Wel iets meer..quote:Op zondag 14 mei 2017 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verdient in zijn carriere wel een miljoen of 4,5

quote:Op zondag 14 mei 2017 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij Orica zijn ze mad dat Movistar niet gewacht heeft.
Oprecht zielig dit soort babbels. Ze reden echt al uren op kop en ik denk niet dat ze ook maar enig idee hadden wie er wel of niet bij lag. Niet dat dat uit zou moeten maken verder. Gelukkig snapt Thomas Geraint het allemaal wat beter.quote:"Adam had a broken bike, his wheel was rubbing on the frame as well," White told Cyclingnews, "and he's got some superficial injuries." But if such misfortune can happen to any rider in a crash, White was deeply critical of "that other team" [Movistar] going flat out.
"We got within 50 metres of getting back on, so it's pretty disappointing and a poor decision from Movistar as well. There was no need to do that.

Quintana deed gewoon dik 70 Watt minder. Die roze trui ligt voor het oprapenquote:Op zondag 14 mei 2017 22:11 schreef Columbiafan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een God is het toch ook.

19GC. Godver, hoe krijgt ie het voor elkaar.quote:Op zondag 14 mei 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt fantastisch, hoe krijgt hij het voor elkaar. Hij kwam ook met tong op het asfalt over de meet dus hij rijdt er ook daadwerkelijk voor.
[ afbeelding ]

MIjn dag is in ieder geval goed begonnen nu, Mani. Hardop gelachen, waarvoor dankquote:Op zondag 14 mei 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt fantastisch, hoe krijgt hij het voor elkaar. Hij kwam ook met tong op het asfalt over de meet dus hij rijdt er ook daadwerkelijk voor.
[ afbeelding ]

Nou nee. Yates probeert te doen alsof het de schuld van Movistar is dat hij op zijn bek ging. Volgens mij was er maar 1 schuldige en dat is die idioot op die motor. Ga liever daar klagen en eventueel schadevergoeding eisen.quote:Op maandag 15 mei 2017 07:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het de schuld was van de renners zelf had ik Yates geen gelijk gegeven maar nu wel

Zal wel een half minuutje pakken lijkt me. Top 3 is na morgen omgedraaid denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:58 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Tom afstand kan nemen van Pinot morgen. Die rijdt natuurlijk op de lollerFDJfiets.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |