Nee ging over moderatie op de frontpage: zo positief was dat niet hoor, ging ja over Sylvana Simons en hun ze daarmee op Fok! mee omgingen.quote:
FP is voor paupers die worden genegeerd op het forumquote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:47 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een boeiend nieuws, man man man.
Tevens: FPx 450
Samenvatting van filmpje? Politie is trouwens nooit ergens te bekennen, die laten computers hun werk nu doen: lees flitsen!quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:57 schreef SugeLucky het volgende:
Het gaat weer klachten regenen bij de politie als je Ad's laatste filmpje mag geloven.
Mensen zijn Ad weer aan het klooien.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Samenvatting van filmpje? Politie is trouwens nooit ergens te bekennen, die laten computers hun werk nu doen: lees flitsen!
In dat geval wachten we met smart op het volgende filmpje + genuanceerde samenvatting van jou.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ad gaf zelf al aan dat het een filmpje van niets was. Dus in dit geval de moeite niet waard.
Maar dat is, dat is gewoon onmogelijk!quote:Op vrijdag 19 mei 2017 21:51 schreef Simterklaas het volgende:
"Ik denk omdat het gezond eten is, ik word helemaal niet dik. Ik heb geen vette kop... Ik heb ergens een filmpje gezien van een kerel en die had zulke tieten aan z'n lichaam hangen en die was dik. Dikker als Bradley."
Is dat Ad's manier om te zeggen dat we meer eten en geld moeten sturen?quote:
Hij vind het te veel afleiden van het internetwerk om voor iedere scheet een nieuw filmpje te maken. Zal ook met die trollen te maken hebben, die veel aandacht vragen.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 22:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Is dat Ad's manier om te zeggen dat we meer eten en geld moeten sturen?
Of wordt hij gewoon te lastig gevallen door die trollen? In dat geval: opbokken trollen, ga wajongvloggers lastig vallen of zo.
En de reclame inkomsten van Joetoep dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 22:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hij vind het te veel afleiden van het internetwerk om voor iedere scheet een nieuw filmpje te maken. Zal ook met die trollen te maken hebben, die veel aandacht vragen.
Klopt. Van een muur neem ik ook geen tips aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 22:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ohja ik vind het knap dat hij het zolang volhoud: want volgens mij is dat vloggen soms hetzelfde als tegen een muur praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |