Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 03:26 schreef jatochneetoch het volgende:
Sommige mensen wel en sommige mensen niet waarschijnlijk.
ja.quote:Op woensdag 17 mei 2017 03:25 schreef Za het volgende:
Onlangs was er wat opheft toen Trump global warming afdeed als onzin en men verklaarde hem voor gek.
Ik vraag me af of mensen deze documentaire hebben gezien?
Global warming is niet meer dan een hoax zodat ze wegkomen met hun gerotzooi in de lucht, geo engineering en al die chemtrails. Deze week was het weer volop feest met hun gespray.quote:Op woensdag 17 mei 2017 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja.
Co2 beleid is je reinste bullshit.
1. Het heeft niets meer temperatuur te maken
2. Co2 waarde is nu op een absoluut dient punt in aards geschiedenis
3. Het is benodigd voor photosynthese. Ergo bomen mogen niet leven En wij indirect geen zuurstof.
4. Het beleid voorzaakt een verdomde woestijn.
En zo heb je mooi een agenda2030 te pakken
Wetenschappers zijn het totaal niet met elkaar eens over global warming.quote:Op woensdag 17 mei 2017 07:33 schreef ChrisCarter het volgende:
We weten nog heel weinig over klimaat en verschuiving hiervan op Aarde.
Zelf geloof ik niet zo in global warming. Wel dat er een hele co2-industrie achter zit en dus geld.
Een piloot van een commercial vluchtdienst heeft de fout gemaakt die het bestaan van chemtrails bewijst.quote:Op woensdag 17 mei 2017 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Global warming is niet meer dan een hoax zodat ze wegkomen met hun gerotzooi in de lucht, geo engineering en al die chemtrails. Deze week was het weer volop feest met hun gespray.
Ten opzichte van wat dan?quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:49 schreef Kamina het volgende:
De aarde warmt op, dit is een feit. Wat is de swindle precies?
Je zegt de aarde warmt op. Ik vraag dus ten opzichte van wat.quote:
Ten opzichte van zichzelf natuurlijk. Waarom zou je een andere planeet als vergelijking nemen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je zegt de aarde warmt op. Ik vraag dus ten opzichte van wat.
Wetenschappers zijn hier namelijk onderling zeer verdeeld over.
Was die geo engineering niet juist om (man made) global warming tegen te gaan?quote:Op woensdag 17 mei 2017 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Global warming is niet meer dan een hoax zodat ze wegkomen met hun gerotzooi in de lucht, geo engineering en al die chemtrails. Deze week was het weer volop feest met hun gespray.
Nee ten opzichte van bijvoorbeeld 100 jaar geleden. Niet ten opzichte van andere planeten neequote:Op woensdag 17 mei 2017 10:56 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ten opzichte van zichzelf natuurlijk. Waarom zou je een andere planeet als vergelijking nemen?
Het is tijd dat je Wikipedia gaat lezen, want niet alleen weten we veel over vroegere temperaturen, ook zijn wetenschappers in consensus over de oorzaken van global warming.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee ten opzichte van bijvoorbeeld 100 jaar geleden. Niet ten opzichte van andere planeten nee
We weten bijna niks van de temperaturen vroeger, pas nadat dit actief werd bijgehouden maar dat is pas 19e eeuw geloof ik.
We weten daar juist best veel vanquote:Op woensdag 17 mei 2017 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nee ten opzichte van bijvoorbeeld 100 jaar geleden. Niet ten opzichte van andere planeten nee
We weten bijna niks van de temperaturen vroeger, pas nadat dit actief werd bijgehouden maar dat is pas 19e eeuw geloof ik.
De hoax is dat dat door toedoen van de mens zou zijn, de aarde warmte al eeuwen op en koelt weer af.quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:49 schreef Kamina het volgende:
De aarde warmt op, dit is een feit. Wat is de swindle precies?
Nee hoor, de invloed van de mens op global warming is duidelijk aangetoond. Heb je je ingelezen voordat je dit soort uitspraken deed?quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:38 schreef Za het volgende:
[..]
De hoax is dat dat door toedoen van de mens zou zijn, de aarde warmte al eeuwen op en koelt weer af.
Het niet uit of je bio-industrie kip of rund eet qua klimaat.
(de docu's zijn erg interessant btw)
Er zijn diverse wetenschappers geweest die hebben aangegeven grote sommen geld aangeboden te hebben gekregen indien ze zouden willen verklaren dat ons een ramp te wachten staat qua klimaat, als het goed is zitten er ook een paar in deze docu's.quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:02 schreef theguyver het volgende:
Wetenschappers zijn het totaal niet met elkaar eens over global warming.
Bij mijn weten is dit nooit aangetoond en is het ook compleet onmogelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:42 schreef Kamina het volgende:
Nee hoor, de invloed van de mens op global warming is duidelijk aangetoond. Heb je je ingelezen voordat je dit soort uitspraken deed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |