Over overgaan naar grote bedjes heb ik helaas geen tips. Ze zijn gewoon cold turkey overgegaan. Ze hebben wel hun nieuwe bed helpen bouwen, wellicht dat dat van invloed is geweest op het makkelijke overgaan. Maar ik snap dat niet iedereen zelf de bedjes maakt, dus dit is een beetje een loze tip.

Qua in de zon spelen maak ik me niet al te druk meer. Wij hebben vandaag bijvoorbeeld weer van half 11 tot 5 op het strand gezeten. Dan trek ik T en S (allebei type blons haar/blauwe ogen) tussen 1 en 3 een UV shirt aan en de rest van de dag smeer ik ze 2 keer in met factor 50. Ze zijn allebei erg witjes, dus ik houd ze gedurende de dag goed in de gaten, smeer of trek ze een t-shirt aan.
Twist beterschap voor je mini. Hopelijk gaat het eten en drinken morgen weer wat beter.
Ik houd zo van dit weer in combinatie met vrij zijn.

We gaan elke dag naar het strand en daar vermaken de jongens zich enorm goed. Zand en water, het is echt de ideale combinatie voor T en S. Het was wel een beetje jammer dat het getij niet echt meewerkte, dus geen plasje water om in te spelen, maar gelijk de grote zee en dat is toch net iets minder handig. Pas aan het einde van de dag werd het vloed en eigenlijk begon toen het echte plezier pas. Lekker rennen en rollen door het laagje water. T is vandaag gestruikeld en head first in zee gestort. Hij vond het niet zo grappig, ik des te meer. #ontaardemama

En dan krijg je dit soort plaatjes.

Eigenlijk heb ik een hekel aan al dat zand wat werkelijk óveral zit. Ik ging voor de kinderen er waren nooit naar het strand, maar juist als er drie kindjes met natte vieze zanderige zwembroekjes op schoot komen zitten bedenk ik me hoe gelukkig ik me mag prijzen met ons prachtige gezin en dan zijn die zandkorrels maar bijzaak. 
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.