is het juist makkelijker om over deze zaken met een wildvreemde te praten.
pi_171001419
Dit verhaal is denk ik net zo hard verzonnen als dat vorige verhaal van Turken in de bus die hem boos zouden aankijken :P
Conscience do cost.
  woensdag 17 mei 2017 @ 13:09:06 #24
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171001432
Lief dagboek..

Niet relevant voor POL dit.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')