Die zaten al met de broek op de enkels denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zit elke Eintracht-fan met een stijfje.
quote:
Frankfurter Worst in de hand en goanquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zit elke Eintracht-fan met een stijfje.
Zullen nog wel meer vertrekken bij Utrecht neem ik aan. Ayoub, die Amrabat, Zivkovic terug naar Ajax en dan verkocht worden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:10 schreef Paul het volgende:
Toch zonde dat Haller uit Nederland weggaat#huilen
Vast wel, maar bij Utrecht komen altijd weer kwaliteitsvoetballers binnen, iedereen wil graag bij Utrecht schitteren.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen nog wel meer vertrekken bij Utrecht neem ik aan. Ayoub, die Amrabat, Zivkovic terug naar Ajax en dan verkocht worden.
Het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Vast wel, maar bij Utrecht komen altijd weer kwaliteitsvoetballers binnen, iedereen wil graag bij Utrecht schitteren.
Utrecht gaat weer een speler kopen uit Frankrijkquote:
quote:Volgens Yahoo Sport heeft de Eredivisionist namelijk bij Paris Saint-Germain aangeklopt voor Jean-Christophe Bahebeck. De 24-jarige voetballer beschikt in Parijs nog over een contract tot de zomer van 2019.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ermain#ixzz4hMTr0iSr
Die ken ik uit FMquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht gaat weer een speler kopen uit Frankrijk
[..]
AZ-Groningen, veel succesquote:Op woensdag 17 mei 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
kunnen we zo genieten van nog een POT?
Proficiat!quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:25 schreef Paul het volgende:
Kweenie of ik ga kijken hee. Maar wellicht wel, tis wel gezellig hier met jullie. Dat moet ik wel zeggen.
Dan moet Heerenveen met drie goals verschil winnen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 20:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Proficiat!
Nu niet gaan kutten bij de return.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |