Hi, vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan! Is er inmiddels al duidelijkheid of nog niet?quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi Banggood.
Ik heb gisteren 2 cases besteld voor mijn telefoon en betaald via paypall. Helaas zie ik op jullie site geen bestellingen staan en heb ik ook geen mail van jullie gehad.
Hi, ik zie dat je order op 18 mei is verzonden, en omdat dat met standard shipping is gedaan staat er 20 werkdagen voor de bezorging. Daar zit je op dit moment nog niet aan, dus het is nog even een kwestie van wachten voor die om zijn, en dan ga ik er vanuit dat je bestelling voor die tijd gewoon binnen is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hallo,
Is er iets mis gegaan met #28539937? Heb nog steeds niks ontvangen. Heb ook een order later besteld en die is allang aangekomen.
Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug!quote:Op zondag 28 mei 2017 22:01 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe zit dat met het terugsturen van defecte dingen naar Banggood?
Ik las op jullie website dat de kans bestaat dat de Chinese douane taxes gaat vragen voor hetgeen wordt teruggestuurd en dat Banggood dat doorberekent aan de klant. Kan daar meer duidelijkheid over gegeven worden?
Zijn er nog dingen om rekening mee te houden tijdens het terugsturen?
Bedankt.
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2017 09:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je order op 18 mei is verzonden, en omdat dat met standard shipping is gedaan staat er 20 werkdagen voor de bezorging. Daar zit je op dit moment nog niet aan, dus het is nog even een kwestie van wachten voor die om zijn, en dan ga ik er vanuit dat je bestelling voor die tijd gewoon binnen is.
Hoi, bedankt.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug!
Als dit klopt, hoe moet je dan garantie/DOA claimen bij Banggood?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb precies hetzelfde geprobeerd laatst. Gewoon in zo'n doorzichtige insteekmap erop plakken.
Was een telefoon die defect was. Helaas kwam hij bij mij terug omdat er accu's in zitten en die mogen niet naar China verzonden worden (verstuurd vanuit Duitsland met DHL). Flink gezeik dus, weet nog niet wat ik nu ga doen.
Hi, dat zoek ik graag voor je uit, maar daar heb ik wel even je ordernummer voor nodig, zodat ik kan zien om welke producten het gaatquote:Op maandag 5 juni 2017 09:39 schreef Elvi het volgende:
Hoi, 29 mei heb ik 2 producten besteld maar ze zijn nog niet verzonden. Hoe lang duurt dat ongeveer?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zoek ik graag voor je uit, maar daar heb ik wel even je ordernummer voor nodig, zodat ik kan zien om welke producten het gaat
Hi, je orders zijn allebei op 31 mei verzonden zie ik in het systeem. Kun je me laten weten waar je ziet dat ze nog niet verzonden zijn?quote:
Hi, we hebben je order gecancelled en je aankoopbedrag gerefundquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:52 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling niet meer op voorraad zou zijn?
Het gaat om bestelnummer 29417264 mocht dat idd het geval zijn zou ik graag een refund willen.
Hi, ik heb vanmiddag ook je PM gezien (excuses, erg laat; ik was een aantal dagen afwezig). M'n collega heeft net de leverancier gecontact, en die laat weten dat het toestel niet meer leverbaar is. We zijn nu aan het proberen een andere leverancier te vinden die 'em nog wel kan leveren, omdat we 'em door zn populariteit uiteraard graag blijven verkopen. Zodra ik een reactie van m'n collega heb kom ik er meteen bij je op terug.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:05 schreef Riot- het volgende:
Komt de Zuk Z2 nog binnen of is het voorbij met Zuk?
quote:Op donderdag 25 mei 2017 13:45 schreef Azerdion het volgende:
Zou je me kunnen vertellen wanneer de volgende artikelen weer op voorraad zijn?
MiLight Dimmable E27 9W RGBW LED Smart Bulb
MiLight RGBWW/RGBW RF LED Remote
Alvast bedankt
Zou je nog eens kunnen kijken? We zijn ondertussen bijna alweer een week verder, bovenop de week die je noemde.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 05:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, beide exemplaren zijn over ong. een week weer op voorraad (een beetje afhankelijk van hoe snel het transport van de leverancier naar ons warehouse gaat)
Bedankt voor de genomen moeite dan zoek ik weer een andere uit ;-)quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben je order gecancelled en je aankoopbedrag gerefund
Hi, geen probleem, het is voor mij een kleine moeite om het even na te vragenquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
Zou je nog eens kunnen kijken? We zijn ondertussen bijna alweer een week verder, bovenop de week die je noemde.
Sorry, ik ben ongeduldig
Nu is de ene helft van mijn verlichting te besturen via m'n telefoon, maar voor de andere helft moet ik alsnog opstaan
Ouchquote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, geen probleem, het is voor mij een kleine moeite om het even na te vragen
De bulbs hebben nog 2 weken nodig, en de remote 1 week. Dat komt dus niet bepaald overeen met wat ik eerder kreeg te horen; ik hoop dat het niet een al te grote klap voor je is
Hij is nog niet op voorraad, heb je enig idee van hoelang het nog gaat duren?quote:Op maandag 15 mei 2017 09:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat gaat volgens m'n collega nog ongeveer 3 weken duren. We hebben tijdig een grote order geplaatst, maar de productie heeft helaas vertraging opgelopen. We hebben van Digoo (hetzelfde merk) nog wel andere fans, waaronder deze. Wellicht heb je er iets aan.
Hoi,quote:Op maandag 5 juni 2017 09:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug!
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi, bedankt.
Staat op een van jullie pagina's.
Kun je ook vertellen hoe je precies moet terugzenden? China wil twee CN22 formulieren. Als het pakketje met maar een CN22 formulier aankomt, nemen ze die, zo schijnt, niet in behandeling en gaat het pakketje zonder pardon terug.
Hoe zit het met het terugsturen van goederen waar batterijen/accu's in zitten? Ik hoorde hier en daar dat China dat soort goederen niet accepteert. Ik volg nog een ander topic en daaruit blijkt hetzelfde.
[..]
Als dit klopt, hoe moet je dan garantie/DOA claimen bij Banggood?
Dan heeft terugzenden geen zin, want dan ben je nog eens bijna 30 euro armer.
Waar is die insurance trouwens voor? Er staat bij voor snelle resending of refunding, maar van die extra verzekering lijkt maar weinig van terecht te komen?
Bedankt alvast.![]()
Hi, hij is weer op voorraad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is nog niet op voorraad, heb je enig idee van hoelang het nog gaat duren?
Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!quote:Op zondag 11 juni 2017 09:18 schreef robinjoo1 het volgende:
help miband 2 na gisteren binnen te hebben gekregen doet nu opeens de hartslag niet meer heb al van alles geprobeerd groene lichtjes gaan wel branden
order nummer 29183532
video'tje
edit op random momenten gaan ook de groene ledjes branden opeens
Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb vanmiddag ook je PM gezien (excuses, erg laat; ik was een aantal dagen afwezig). M'n collega heeft net de leverancier gecontact, en die laat weten dat het toestel niet meer leverbaar is. We zijn nu aan het proberen een andere leverancier te vinden die 'em nog wel kan leveren, omdat we 'em door zn populariteit uiteraard graag blijven verkopen. Zodra ik een reactie van m'n collega heb kom ik er meteen bij je op terug.
Hi, ik heb het net nagevraagd en er is geen leverancier gevonden tot op heden, dus als je echt voor dit toestel wilt gaan dan adviseer ik je inderdaad om 'em elders op te zoeken, want m'n collega schat de kans klein in dat we alsnog een leverancier gaan vinden die 'em nog heeft.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:49 schreef Riot- het volgende:
[..]
Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...
Hi, ik heb de vragen uit je bericht hier neergelegd en ook reactie op gehad, maar het één en ander kan per product verschillen of ligt aan wanneer het probleem is ontdekt. Heb je zodoende voor mij het ordernummer van het specifieke item dat je wilt terugsturen, en kun je me laten weten of dat een DOA geval was? Dan heb ik morgenochtend een rijtje antwoorden op al je vragen.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi,
Weet je misschien al meer en heb je naar onderstaande vragen kunnen kijken?
Wat adviseren jullie trouwens als waarde te noteren voor een defecte smartphone van 150 euro?
In principe is dat ding defect niets waard meer.
[..]
Hoi Kristian, ik kan je helaas niet zeggen of de vouw eruit gaat na een tijdje gebruiken, dus daarom lijkt het me het beste als je me inderdaad even een foto stuurt waarop de vouw duidelijk te zien is. We kunnen het dan even aankijken, en als 'ie er met een dagen alsnog uit is is er niets aan de hand. Als dat niet het geval is dan kun je me contacten en gaan we voor een andere oplossing.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:05 schreef krissie100 het volgende:
Hey Banggood,
Ik heb een tijdje geleden deze rugtas gekocht bij jullie:
https://www.banggood.com/(...)1.html?rmmds=myorder
Nou kwam deze vandaag binnen en tot mijn grote verbazing zat deze tas helemaal opgevouwen in het bekende china 'zakje' waardoor er nu een enorme kreukel zit in de achterkant van de tas omdat een een soort van karton zit, juist om de tas netjes te houden, maar nu is het karton dus helemaal dubbelgevouwen en dat ga je er nauwelijks weer uitkrijgen? is hier een oplossing voor, heb je eventueel een fotootje nodig of denk je dat het wel goed komt na een paar keer gebruik wat ik erg betwijfel.
Groetjes
Kristian
hey had je misschien al een antwoord hoor het graag van jequote:Op maandag 12 juni 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |