SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Europees wel, verdedigend zijn beide voor de eredivisie meer dan prima. Tete europees verdedigend ook wel, maar aanvallend dan niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nieuwe linksback lijkt me wel noodzakelijk. Verder zit het inderdaad best goed in elkaar. Al vind ik veltman en tete beide toch tekort komen.
Linksback kan inderdaad wel wat bij ja, zal er aan liggen of sinkgraven zich wel toeleggen in de lb rol. Die wordt trouwens weinig genoemd, maar is er niet gewoon een grote kans dat hij weg wil en bij een andere club middenveld wil spelen
Oh en ik wil absoluut geen huntelaar![]()
Alsjeblieft geen Huntelaar. Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede keeper, Huntelaar wellicht en een verdediger verwacht ik. En dan wat jeugdaankopen.
Tete, Riedewald, Klaassen die worden verkocht en Boer en Westermann die transfervrij vertrekken.
Verder voelt die finale nog veel te ver weg, man man man wat lang duurt datMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ik Sinkgraven in zijn interviews lees kan hij zich best schikken naar de lb rol. Had hij in het begin wat moeite mee maar nu niet meerquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Europees wel, verdedigend zijn beide voor de eredivisie meer dan prima. Tete europees verdedigend ook wel, maar aanvallend dan niet.
Linksback kan inderdaad wel wat bij ja, zal er aan liggen of sinkgraven zich wel toeleggen in de lb rol. Die wordt trouwens weinig genoemd, maar is er niet gewoon een grote kans dat hij weg wil en bij een andere club middenveld wil spelen
Oh en ik wil absoluut geen huntelaar
Bovendien verwacht ik weinig interesseMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Buiten sinkgraven heb je geen andere linksback he... Heiko gaat weg dus heb je nog maar 3 cv's over. Riedewald niet meegerekend.![]()
Mja, eerlijk gezegd vind ik dat experiment ook wel mislukt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik Sinkgraven in zijn interviews lees kan hij zich best schikken naar de lb rol. Had hij in het begin wat moeite mee maar nu niet meer
Bovendien verwacht ik weinig interesseVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Toch wel een lastig dilemma voor de beleidsbepalers: enerzijds hebben we best een aardige selectie waar ook behoorlijk rek in zit. Aan de andere kant kun je de andere clubs, door een paar gerichte aankopen te doen, echt op achterstand zetten, maar dan wel met wat financiele risico's en kans op ongelukkige talenten.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik hoef ook geen Huntelaar, maar de geruchten zijn sterk en Overmars is wel fan van hem heb ik het idee.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Huntelaar. Alsjeblieft niet
Verder voelt die finale nog veel te ver weg, man man man wat lang duurt datOh.![]()
Ik kan de gedachte wel begrijpen. Toch zie ik hem behoorlijk vaak goed instappen en positie kiezen. Een tegen een duels is wat wisselend en je ziet er wel aan af dat het geen echte verdediger isquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, eerlijk gezegd vind ik dat experiment ook wel mislukt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sink lijkt me niet de persoon om zich in de media uit te spreken tegen zijn toegewezen rol.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik Sinkgraven in zijn interviews lees kan hij zich best schikken naar de lb rol. Had hij in het begin wat moeite mee maar nu niet meer
Bovendien verwacht ik weinig interesse
Mjah interesse, ligt er vooral aan waar sink zich ziet spelen en of ajax er per se geen verlies op wil draaien. Is een aanwinst voor elke eredivisie club![]()
Ik kan zo even gauw helaas niet meer de analyse vinden van VI naar aanleiding van de Klassieker. Vond ik een prima stuk en ging deels ook over de rol van Sinkgraven. Is hier ook eerder geplaatst meen ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik verwacht dat dankerlui dezelfde rol gaat vervullen als zeefuik, of wie weet savastano. Niet je allergrootste talenten, maar wel redelijk stabiele spelers.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Buiten sinkgraven heb je geen andere linksback he... Heiko gaat weg dus heb je nog maar 3 cv's over. Riedewald niet meegerekend.![]()
Cruciaal is het om de as, bestaande uit Onana, Sanchez, Ziyech, Klaassen en Dolberg niet in een transferperiode kwijt te raken. Daar ben ik volgend jaar wel bang voor. Dan ben je weliswaar 100 miljoen rijker, maar onvervangbare kwaliteit armer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Onana riep op aan anderen om ook te verlengen en te blijven, die blijft. Dolberg idem.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:28 schreef Morendo het volgende:
Cruciaal is het om de as, bestaande uit Onana, Sanchez, Ziyech, Klaassen en Dolberg niet in een transferperiode kwijt te raken. Daar ben ik volgend jaar wel bang voor. Dan ben je weliswaar 100 miljoen rijker, maar onvervangbare kwaliteit armer.
Ziyech en sanchez ben ik ook wel bang voor ja![]()
Ziyech heeft nog vier jaar contract, die zal toch niet nu al weggaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:28 schreef Morendo het volgende:
Cruciaal is het om de as, bestaande uit Onana, Sanchez, Ziyech, Klaassen en Dolberg niet in een transferperiode kwijt te raken. Daar ben ik volgend jaar wel bang voor. Dan ben je weliswaar 100 miljoen rijker, maar onvervangbare kwaliteit armer.![]()
Ziyech blijft wel inderdaad, Sanchez denk ik ook wel met zijn contract en omdat hij er pas één jaar is.
Ik denk dat Klaassen en Tete vertrekken met misschien Riedewald.![]()
Die riep anderen bovendien toch ook op om te blijven?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ziyech heeft nog vier jaar contract, die zal toch niet nu al weggaan?
Al hecht ik daar nooit zoveel waarde aan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarom niet.. als ie een mooie aanbieding krijgt?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ziyech heeft nog vier jaar contract, die zal toch niet nu al weggaan?![]()
Omdat Ajax gewoon nee kan zeggen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom niet.. als ie een mooie aanbieding krijgt?![]()
Die zou er goed aan doen nog een jaar te blijven en onbetwist de beste speler te zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom niet.. als ie een mooie aanbieding krijgt?
Wat hij prima kan daar niet vanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Omdat hij nog niet zo heel veel ervaring op topniveau heeft en nu heel erg duur is (want vier jaar contract afkopen). En het lijkt me niet dat hij nu al klaar is bij Ajax, hij speelt net een half seizoen goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom niet.. als ie een mooie aanbieding krijgt?
Als hij volgend jaar weer een goed seizoen draait kan hij meteen naar de top vertrekken in plaats van naar een subtopper.![]()
Gek genoeg wordt ziyech niet echt gehyped, zoals andere spelers.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zou er goed aan doen nog een jaar te blijven en onbetwist de beste speler te zijn
Wat hij prima kan daar niet van![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gek genoeg wordt ziyech niet echt gehyped, zoals andere spelers.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: