ja hoe krijgen we dat voor elkaar he....quote:Op zondag 14 mei 2017 20:24 schreef RvLaak het volgende:
Het plaatje met de prijzen moet ff geüpdate worden... 15 schalen nu![]()
Geen ideequote:Op zondag 14 mei 2017 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja hoe krijgen we dat voor elkaar he....
Die armenteros kan er geen fuk vanquote:Op zondag 14 mei 2017 20:27 schreef RvLaak het volgende:
Grappig detail voor de roepers van vóór de wedstrijd... vWolfswinkel heeft Armenteros ingehaald op de topscoorderslijst
Kan zijn, maar men bleef maar schreeuwen in dit topic dat Armenteros wel ff een hattrick zou makenquote:Op zondag 14 mei 2017 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die armenteros kan er geen fuk van
mist gewoon snelheid, kan wel goed kappen als hij in de zestien de bal krijgt....
vandaag totaal uit de wedstrijd gespeeld
Grappig detail wel opzich hoor.quote:Op zondag 14 mei 2017 20:27 schreef RvLaak het volgende:
Grappig detail voor de roepers van vóór de wedstrijd... vWolfswinkel heeft Armenteros ingehaald op de topscoorderslijst
quote:Elia vertrekt bij Feyenoord
Eljero Elia vertrekt bij Feyenoord. De 30-jarige aanvaller wil nog één keer een stap maken in zijn loopbaan.
"Ik heb twee, drie weken geleden met Martin van Geel gesproken en gezegd dat ik heel graag iets anders wil doen", liet Elia weten na het pakken van de titel met Feyenoord. "Maar ik wilde eerst kampioen worden, dat was het enige dat telde. Daarna wil ik een stap maken. Ik ben nu 30, als ik nog een stap wil maken, dan moet ik dat nu doen. Martin zei me ik gun het je van harte, maar eerst kampioen worden." "Wat er gaat gebeuren? Dat weet ik wel. Ik heb zelf nog niet met de (nieuwe, red.) club gesproken, maar mijn zaakwaarnemer wel. Wanneer die beslissing is genomen? Vorig jaar al, al voordat ik mijn contract verlengde. Maar ik wilde hier echt kampioen worden. Dat is gelukt, daarvoor klopte het allemaal."
quote:Op zondag 14 mei 2017 20:47 schreef BadderHaring het volgende:
Proficiat mannen!
Hoe was dat nou, foto's maken van een kampioenselftal met je mobiele telefoon?
Sowieso kan ik de meeste grappen over 18 jaar lang niets wel waarderenquote:
Als ze leuk zijn vind ik het ook prima hoorquote:Op zondag 14 mei 2017 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso kan ik de meeste grappen over 18 jaar lang niets wel waarderen.. .Zelfspot... Erg belangrijk
Ja, de laatste keer moesten we nog met ons fotorolletje naar de 1 uur servicequote:Op zondag 14 mei 2017 20:47 schreef BadderHaring het volgende:
Proficiat mannen!
Hoe was dat nou, foto's maken van een kampioenselftal met je mobiele telefoon?
Nou, dat weet ik niet.quote:Op zondag 14 mei 2017 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
bedank dirk kuyt maar... zonder hem was ons ajax nu kampioen
We zijn ons allemaal heel bewust van het aandeel dat Kuyt heeft in het kampioenschap...quote:Op zondag 14 mei 2017 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, en zonder Ziyech en Dolberg stond Ajax in de middenmoot.quote:Op zondag 14 mei 2017 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2017 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Is dat puntje bij PEC overigens toch nog erg belangrijk geweest.
Beetje jammer dat Kuyt er niet tussen staat, had graag op hem gestemd. Heb vorige week dan maar op El Ahmadi gestemd.quote:Op zondag 14 mei 2017 20:58 schreef Zipportal het volgende:
STEM NU OP JOUW SPELER VAN HET JAAR!
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
DeJorgGod.
Ik ga coolsingel morgen en dat als hafc fan. Ik moet wel zeggen dat ik erg vrees voor jullie cl potjes. Want jullie elftal kan echt niet met alle respect. Daarom ook zoveel respect voor jullie titel. Maximaal gepresteerd.quote:
Lekker man. Ja als ik geen tentamen had dan was ik misschien ook wel gegaan.. maar het is al hertentamen en moet die credits hebben gvd, dus helaas.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga coolsingel morgen en dat als hafc fan. Ik moet wel zeggen dat ik erg vrees voor jullie cl potjes. Want jullie elftal kan echt niet met alle respect. Daarom ook zoveel respect voor jullie titel. Maximaal gepresteerd.
Vond de sfeer wel tegen vallen man. Echt 40-45 x hetzelfde nummer. Had toch stiekem iets meer verwachtquote:Op zondag 14 mei 2017 21:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lekker man. Ja als ik geen tentamen had dan was ik misschien ook wel gegaan.. maar het is al hertentamen en moet die credits hebben gvd, dus helaas.
Ik niet... Het had godverdomme veel eerder gekund... Kut ajax, dat maar bleef winnenquote:Op zondag 14 mei 2017 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben ook blij. Maar vind het ook kut dat seizoen is afgelopen
Het seizoen is juist net op tijd afgelopen. Zeker nu Ajax behoorlijk op dreef is.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik niet... Het had godverdomme veel eerder gekund... Kut ajax, dat maar bleef winnen
quote:Op zondag 14 mei 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Conclusie
we zijn kampioen
we hebben de topscorer in huis
meeste wedstrijden gewonnen
meeste doelpunten gemaakt
beste doelsaldo
minste wedstrijden gelijkgespeeld
meeste punten gehaald in de onderlinge topwedstrijden tegen ajax en psv
HET IS GEWOON FUKKING TERECHT
[ afbeelding ]
Niet de minste wedstrijden verloren.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Conclusie
we zijn kampioen
beste doelsaldo
[ afbeelding ]
Vin'k juist weer grappig... 1 wedstrijd meer verloren dan de nummer 2quote:Op zondag 14 mei 2017 21:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet de minste wedstrijden verloren.
Matig.
Naakt?quote:Op zondag 14 mei 2017 21:16 schreef WHATSHESAID het volgende:
Feeeyenoordsupporters komen in de hemel aaaaaals er in de heeeeell geen plaaaaats is.
Lekker opgefrist in de fontein
Wie na 34 wedstrijden bovenaan staat is altijd de terechte kampioen. Whatever de stats ook zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Conclusie
we zijn kampioen
beste doelsaldo
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:16 schreef Klummie het volgende:
Na 34 rondes op nummer 1, dat is het enige wat telt. De rest is geloel!
WE GAAN NAAR KIEV JAAAAAquote:Op zondag 14 mei 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
Deze week maar wat vrije dagen inplannen
[ afbeelding ]
Oostblok sla ik over. M.u.v. Moskou/Sint Petersburg. Maar ik reken op minimaal 2 mooie tripjesquote:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:25 schreef RvLaak het volgende:
Mis ik nog wat?
http://frontpage.fok.nl/w(...)ft-even-geduurd.html
Finale word in Kiev gespeeldquote:Op zondag 14 mei 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oostblok sla ik over. M.u.v. Moskou/Sint Petersburg. Maar ik reken op minimaal 2 mooie tripjes
Mooie tripjesquote:Op zondag 14 mei 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik dus ook al de hele tijdquote:Op zondag 14 mei 2017 21:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ineens dat besef dat er nu geen wedstrijden meer zijn voor een tijdje
Denk dat het feit dat iedereen er al zo lang op zat te wachten ook wel mee telt.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:23 schreef bianconeri het volgende:
Toch wel geweldig om te zien hoe de mensen in Rotterdam dit vieren.
Die club leeft bij zo ontzettend veel mensen, jong en oud is er zo diep bij betrokken.
Dat zie je in de verste verte niet bij welke Nederlandse club dan ook.
Zo'n volksfeest zie je alleen bij Feyenoord.
Is toch hartstikke leuk. Bij AZ en Twente was er ook wel een grote ontlading toen ze wonnen maar by far niet zo groot als nu.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk dat het feit dat iedereen er al zo lang op zat te wachten ook wel mee telt.
Kreeg vanmiddag van een maat van me die in Rotterdam woont (en helemaal niks heeft met voetbal) foto's van dat ie in de fontein stond te springen.
massa psychologie, je gaat er in mee, ongewild.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk dat het feit dat iedereen er al zo lang op zat te wachten ook wel mee telt.
Kreeg vanmiddag van een maat van me die in Rotterdam woont (en helemaal niks heeft met voetbal) foto's van dat ie in de fontein stond te springen.
Rotterdam Mooiste Rotstad.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:25 schreef RvLaak het volgende:
Mis ik nog wat?
http://frontpage.fok.nl/w(...)ft-even-geduurd.html
Ik heb Midas Dekkers daar nooit over gehoord.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
massa psychologie, je gaat er in mee, ongewild.
Zo stond ik ooit, samen met 12.000 anderen, te bleren dat alle egels homo zijn, in het PEC stadion.
Waar een wil is is een wegquote:Op zondag 14 mei 2017 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is wel zo ongelofelijk klein, hoe graag ik ook zou willen.
Ik heb er een paar boeken over, trust me... Als afgestudeerd psycholoog kan ik je vertellen dat dit fenomeen daadwerkelijk bestaat.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb Midas Dekkers daar nooit over gehoord.
die uittripjes ga ik volgend jaar sowieso ook meepakkenquote:Op zondag 14 mei 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oostblok sla ik over. M.u.v. Moskou/Sint Petersburg. Maar ik reken op minimaal 2 mooie tripjes
Chelsea, een Belgische club, en een kutclub. Overwinteren genot.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso hoop ik op Londen. Chelsea of Spurs. Hoewel we met Spurs meteen definitief uit Europa worden verwijderd
No way dat we gaan overwinteren. We gaan echt mokerweinig punten pakken.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chelsea, een Belgische club, en een kutclub. Overwinteren genot.
Ach, we zien het wel volgend seizoen toch?quote:Op zondag 14 mei 2017 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
No way dat we gaan overwinteren. We gaan echt mokerweinig punten pakken.
Ja sowieso krijgen we een top 8 ploeg. Eerlijk gezegd hoop ik op Chelsea of Real Madrid.quote:
Dat kan niet eens pik. Jullie zitten pot 4quote:Op zondag 14 mei 2017 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chelsea, een Belgische club, en een kutclub. Overwinteren genot.
Ik heb liever dat Messi komtquote:Op zondag 14 mei 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja sowieso krijgen we een top 8 ploeg. Eerlijk gezegd hoop ik op Chelsea of Real Madrid.
Londen zou mooi zijn op een dinsdag. Dan kan je het weekend ervoor nog een paar wedstrijden meepakken. Op een woensdag is dat klote omdat je dan echt midden in de week zit.
Ik wacht de loting wel afquote:Op zondag 14 mei 2017 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan niet eens pik. Jullie zitten pot 4
Fuck Barça. Hoewel de Ramblas wel genot is. Persoonlijk ga ik liever naar Real.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Messi komt
gio en messi hebben samengespeeld.....
Sowieso wordt CL voortaan een moeilijk verhaal. Mooi dat we die nog meepakken. Nu maar hopen dat die joden onderuit gaan vanwege het financiële aspectquote:Op zondag 14 mei 2017 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag maakt het uit. Geniet er nu maar van want kan wel weer jaren duren
Hier gaat nog een mooi boek over geschreven worden.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga overigens nooit meer kritisch zijn op Kuyt. Wat een held. 10 jaar terug zongen we "Dirk Kuyt die hoort op Zuid" en zei hij dat hij terug zou keren. Hij kwam terug, volgens velen te laat (incl. ik), en hij wou graag kampioen worden. 2 jaar later: Kampioen, waar hij echt een bizar groot aandeel in heeft. Bizar.
Haha, check m'n edit. Toen zag ik je reactie pasquote:Op zondag 14 mei 2017 21:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier gaat nog een mooi boek over geschreven worden.
En we weten hetquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 24 uur weten we wie zich kampioen van Nederland mag noemen.
quote:Op zondag 14 mei 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, check m'n edit. Toen zag ik je reactie pas
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:14:37LET'S GO BOYS #NOOITMEERKAMPIOEN #HIK https://t.co/E3j6JVQXtH
reageer retweet
Hahaha, dat is een lekkerequote:Op zondag 14 mei 2017 21:59 schreef Grifte het volgende:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:14:37LET'S GO BOYS #NOOITMEERKAMPIOEN #HIK https://t.co/E3j6JVQXtH[ afbeelding ] reageer retweet
Zette natuurlijk wel de toon met z'n hattrickje tegen Groningenquote:Op zondag 14 mei 2017 22:01 schreef Scrummie het volgende:
Elia, volgens zichzelf de architect van dit kampioenschap. Martin heeft naar Elia geluisterdEliagod
Oh zekerquote:Op zondag 14 mei 2017 22:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zette natuurlijk wel de toon met z'n hattrickje tegen Groningen
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond het vandaag wel mooi, die brede glimlach bij Elia die zichtbaar geniet van de sfeer bij de opkomst. Ik heb zelf weinig gezien van het eerste kwartier overigens
Maar deze samenvatting gaat nog geregeld op herhaling
Ah, even genietenquote:Op zondag 14 mei 2017 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.voetbal4u.com/(...)oord-heracles-3-0-2/
GOOOOOOOOOLL alleen de goals
Was mistig op het veld en m'n stream deed kutquote:Op zondag 14 mei 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, even genietenthanks. Waarom heb je het eerste kwartier gemist eigenlijk?
Ja man. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:06 schreef Grifte het volgende:
Wat een dag jongens, wat een dag. Godverdomme wat mooi
Je bent kampioen. Wat valt er nog meer te bevatten?quote:Op zondag 14 mei 2017 22:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja man. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten.
quote:Op zondag 14 mei 2017 22:11 schreef Casual-T het volgende:
Gefeliciteerd kameraden.
Hier wat foto's van eigen hand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net al die goals gezien (3 keer ofzo). Dus nu maar even de samenvattingquote:Op zondag 14 mei 2017 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Was mistig op het veld en m'n stream deed kut
Verder kan je ook Studio Sport gemist kijken
http://nos.nl/uitzending/24759-nos-studio-sport-eredivisie.html
Dan ze je direct die lach van Eliaquote:Op zondag 14 mei 2017 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net al die goals gezien (3 keer ofzo). Dus nu maar even de samenvatting
Mocht iemand het hebben gemist.quote:Feyenoord beloont supporters met gratis Jaaroverzicht
Alle Feyenoord-supporters hebben de komende dagen de kans om gratis het Feyenoord Jaaroverzicht over het bijzondere kampioensjaar 2016-2017 aan te vragen. De club wil op deze manier het legioen bedanken voor hun enorme steun tijdens het afgelopen seizoen.
Het Feyenoord Jaaroverzicht is een luxe uitgave van 68 pagina’s waarin in woord en beeld uitgebreid wordt teruggeblikt op het schitterende seizoen 2016-2017. Behalve alles rond het kampioenschap en de (aanstaande) huldiging op de Coolsingel, wordt er in dit unieke bewaarnummer ook aandacht besteed aan het bekertoernooi, de Europa League en alle wedstrijdstatistieken.
Het enige dat je hoeft te doen om gratis in bezit te komen van het Feyenoord Jaaroverzicht is dit formulier in te vullen. Per adres kan maximaal één exemplaar aangevraagd worden. Deze actie loopt uiterlijk tot en met woensdag 17 mei. Het Feyenoord Jaaroverzicht wordt zo spoedig mogelijk verstuurd.
Speelt wel mee natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar klopt dat heel die stad een feest viert. Kreeg vanmiddag van een maat van me die in Rotterdam woont (en helemaal niks heeft met voetbal) foto's van dat ie in de fontein stond te springen.
Ik dus, bedankt! Shit wat zit ik na te genieten. Iemand enig idee of de hele wedstrijd ergens te torrenten is? Dan kan ik het over een paar dagen nog eens allemaal opnieuw beleven.quote:
Wat? Echt niet, zo traag als wat.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:09 schreef Merkie het volgende:
Nelom speelde vandaag echt goed trouwens. Mag ook gezegd worden.
Vind dit echt schitterende filmpjes. Kan hier uren naar kijken.quote:
Haha, bijna al z'n duels verloren, stond 3x verkeerd te dekken en verpestte diverse aanvallen.quote:
Gvd kippenvel, zo ging het er 7 jaar geleden ook aan toe in Enschedequote:Op zondag 14 mei 2017 22:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind dit echt schitterende filmpjes. Kan hier uren naar kijken.
Die loting voor de groepsfase is altijd rond 18:00 met een hele show eromheenquote:Op zondag 14 mei 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
[ afbeelding ]
Ik zie dit bewuste Dailymotion kanaal er wel voor aan om 'm online te zetten. Hebben ze ook met andere wedstrijden (zoals Sevilla thuis) gedaan, met zowel Engels als Nederlands commentaar.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik dus, bedankt! Shit wat zit ik na te genieten. Iemand enig idee of de hele wedstrijd ergens te torrenten is? Dan kan ik het over een paar dagen nog eens allemaal opnieuw beleven.
Mooie foto'squote:Op zondag 14 mei 2017 22:11 schreef Casual-T het volgende:
Gefeliciteerd kameraden.
Hier wat foto's van eigen hand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt. Maar de speeldata kloppen welquote:Op zondag 14 mei 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die loting voor de groepsfase is altijd rond 18:00 met een hele show eromheen
Ik krijg kippenvel van die commentator. Mooi hoe hij ook zichzelf verliest.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Haha, ik betrap mezelf erop weer helemaal mee te leven bij de samenvatting. Vloeken bij een gemiste kans
.
Ja, alleen is dit natuurlijk 10x zo groot.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gvd kippenvel, zo ging het er 7 jaar geleden ook aan toe in EnschedeDie massale vreugde en ontlading
Meer.quote:
linkje plsquote:Op zondag 14 mei 2017 22:36 schreef Scrummie het volgende:
Haha, ik betrap mezelf erop weer helemaal mee te leven bij de samenvatting. Vloeken bij een gemiste kans
.
Overal gewoon! Echt een ontlading dit.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Man wat een sfeer in het stadion, in de tram, in de stad. Legendarische dag.
Precies, het was één grote feestexplosie. Ik kwam net aan in Utrecht en het was vreemd om een stad aan te treffen waar het leven gewoon door was gegaanquote:Op zondag 14 mei 2017 22:41 schreef Vasion het volgende:
Ik heb tranen gelaten.Zo mooi.
Heel de stad viert het, overal staan er borden met Feyenoord kampioen 2016 - 2017. Een ongekende ontlading! Vorig jaar toen de beker gewonnen werd, was er ergens wel wat te zien in de stad, maar nu op elke hoek waar je komt dat het zo uitbundig wordt gevierd, had ik ook niet verwacht.
En dan heb je Ajacieden die denken dat dit feest overschaduwd zal worden door hun eventuele EL-winst.
Ik kwam hem tegen toen ie weg probeerde te rijden in z'n auto. Lukte voor geen meter natuurlijkquote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen toen ie weg probeerde te rijden in z'n auto. Lukte voor geen meter natuurlijk
Lol @ "HIJGAAERINEHETIDIRKKUIJT" bij de 2-0.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzending/24759-nos-studio-sport-eredivisie.html
Dat moment vlak voor tijd, de zenuwen bij Kuyt, nagels bijten, die pure emotie daarna.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:47 schreef Scrummie het volgende:
Even op pauze gezet, maar man man, die ontlading bij het laatste fluitsignaal. Tranen bij Kuyt, tranen bij Jorgensen, en dan komt de rest aanstormenWat een puur genot.
Bij die 2-0 is het vieren met Vilhena nog wel het mooist. Kuyt gaat ernaartoe, en iedereen komt mee.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lol @ "HIJGAAERINEHETIDIRKKUIJT" bij de 2-0.
pussyquote:Op zondag 14 mei 2017 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat moment vlak voor tijd, de zenuwen bij Kuyt, nagels bijten, die pure emotie daarna.
Heb zitten janken niet normaal.
Thanks. Genoteerd.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Morgen dus Feyenoord Op 1 om 21.15 op Nederland 1 over de aanloop naar het kampioenschap, met die Rutger Castricum. Lijkt me wel een gave docu.
WAT MOOOOOOOIquote:Op zondag 14 mei 2017 22:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Eindelijk thuis, wat een orgie! wat een orgasme!!!
Hoezo totaal anders? Omdat er spelers vertrekken? Is dat niet elk jaar?quote:Op zondag 14 mei 2017 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Elia gaat dus weg.. Kuyt stopt ook als ik tussen de regels lees. Komend seizoen gaat echt totaal anders worden. Erg benieuwd of Van Geel goede versterkingen weet binnen te halen
Afgelopen zomer zijn er toch nauwelijks spelers vertrokken, bijna alleen maar bij gekomenquote:Op zondag 14 mei 2017 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo totaal anders? Omdat er spelers vertrekken? Is dat niet elk jaar?
Thanks! Even opnemenquote:Op zondag 14 mei 2017 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Morgen dus Feyenoord Op 1 om 21.15 op Nederland 1 over de aanloop naar het kampioenschap, met die Rutger Castricum. Lijkt me wel een gave docu.
waarquote:Op zondag 14 mei 2017 23:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Interview van Gio had ik niet eens gezien. Kippenvel
mooiquote:Op zondag 14 mei 2017 23:03 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat moment ga ik nóóit meer vergeten.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:04 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme die 1-0 blijft gewoon duimendik kippenvel. Die commentator, die ontlading, alles.... oeff.
Had net een linkje naar dat interview geplaatst in dit topic maarja niemand klikt op mijn linksquote:Op zondag 14 mei 2017 23:03 schreef Azpilicueta het volgende:
quote:Op zondag 14 mei 2017 23:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21731(...)chrijfelijk-dit.html
Sorryquote:Op zondag 14 mei 2017 23:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had net een linkje naar dat interview geplaatst in dit topic maarja niemand klikt op mijn links![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2017 23:12 schreef Haringkop het volgende:
Ik ga vanavond een kindje maken, of het nu een jongen of meisje wordt: we noemen het Dirk.
Niet meer dan terecht. Er zullen vanavond flink wat Dirkjes gemaakt worden.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:12 schreef Haringkop het volgende:
Ik ga vanavond een kindje maken, of het nu een jongen of meisje wordt: we noemen het Dirk.
quote:Op zondag 14 mei 2017 23:12 schreef Haringkop het volgende:
Eljero klinkt hipper.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:12 schreef Haringkop het volgende:
Argentijnse Feijenoorderstwitter:IgnacioOstertag twitterde op zondag 14-05-2017 om 19:58:22La #PeñaArgentina de @Feyenoord sigue de festejo!! Hand in Hand Kameraden! @AlvaritoMorales @tito_manriquez… https://t.co/Qh79enUECH
reageer retweet
Messiquote:
Elia weg, Kuyt weg (kans lijkt me groot), Berghuis twijfel, etc. Allemaal belangrijke spelers geweestquote:
Haha dat heeft die volgens mij helemaal niet gezien johquote:Op zondag 14 mei 2017 23:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Die geeft dat kind wel een high five waar Boskamp dat nalaat
Hij had het kind waarschijnlijk ook op vakkie W geslingerd als ie 't wel gezien hadquote:Op zondag 14 mei 2017 23:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha dat heeft die volgens mij helemaal niet gezien joh
overwinteren in de cl lijkt me een mooi volgend doelquote:Op zondag 14 mei 2017 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat moeten we nu, we hebben alles al: Kampioen, beker
Ajax twee keer verslaan in de competitie en nogmaals kampioen worden.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:
Ik dacht tot einde seizoen, en dat is toch nu?quote:Op zondag 14 mei 2017 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Moest je niet nog een paar dagen met Nicki?
Ja, is ook zo.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht tot einde seizoen, en dat is toch nu?
Ik ga nog wat filmpjes kijken en naar bed. Weltrusten iedereen. Gok dat ik zelden zo lekker ga slapen als vandaagquote:
Wat boeit mij die kut club, wanneer waren die voor t laatst kampioen!quote:Op zondag 14 mei 2017 23:47 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ajax twee keer verslaan in de competitie en nogmaals kampioen worden.
Slaap lekker feestbeest!quote:Op zondag 14 mei 2017 23:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga nog wat filmpjes kijken en naar bed. Weltrusten iedereen. Gok dat ik zelden zo lekker ga slapen als vandaag
quote:Op zondag 14 mei 2017 23:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat boeit mij die kut club, wanneer waren die voor t laatst kampioen!
We zijn toch wel met afstand de meest succesvolle topclub van Nederland van dit moment. In vergelijking met PSV en Ajax hebben wij:quote:Op zondag 14 mei 2017 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Niet lang meerquote:Op zondag 14 mei 2017 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
We zijn toch wel met afstand de meest succesvolle topclub van Nederland van dit moment. In vergelijking met PSV en Ajax hebben wij:
• Meest recente landstitel
• Meest recente beker
• Meest recente Europese beker
![]()
Kom maar op met die verzoekjes.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar blijven de gifjes GifMeister?
Mag ik een verzoekje indienen?
<-quote:Op zondag 14 mei 2017 23:50 schreef Divje het volgende:
270 kilo vuurwerk in beslag genomen vandaagen 10 containers alcohol (
)
Baasquote:
tietuh !quote:Op zondag 14 mei 2017 23:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar blijven de gifjes GifMeister?
Mag ik een verzoekje indienen?
quote:
quote:
Zonder Koeman waren we hier niet. Denk dat Gio ook erg veel van hem heeft geleerdquote:Op maandag 15 mei 2017 00:03 schreef Merkie het volgende:
Van Bronckhorst is echt een zeer goede trainer geworden in twee jaar, van het kaliber Koeman. Hij is altijd rustig, netjes, beleefd, volgt zijn eigen pad en is niet bang (meer) om grote namen te passeren. Ik houd van dat type mensen en helemaal als ze dan ook trainer van Feyenoord zijn. En daarnaast is hij natuurlijk ook nog eens een echte Feyenoord-man.
quote:Op maandag 15 mei 2017 00:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Baas
Ik zou die lach van Elia wel willen van voor de wedstrijddat moment dat ie recht in die camera kijkt
ja ik snap die gozer welquote:
wat is datquote:
Ze zijn allemaal belangrijk, maar ik zie liever bovengenoemde weggaan dan Jorgensen, Ahmadi, Vilhena. Elia heeft wel wat goede momenten gehad, maar is wel te vervangen. Ook redelijk veel geblesseerd geweest. De rol die Kuyt heeft kan Ahmadi ook. Berghuis is wel een gemis want je levert een hoop voetbalintelligentie in, maar wellicht dat Watford open staat voor een bod.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elia weg, Kuyt weg (kans lijkt me groot), Berghuis twijfel, etc. Allemaal belangrijke spelers geweest.
Boskamp geeft hem anders bij de tweede goal, op 0:58, wel gewoon een hand.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Die geeft dat kind wel een high five waar Boskamp dat nalaat
Bakte er niets van. Alles is de grote Elia show in zijn ogen. Vind het bij vlagen een irritant mannetje. Als hij in 020 had gespeeld hadden we hem allemaal uitgekotst.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:28 schreef Elan het volgende:
Elia was na vorige week ook gewoon super chill, stond vandaag relaxt te lachen bij de aftrap. Zal wel weer afgedaan worden als laconiek maar vond mooi
Dat kind met die pet?quote:Op maandag 15 mei 2017 00:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Boskamp geeft hem anders bij de tweede goal, op 0:58, wel gewoon een hand.
Ik zie Feyenoord wel structureel aanhaken bij PSV en Ajax vanaf dit jaar.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan hier wel echt aan wennen trouwens. Volgend jaar maar gewoon weer proberen
Meehhhhquote:Op maandag 15 mei 2017 00:32 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ja. Zit precies op dezelfde plek. Krijgt ook gewoon een hand van Jan.
Lastig te zeggen manquote:Op maandag 15 mei 2017 00:33 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord wel structureel aanhaken bij PSV en Ajax vanaf dit jaar.
Wanneer is de laatste keer dat Feyenoord een titel geprolongeerd heeft?quote:Op maandag 15 mei 2017 00:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan hier wel echt aan wennen trouwens. Volgend jaar maar gewoon weer proberen
wat een pauper ding eigenlijk.....quote:
1960 t/m 1962quote:Op maandag 15 mei 2017 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Feyenoord een titel geprolongeerd heeft?
Dit inderdaad. En wil weer hogerop, lees meer geld verdienen.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:29 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Bakte er niets van. Alles is de grote Elia show in zijn ogen. Vind het bij vlagen een irritant mannetje. Als hij in 020 had gespeeld hadden we hem allemaal uitgekotst.
Voor geld hoeft Elia het niet te doen. Is mede-eigenaar van BALR dus geld zatquote:Op maandag 15 mei 2017 02:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En wil weer hogerop, lees meer geld verdienen.
quote:Politie: incidenten rond Feyenoord 'kleinschalig en beheersbaar' - 76 aanhoudingen
In Rotterdam zijn zondag na het kampioenschap van Feyenoord 76 aangehouden. De politie noemt de incidenten kleinschalig en beheersbaar.
Bewerkt door: Redactie 15-05-17, 04:26 Laatste update: 04:27 Bron: ANP
4
3
© ANP
Wel moesten vier mensen de nacht in de cel doorbrengen vanwege een vechtpartij op de Binnenrotte. Ze worden verdacht van mishandeling. In totaal zijn de 76 mensen aangehouden voor uiteenlopende feiten: van discriminatie tot belediging en van het overtreden van de Opiumwet tot openbare dronkenschap.
EHBO-personeel heeft volgens cijfers van de politie tot rond middernacht aan 160 mensen hulp verleend. 24 mensen zijn overgebracht naar het ziekenhuis, 8 van hen met een ambulance.
Door het alcoholverbod dat in de binnenstad gold, hadden agenten het ook druk met het in beslag nemen van bier en andere alcoholhoudende dranken. De politie schat dat zo'n 10.000 liter is geconfisqueerd en zo'n 270 kilo aan vuurwerk.
Vrijwel alle incidenten konden worden afgedaan door een bekeuring of schikking. Ook meldt de politie dat 7 van de 29 mensen met een meldplicht door hun misdragingen van een week eerder zich niet op het politiebureau hebben gemeld. De gevolgen daarvan worden bekeken door OM en politie.
Alcoholverbod
© ANP
View image on Twitter
View image on Twitter
Politie Rotterdam eo ✔ @Politie_Rdam
De opbouw voor de #huldiging is in volle gang. Iedereen maakt zich op voor nog zo'n prachtige feestdag. #Feyenoord
12:09 AM - 15 May 2017
11 11 Retweets 27 27 likes
Feyenoord wordt vandaag rond het middaguur gehuldigd op de Coolsingel. Dan keert de kampioenschaal na achttien jaar terug naar Rotterdam. Dirk Kuijt bezorgde Feyenoord zondag met een hattrick tegen Heracles Almelo (3-1) het kampioenschap.
Er worden op de Coolsingel vele duizenden fans verwacht. In de stad is een aantal maatregelen genomen om de huldiging in goede banen te leiden. Zo geldt maandag een beperkt alcoholverbod. Alcoholverkoop in de horeca is wel toegestaan. De alcohol mag alleen in de horecagelegenheden worden gedronken, niet op straat. Winkels in het centrum van de stad mogen geen alcohol verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |