Maar dat mag niet van die strenge dame van de bank. Daarom weet Ad wanneer hij phishingmails krijgt, omdat de bank altijd zijn naam spelt zoals in zijn paspoort.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:07 schreef Simterklaas het volgende:
Ad schrijft liever Looy i.p.v. Looij, want dan hoeft hij één toets minder in te drukken.
Ik doe wat Axe op m'n kin.quote:
Wat erg als je leven als 26 jarige zo lijkt op dat van een man van 57quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:10 schreef praadje het volgende:
Ik zag een mancave met bruine bonen, gehakt, een slaapbank en een slaapzak. Hebben we nu duo Jut en Jul?
Axe Chocolate werkt nog beter volgens de reclame.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Wel Africa dan want anders gaat het over.
Ja, he het gaat niet om wat de reclame vindt, het gaat om Ad zijn mening.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Axe Chocolate werkt nog beter volgens de reclame.
Ad kan ook Chocolate op z'n kin smeren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja, he het gaat niet om wat de reclame vindt, het gaat om Ad zijn mening.
Hahaha, ik vat hem nu pas...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:10 schreef praadje het volgende:
Ik zag een mancave met bruine bonen, gehakt, een slaapbank en een slaapzak. Hebben we nu duo Jut en Jul?
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja, he het gaat niet om wat de reclame vindt, het gaat om Ad zijn mening.
Nou, vooruit. Omdat het Geelman met Axe Africa op zijn kin is.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Omdat het Geelman met Axe Africa op zijn kin is.
Het duurt even, maar dan heb je ook wat!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
Het is eindelijk gelukt om bloed te gaan prikken.
Niet te vroeg juichen,quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen,
Ad gaat dood zegt hij
Wut??quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen,
Ad gaat dood zegt hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |