Ah ja, daar heb ik ook geen wijze raad voorquote:Op donderdag 22 juni 2017 10:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Er komt bijna geen lucht in dus ik draai hem helemaal rond tot hij strak zit. Maar hij blijft dus leeglopen helaasch
Ik zit op m'n mobiel, dus kan het niet goed opzoeken. Maar ik meen me te herinneren dat je aan de rechterkant van de productpagina een mogelijkheid hebt om een lagere prijs door te geven, dan kijken ze ernaar. Je kan hier zelfs nog wat mee verdienen dacht ik.quote:Op donderdag 22 juni 2017 10:46 schreef Grrlof het volgende:
Nog een vraagje nav order 30362024. Ik zie dat Gearbest sinds begin van deze week een prijs hanteert van ¤ 347,09 (check https://www.facebook.com/(...)s/1574234625980680:0).
Bestaat er bij jullie nog zoiets als een Laagste Prijs Garantie?
Ik hoor het wel, alvast weer bedankt voor je reactie
Groeten, Gerlof
Ga eens verder naar proceed to checkout, daar kan je alles opnieuw nakijken en normaal ook je verzendwijze kiezenquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:34 schreef Bram.V. het volgende:
Ik probeer een Xiaomi Mi6 te bestellen met Priority Direct Mail naar België. Op de productpagina kan ik perfect PDM aanduiden als verzendwijze maar zodra ik het toestel in m'n mandje steek, staat ie weer op free shipping want de extra verzendkost is niet toegevoegd. Ik heb dit probleem zowel op de site als de app.
Iemand een idee? Screenshots van verzendoptie + mandje: https://imgur.com/a/FXSG0
Post geweest, helaas niets ontvangenquote:Op maandag 19 juni 2017 09:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op.
Hi, dat is helaas niet bekend momenteel, omdat de leverancier ons daar niets over kan vertellen..quote:Op donderdag 22 juni 2017 10:06 schreef SmashRocket het volgende:
Hi, is er nog hoop dat de Xiaomi Redmi Note 4 Global Edition in het goud nog eens in voorraad komt? (twijfel nog tussen de 3gb en 4gb versies)
Hi, we hadden voorheen inderdaad een laagste prijsgarantie, maar daar zijn we een tijdje geleden mee gestopt, omdat dit niet gold voor bijv. couponaanbiedingen en Flash Sales en dergelijke, en dat er op het laatst steeds meer werden bij alle verschillende shops. We hebben nog wel steeds de optie rechts op de pagina, alleen beschrijven we daar nu dat we proberen de prijs naar beneden te halen, en garanderen we dit niet meer.quote:Op donderdag 22 juni 2017 10:46 schreef Grrlof het volgende:
Nog een vraagje nav order 30362024. Ik zie dat Gearbest sinds begin van deze week een prijs hanteert van ¤ 347,09 (check https://www.facebook.com/(...)s/1574234625980680:0).
Bestaat er bij jullie nog zoiets als een Laagste Prijs Garantie?
Ik hoor het wel, alvast weer bedankt voor je reactie
Groeten, Gerlof
Hi, ik snap je vraag maar ik kan met redelijk veel zekerheid zeggen dat dit geen problemen oplevert. Mocht 'ie worden ingenomen dan krijg je van ons een nieuwe of je geld terugquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:41 schreef chroestjov het volgende:
https://www.banggood.com/(...)49.html?rmmds=search
Ik vraag mij af of de Nederlandse douane hier moeilijk over kan doen en wat Banggood op het pakje zet m.b.t. de inhoud?
Hi, is het inmiddels gelukt? Ik zie dat je winkelmandje er anders uitziet dan de mijne, dus als je de optie nog niet hebt gevonden vraag ik m'n collega waar je deze kunt vinden. Ik hoor het graag van jequote:Op donderdag 22 juni 2017 21:34 schreef Bram.V. het volgende:
Ik probeer een Xiaomi Mi6 te bestellen met Priority Direct Mail naar België. Op de productpagina kan ik perfect PDM aanduiden als verzendwijze maar zodra ik het toestel in m'n mandje steek, staat ie weer op free shipping want de extra verzendkost is niet toegevoegd. Ik heb dit probleem zowel op de site als de app.
Iemand een idee? Screenshots van verzendoptie + mandje: https://imgur.com/a/FXSG0
Dat is balen..quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Post geweest, helaas niets ontvangen
Bedankt, ondertussen is het gelukt! Op de finale pagina kon ik nog wijzigen naar PDMquote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, is het inmiddels gelukt? Ik zie dat je winkelmandje er anders uitziet dan de mijne, dus als je de optie nog niet hebt gevonden vraag ik m'n collega waar je deze kunt vinden. Ik hoor het graag van je
Dat is prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap je vraag maar ik kan met redelijk veel zekerheid zeggen dat dit geen problemen oplevert. Mocht 'ie worden ingenomen dan krijg je van ons een nieuwe of je geld terug
Toppie, veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef Bram.V. het volgende:
[..]
Bedankt, ondertussen is het gelukt! Op de finale pagina kon ik nog wijzigen naar PDM
Hi, ik heb de mails bekeken en zie dat je inderdaad een refund is aangeboden. Die hebben we net gedaan dus dat heb je spoedig weer op je rekening staanquote:Op maandag 26 juni 2017 13:28 schreef bouncemeister01 het volgende:
Ik heb een vraag over order 29722917. Daarvan was één product defect. Ik had daarover gemaild en Carrie had aangeboden het product te refunden. Daarop reageerde ik, en nu biedt Camille me 500 banggood punten aan, maar daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten.
Wat zijn de mogelijkheden?
Heb voor de zekerheid vandaag ook nog even afgewacht, maar helaas niet ontvangen. Ik had graag een refund gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat is balen..Hij zou vandaag nog kunnen komen maar die kans is niet zo groot. Wil je een resend of een refund? Dat gaan we dan maandag gelijk regelen. Laat het ajb weten als ie vandaag toch nog binnenkomt
Super! Ik kreeg vanmorgen de mailtjes al. Bedankt!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de mails bekeken en zie dat je inderdaad een refund is aangeboden. Die hebben we net gedaan dus dat heb je spoedig weer op je rekening staan
Top!quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:09 schreef bouncemeister01 het volgende:
[..]
Super! Ik kreeg vanmorgen de mailtjes al. Bedankt!
Helaas.. erg balen dat 'ie niet is binnengekomen, maar we hebben je een refund gedaan!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:09 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Heb voor de zekerheid vandaag ook nog even afgewacht, maar helaas niet ontvangen. Ik had graag een refund gehad
Hi, deze is momenteel op voorraad in het zwart.quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:16 schreef Stiggie het volgende:
Enig idee wanneer de https://www.banggood.com/(...)phone-p-1129991.html
weer verkrijgbaar is? En is deze dan ook weer in het zwart beschikbaar?
Geen douanekosten/btw met Priority Direct Mail toch?Is er nog een kortingscode?
Hi, dat is vervelend om te horen.. We geven een jaar garantie (gratis reparatie) op onze telefoons, maar het scherm valt daar normaal gesproken niet onder. Ik wil wel voor je nagaan in hoeverre we wat voor je kunnen doen, dus kun je me je ordernummer doorgeven en laten weten of je scherm ook zichtbare schade heeft (of is er niets aan te zien maar reageert 'ie alleen niet meer op die lijn)? Ik wacht je reactie af!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:05 schreef MaximV het volgende:
Vorig jaar een Doogee T6 in EU warehouse gekocht. Eergisteren stopte het touchscreen met werken (in het midden). Volledig lijn (1cm) die verticaal over het scherm loopt detecteert geen aanrakingen meer. Bestaat hiervoor iets van garantie of kan dit gerepareerd worden (via banggood)?
Maar waarom zijn de kosten voor PDM bij zwart $10 hoger dan bij grijs?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, deze is momenteel op voorraad in het zwart.
Ik kan helaas geen speciale coupon voor je regelen, maar met code FOKNLBG krijg je 5% korting en met PDM betaal je inderdaad geen extra kosten.
Geen zichtbare schade op het scherm of ergens anders op de telefoon. Ordernummer is 15312399, maar zie wel dat hij al op 4 juni besteld was, dus ik vermoed dat dit jaar dan al verlopen is?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 04:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend om te horen.. We geven een jaar garantie (gratis reparatie) op onze telefoons, maar het scherm valt daar normaal gesproken niet onder. Ik wil wel voor je nagaan in hoeverre we wat voor je kunnen doen, dus kun je me je ordernummer doorgeven en laten weten of je scherm ook zichtbare schade heeft (of is er niets aan te zien maar reageert 'ie alleen niet meer op die lijn)? Ik wacht je reactie af!
Hi, dat was een foutje en ze zijn inmiddels weer gelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:19 schreef glsf het volgende:
[..]
Maar waarom zijn de kosten voor PDM bij zwart $10 hoger dan bij grijs?
Hi, dank je voor het nummer en de toelichting: ik geef de info door aan m'n collega van onze customer service en dan laat ik het je weten zodra ik een reactie heb!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:35 schreef MaximV het volgende:
[..]
Geen zichtbare schade op het scherm of ergens anders op de telefoon. Ordernummer is 15312399, maar zie wel dat hij al op 4 juni besteld was, dus ik vermoed dat dit jaar dan al verlopen is?
Alvast bedankt voor de moeite!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |