Morgen zie ik haar.. even peilen of ze open staat voor dragenquote:Op woensdag 14 juni 2017 10:58 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ja, die heb ik nog en idd voor newborns mits ze niet extreem klein geboren zijn.
Oh dat was je aan het doen bij het zwembadquote:
Lol, ik was ook aan het werkenquote:Op woensdag 14 juni 2017 11:02 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh dat was je aan het doen bij het zwembad
Jammer dat ik het gemist heb, dan maar op zoek naar een andere toddler...
Jawel. Rond 5 over 9 kon ik erop en toen was er nog wel wat. Een paar minuten daarna was volgens mij alles wegquote:Op woensdag 14 juni 2017 11:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lol, ik was ook aan het werken. De site heeft het volgens mij niet meer gedaan dus je kan nog.
Thanks voor de tip! Voor ¤ 11,50 wil ik het wel testenquote:Op woensdag 14 juni 2017 15:39 schreef Mariposas het volgende:
Wel weer terug maar ik geloof niet dat er nog wat beschikbaar is.
Wel trouwens verbreders, misschien iets coor jou kazy?
Die hebben wij. Hij is echt heel gaaf. Mooie kleuren <3quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:07 schreef Burdie het volgende:
Ik ben nu nog aan het hopen op de tula toddler confetti pop.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:11 schreef CassElliot het volgende:
Ik heb Tula verbreders!okeeeee en een Beco soleil twilight met insert, Emeibaby all lila sloth, Ergobaby midnight navy met insert, JPMBB Physiocarrier en een Marsupi voor mezelf
![]()
Ehh.. die in de kleur petrol?quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat was een van jullie he, die de hop tye New York uit mijn mandje heeft gevist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |