SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
wooblabalurg![]()
Hoe je het wendt of keert, als je start met het jongste team ooit, geef je jeugd de kansen.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is ook na een EL wedstrijd en geen top tegenstander.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Believe.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:49 schreef patrickt37 het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb echt het gevoel dat we het vandaag gaan flikken. Iets met karmawooblabalurg![]()
Al dat geneuzel over jeugdspelers de kans geven
Je stelt gewoon van alle spelers de in jouw ogen beste 11 op, klaar. Als die jeugdspelers niet goed genoeg zijn deugt er iets niet aan je jeugdopleiding, kan je welke trainer dan ook moeilijk de schuld van gevenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jeugdtrainers ook niet?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:51 schreef Tagliano het volgende:
Je stelt gewoon van alle spelers de in jouw ogen beste 11 op, klaar. Als die jeugdspelers niet goed genoeg zijn deugt er iets niet aan je jeugdopleiding, kan je welke trainer dan ook moeilijk de schuld van gevenwooblabalurg![]()
Hoofdtrainer bedoelde ikquote:
Dus of dat nou Bosz of De Boer of Pietje of Baconbus is maakt me dan niet zo uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jeugd de kans geven is een middel en geen doel ja, met je eens. Maar zeggen dat Bosz dat niet doet slaat kut op dirk. Dat valt gewoon adhv feiten te staven.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:51 schreef Tagliano het volgende:
Je stelt gewoon van alle spelers de in jouw ogen beste 11 op, klaar. Als die jeugdspelers niet goed genoeg zijn deugt er iets niet aan je jeugdopleiding, kan je welke trainer dan ook moeilijk de schuld van gevenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zou wel mooi zijn als Baconbus ooit nog trainer van Ajax wordt.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoofdtrainer bedoelde ik
Dus of dat nou Bosz of De Boer of Pietje of Baconbus is maakt me dan niet zo uit
Als hij dan echt geen talenten heeft kan hij altijd nog de spits van de A2 pakken.
wooblabalurg![]()
Alleen maar de Telegraaf en Derksen die een manier zochten om een hetze tegen Bosz te kunnen beginnen.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jeugd de kans geven is een middel en geen doel ja, met je eens. Maar zeggen dat Bosz dat niet doet slaat kut op dirk. Dat valt gewoon adhv feiten te staven.Oh.![]()
Of de spitsnood is zo hoog en je pakt de taxichauffeur van de amateurtak. Genot.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Baconbus ooit nog trainer van Ajax wordt.
Als hij dan echt geen talenten heeft kan hij altijd nog de spits van de A2 pakken.
Charlie: How's it going in there?
Valentino begint ook eindelijk met het loven van Bosz. Heeft hij alleen maar het eigenlijk onmogelijke voor moeten presterenquote:Op zondag 14 mei 2017 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar de Telegraaf en Derksen die een manier zochten om een hetze tegen Bosz te kunnen beginnen.
Charlie: How's it going in there?
Akachar. Gekkenhuis.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of de spitsnood is zo hoog en je pakt de taxichauffeur van de amateurtak. Genot.
wooblabalurg![]()
Ik heb ook niet het idee dat Valentijn echt kan genieten van een leuke voetbalwedstrijd. Hij heeft liever dat het saai en slecht is zodat hij er een zuur artikel over kan schrijven.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valentino begint ook eindelijk met het loven van Bosz. Heeft hij alleen maar het eigenlijk onmogelijke voor moeten presterenOh.![]()
Ik hoop natuurlijk dat Feyenoord keihard punten laat liggen maar mochten ze kampioen worden vind ik het wel tof dat het onder Gio is. Gio is toch een fucking legend, sympathieke gozer. En die goal tegen Uruguay allejezus.wooblabalurg![]()
Zuur lijkt zijn default mode te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Valentijn echt kan genieten van een leuke voetbalwedstrijd. Hij heeft liever dat het saai en slecht is zodat hij er een zuur artikel over kan schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Het is vooral aan Heracles om het te flikken.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:49 schreef patrickt37 het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb echt het gevoel dat we het vandaag gaan flikken. Iets met karma
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind Gio ook wel een prima kerel, alleen als coach niet heel boeiend.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:00 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat Feyenoord keihard punten laat liggen maar mochten ze kampioen worden vind ik het wel tof dat het onder Gio is. Gio is toch een fucking legend, sympathieke gozer. En die goal tegen Uruguay allejezus.Oh.![]()
Jammer dat ze zo'n amateuristische verdediging hebben.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is vooral aan Heracles om het te flikken.
wooblabalurg![]()
Kan wel een broer zijn van de witte sineesquote:Op zondag 14 mei 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Valentijn echt kan genieten van een leuke voetbalwedstrijd. Hij heeft liever dat het saai en slecht is zodat hij er een zuur artikel over kan schrijven.Charlie: How's it going in there?
Eens, ik vind het alleen niet zo heel relevantquote:Op zondag 14 mei 2017 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jeugd de kans geven is een middel en geen doel ja, met je eens. Maar zeggen dat Bosz dat niet doet slaat kut op dirk. Dat valt gewoon adhv feiten te staven.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Berghuis gaat Fledderus zo voorbij lopen en Elia geeft Breukers 6 panna's.
Jorgensen gaat Hoogma billenkoek geven.wooblabalurg![]()
Enige dingetje is dat Ajax geen A2 meer heeftquote:Op zondag 14 mei 2017 13:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Baconbus ooit nog trainer van Ajax wordt.
Weet je vanaf welke categorie wel?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Enige dingetje is dat Ajax geen A2 meer heeftwooblabalurg![]()
Zeker omdat de A1 nu de 'A2' is en Jong de 'A1'?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles daaronder heeft een 1 en 2 team meen ikwooblabalurg![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)-wordt-opgeheven.htmquote:Op zondag 14 mei 2017 14:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeker omdat de A1 nu de 'A2' is en Jong de 'A1'?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat nou als je in de C en B zoveel goede jeugd hebt dat dat niet in 1 team past?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/stream(...)-wordt-opgeheven.htm
wooblabalurg![]()
Dan hebben we een probleemquote:Op zondag 14 mei 2017 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat nou als je in de C en B zoveel goede jeugd hebt dat dat niet in 1 team past?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan schop je 11 minste eruitquote:Op zondag 14 mei 2017 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat nou als je in de C en B zoveel goede jeugd hebt dat dat niet in 1 team past?![]()
Kan toch beter ergens anders laten rijpen dan. Kun je later vruchtjes plukken.quote:
Niet geheel overbodig als je ziet hoe snel ze weer weg kunnen zijn toch.
Beetje City laten promoveren.wooblabalurg![]()
Cruijff filosofie is dat je doorgaans 1 a 2 toptalenten hebt per generatie. Dus het zal niet zo snel gebeuren dat je 25 fantastische spelers hebt die allemaal doorgeschoven moet wordenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan toch beter ergens anders laten rijpen dan. Kun je later vruchtjes plukken.
Niet geheel overbodig als je ziet hoe snel ze weer weg kunnen zijn toch.
Beetje City laten promoveren.![]()
Is ook zo ja.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cruijff filosofie is dat je doorgaans 1 a 2 toptalenten hebt per generatie. Dus het zal niet zo snel gebeuren dat je 25 fantastische spelers hebt die allemaal doorgeschoven moet wordenwooblabalurg![]()
Armenteros 21 goals bij Heracles is echt knap.
Hem en Hasselbaink vind ik mooi om te zien bij de kleinere clubs.wooblabalurg![]()
Snel 23 ouwelullen vinden dan. Keept Van der Sar nog?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cruijff filosofie is dat je doorgaans 1 a 2 toptalenten hebt per generatie. Dus het zal niet zo snel gebeuren dat je 25 fantastische spelers hebt die allemaal doorgeschoven moet worden![]()
Ik zag dat Bergkamp van de week een schitterende goal maakte bij Lucky Ajax geloof ikquote:Op zondag 14 mei 2017 14:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Snel 23 ouwelullen vinden dan. Keept Van der Sar nog?![]()
Moet onana wel fit zijnquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Armenteros is wel wat voor ons als huntelaar niet komtquote:Op zondag 14 mei 2017 14:17 schreef Baconbus het volgende:
Armenteros 21 goals bij Heracles is echt knap.
Hem en Hasselbaink vind ik mooi om te zien bij de kleinere clubs.![]()
quote:Op zondag 14 mei 2017 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Armenteros is wel wat voor ons als huntelaar niet komt![]()
![]()
Nee joh, die heeft echt te weinig niveau daarvoor. Heeft hij al bewezen bij Feyenoord en Anderlecht.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Armenteros is wel wat voor ons als huntelaar niet komtOh.![]()
Bergkamp deed in zn Ajax-tijd hoofdzakelijk stiftjes. Later bij Arsenal werd t pas een geweldenaar.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag dat Bergkamp van de week een schitterende goal maakte bij Lucky Ajax geloof ik![]()
quote:Op zondag 14 mei 2017 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Armenteros is wel wat voor ons als huntelaar niet komt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Armenteros en Hasselbaink halen. 442 spelen. Vol op de counter.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
wooblabalurg![]()
1) Hoe kun je in godsnaam Huntelaar willenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2) Hoe kun je in godsnaam Armenteros zien als alternatief voor Huntelaar qua type spelerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ervaring! Heikogod gaat wegquote:Op zondag 14 mei 2017 14:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
1) Hoe kun je in godsnaam Huntelaar willen
2) Hoe kun je in godsnaam Armenteros zien als alternatief voor Huntelaar qua type speler![]()
![]()
En krijg je gedoe in je selectie want Dolberg gaat spelen. Huntelaar en een bankplek gaat nooit zo lekker samenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, als je Huntelaar haalt dan schrijf je gelijk ook Cassierra af.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je kunt toch wisselen na de eerste helft?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, als je Huntelaar haalt dan schrijf je gelijk ook Cassierra af.![]()
Heiko is onze rijkaardquote:Op zondag 14 mei 2017 14:26 schreef Beathoven het volgende:
Huntelaar erbij is goed voor de ervaring. In de jaren 90 haalde men Rijkaard terug.![]()
Ja die kwam terug toen hij nog goed was en als basisspeler.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:26 schreef Beathoven het volgende:
Huntelaar erbij is goed voor de ervaring. In de jaren 90 haalde men Rijkaard terug.
Ervaring voor een bankzitter boeit niet veel.Oh.![]()
Dan noem je er ook wel één. 1 vd grootste eindbazen.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:26 schreef Beathoven het volgende:
In de jaren 90 haalde men Rijkaard terug.wooblabalurg![]()
Jep, daarom is het ook niet echt realistisch nu. Ik gun het Klaas-Jan wel maar het past niet nuquote:Op zondag 14 mei 2017 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En krijg je gedoe in je selectie want Dolberg gaat spelen. Huntelaar en een bankplek gaat nooit zo lekker samen![]()
Misschien gaat ie als back-up naar Feyenoord zodat Kramer naar Volendam kan.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep, daarom is het ook niet echt realistisch nu. Ik gun het Klaas-Jan wel maar het past niet nu
Is de cirkel ook weer rond.wooblabalurg![]()
Arm FC Volendamquote:Op zondag 14 mei 2017 14:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien gaat ie als back-up naar Feyenoord zodat Kramer naar Volendam kan.
Is de cirkel ook weer rond.![]()
![]()
Huntelaar alleen doen als je een enorm bod krijgt op Dolberg.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En krijg je gedoe in je selectie want Dolberg gaat spelen. Huntelaar en een bankplek gaat nooit zo lekker samenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
JammerHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Rijkaard was alleen ook een paar jaar jonger toen die terugkeerde.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:26 schreef Beathoven het volgende:
Huntelaar erbij is goed voor de ervaring. In de jaren 90 haalde men Rijkaard terug."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Op naar de finaleHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat ging snel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nee, daar heeft hij totaal het loopvermogen niet voor, bovendien speelt Ajax niet met een 10quote:Op zondag 14 mei 2017 14:32 schreef Beathoven het volgende:
Huntelaar zou nog een opkomende aanvallende middenvelder kunnen worden. Wie gaat er dan sneuvelen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat dus. Had er toch al weinig vertrouwen in.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ah laat gaan johquote:Op zondag 14 mei 2017 14:40 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Nog 85 minuten voor een tegentreffer van Heracles![]()
Gewoon genieten van Ajaxquote:Op zondag 14 mei 2017 14:40 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Nog 85 minuten voor een tegentreffer van HeraclesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heracles doet niet heel veel moeite, of in ieder geval Hoogma niet. Maar goed, we hebben het zelf laten liggen. Op naar EL finale!![]()
Hoeveel geld zal Feyenoord aan Heracles beloofd hebben?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
¤5000,- per speler toch?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:47 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel geld zal Feyenoord aan Heracles beloofd hebben?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
89e en 90+2 Armenteros?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist niet
Alles gaat precies volgens plan![]()
Ja elke post eindigen met eenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist niet
Alles gaat precies volgens plankomt echt niet zuur over.
![]()
Ok.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist niet
Alles gaat precies volgens planDit, dus.![]()
Hey kijk nou PSVers in het Ajax topicDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat zou wel ultiem genot zijnquote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Jammer, gehoopt op een wondertje van Heracles, maar zit er niet in vandaag.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nee maar zonder gein, het is volkomen logisch dat Feyenoord voorstaat natuurlijkquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik hoop dat ze degraderenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heracles doet niet heel veel moeite, of in ieder geval Hoogma niet. Maar goed, we hebben het zelf laten liggen. Op naar EL finale!![]()
Ik kijk niet nu, maar ik denk dat het over hele seizoen gezien het gewoon verdiend is. Valt weinig aan af te dingen. Ajax heeft het zelf laten liggen tegen Roda JC, Willem II, Excelsior en dan zijn er nog wel een paar.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee maar zonder gein, het is volkomen logisch dat Feyenoord voorstaat natuurlijk![]()
Jup. En vandaag hoop je natuurlijk stiekem een beetje maar laten we realistisch blijvenquote:Op zondag 14 mei 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet nu, maar ik denk dat het over hele seizoen gezien het gewoon verdiend is. Valt weinig aan af te dingen. Ajax heeft het zelf laten liggen tegen Roda JC, Willem II, Excelsior en dan zijn er nog wel een paar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar verder mag dat Heracles zo snel mogelijk degraderen natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
okquote:Op zondag 14 mei 2017 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Hij heet Armenteros. Dat zeg ik toch.![]()
Hier kan niemand het mee oneens zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle clubs met kunstgras dienen te degraderen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ze hebben er geen zin meer in.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Sjakie zal het hier mee eens zijn. Ik trouwens ook.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle clubs met kunstgras dienen te degraderen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Probeer dat eens in het Feyenoordtopicquote:Op zondag 14 mei 2017 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik wilde net een kritische comment plaatsenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blij dat Heracles playoffs misloopt op deze manier, want als je na een kwartier al 2-0 achterstaat dan verdien je dat ook wel.![]()
Feyenoorders worden al mad als je zegt dat je het ze wel guntquote:Op zondag 14 mei 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Probeer dat eens in het Feyenoordtopic![]()
Ik zou daar persoonlijk ook wel moe van worden als je nog geen kampioen bentquote:Op zondag 14 mei 2017 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Feyenoorders worden al mad als je zegt dat je het ze wel gunt
pardon?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Maar verder mag dat Heracles zo snel mogelijk degraderen natuurlijk![]()
Maar ik gun het ze best, de Supercup finale tegen Vitesse. Spelen wij er een tegen Real of Juvequote:Op zondag 14 mei 2017 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk ook wel moe van worden als je nog geen kampioen bent![]()
Hardop fantaseren over de Supercup, verdomme wie had dat gedachtquote:Op zondag 14 mei 2017 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar ik gun het ze best, de Supercup finale tegen Vitesse. Spelen wij er een tegen Real of JuveMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat Feyenoord is ook best wel triest natuurlijk, iedereen gunt het ze omdat ze al zo lang geen kampioen meer geworden zijn. Ach, doe hun dan ook maar een keer..![]()
Feyenoord heeft dit jaar in de (meeste) wedstrijden gewoon 110% gegeven. Altijd keihard gewerkt, wetende dat het anders niet goed genoeg zou zijn. Kan je alleen maar respect voor hebben.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Feyenoord is ook best wel triest natuurlijk, iedereen gunt het ze omdat ze al zo lang geen kampioen meer geworden zijn. Ach, doe hun dan ook maar een keer..
Als Ajax het hele jaar de vorm had zoals ze nu hebben, dan waren we kampioen geworden ja.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Neres dissonant vandaag. Kluivert en De Jong vallen het meest op in positieve zin.
Zou wel leuk zijn als Heracles een kwartier voor tijd de 2-1 maakt, dan slaat daar de paniek toe.
Maar dat is wel erg wishful thinking.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Juventus waarschijnlijk ook, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Supercup tegen Juve, Real speelt ons weg.Oh.![]()
blijft toch het debiele broertje.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit jaar in de (meeste) wedstrijden gewoon 110% gegeven. Altijd keihard gewerkt, wetende dat het anders niet goed genoeg zou zijn. Kan je alleen maar respect voor hebben.
Als Ajax het hele jaar de vorm had zoals ze nu hebben, dan waren we kampioen geworden ja.![]()
Juve is een eitje.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juventus waarschijnlijk ook, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
Die winnen uiteindelijk met 5-0, laat gaan.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Neres dissonant vandaag. Kluivert en De Jong vallen het meest op in positieve zin.
Zou wel leuk zijn als Heracles een kwartier voor tijd de 2-1 maakt, dan slaat daar de paniek toe.
Maar dat is wel erg wishful thinking.Oh.![]()
Heracles gaat vandaag niet scoren. Feyenoord kampioen, wij kunnen gaan toeleven naar 24 mei.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:21 schreef Pedroso het volgende:
Maar dat is wel erg wishful thinking.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Alsjeblieft niet godverdommequote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lokt bianconeri nu naar dit topicI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En waarschijnlijk verliest Ajax die maar dan nog heb ik een tof seizoen gehadquote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heracles gaat vandaag niet scoren. Feyenoord kampioen, wij kunnen gaan toeleven naar 24 mei.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Al die supporters van andere clubs die nu de EL gaan wegzetten alsof het een G-toernooi isquote:
Oh.![]()
Gewoon winnen johquote:Op zondag 14 mei 2017 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En waarschijnlijk verliest Ajax die maar dan nog heb ik een tof seizoen gehad
Oh.![]()
Tuurlijk, ben al uitermate tevreden met dit seizoen. Kan alleen nog maar mooier worden.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die winnen uiteindelijk met 5-0, laat gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En als ze volgend jaar uitgeschakeld worden in EL zeggen dat het pittig is hoor, niet te onderschatten!quote:Op zondag 14 mei 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die supporters van andere clubs die nu de EL gaan wegzetten alsof het een G-toernooi is![]()
Ja, hopenquote:
Maar de kans is imo wel kleiner dat Ajax hem wint dan verliestMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Internet uurtje in de instelling waar ie zit is van 20.00 tot 21.00 uur, dus dat zal nog wel even duren.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lokt bianconeri nu naar dit topicAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
50/50, ik was als een van de weinigen hier blij met Lyon en Schalke.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, hopen
Maar de kans is imo wel kleiner dat Ajax hem wint dan verliest
En ik zeg nu dat United makkelijker is dan Celta.![]()
Ja, maar ben dan alsnog wel een paar dagen zuur hoor.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En waarschijnlijk verliest Ajax die maar dan nog heb ik een tof seizoen gehadI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat laatste ben ik met je eens. Individueel wel een betere ploeg dan Celta, maar ik denk toch dat United Ajax beter ligtquote:Op zondag 14 mei 2017 15:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
50/50, ik was als een van de weinigen hier blij met Lyon en Schalke.
En ik zeg nu dat United makkelijker is dan Celta.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik weet nog niet wat ik daarvan zou moeten vinden eigenlijkquote:Op zondag 14 mei 2017 15:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja, maar ben dan alsnog wel een paar dagen zuur hoor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Naja, ik ga daarna 5 daagjes werken dus zal er weinig last van hebben. Maar blij zal ik niet zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik daarvan zou moeten vinden eigenlijkI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dolbergje wat rust gevenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet nodig vandaagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ook hoor, en kan niet wachten op het volgende seizoen ook.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben al uitermate tevreden met dit seizoen. Kan alleen nog maar mooier worden.Oh.![]()
Ik denk dat ik het toch wel redelijk makkelijk van me af kan zetten, net als vandaag. Ik ging er vanmorgen niet vanuit dat Ajax kampioen zou worden, en ik ga er ook niet vanuit dat ze de finale winnen. Dus op die manier niet een enorme teleurstelling ofzoquote:Op zondag 14 mei 2017 15:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Naja, ik ga daarna 5 daagjes werken dus zal er weinig last van hebben. Maar blij zal ik niet zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja en iedereen vooraf zeggen dat Lyon een geweldige ploeg is die Ajax zou afslachten, en als Ajax goed tegen hun speelt kan Lyon er ineens niks van.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En als ze volgend jaar uitgeschakeld worden in EL zeggen dat het pittig is hoor, niet te onderschatten!Oh.![]()
Gewoon 50/50 denk ik. Ajax zal spelen alsof hun leven er vanaf hangt, en United mist wat spelers.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, hopen
Maar de kans is imo wel kleiner dat Ajax hem wint dan verliestOh.![]()
Dan ben ik ook wel een tijdje klaar met voetbalquote:Op zondag 14 mei 2017 15:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja, maar ben dan alsnog wel een paar dagen zuur hoor.Gelukkig is het dan ook meteen einde seizoen
Oh.![]()
Vandaag heb ik ook niks verwacht. Lag niet meer in je eigen handen. 24 mei welquote:Op zondag 14 mei 2017 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch wel redelijk makkelijk van me af kan zetten, net als vandaag. Ik ging er vanmorgen niet vanuit dat Ajax kampioen zou worden, en ik ga er ook niet vanuit dat ze de finale winnen. Dus op die manier niet een enorme teleurstelling ofzoI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik zou in ieder geval niet echt teleurgesteld kunnen zijn als ze hem verliezenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 50/50 denk ik. Ajax zal spelen alsof hun leven er vanaf hangt, en United mist wat spelers.
Gewoon trots zijn
Dat is dan inderdaad wel een verschilquote:Op zondag 14 mei 2017 15:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ook niks verwacht. Lag niet meer in je eigen handen. 24 mei welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Natuurlijk ben je wel teleurgesteld dan, hoe vaak staat Ajax nou in een Europese finalequote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet echt teleurgesteld kunnen zijn als ze hem verliezen
Gewoon trots zijnBest uniek hoor, kan wel weer een tijdje duren ook voor we er staan. Gelukkig heeft Ajax een goed winstpercentage in Europese finales
Oh.![]()
Als je de historie zou volgen, zeg ik over een jaar of 10 weerquote:Op zondag 14 mei 2017 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je wel teleurgesteld dan, hoe vaak staat Ajax nou in een Europese finaleBest uniek hoor, kan wel weer een tijdje duren ook voor we er staan. Gelukkig heeft Ajax een goed winstpercentage in Europese finales
Of dit is een periode van een nieuwe eraquote:Op zondag 14 mei 2017 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je de historie zou volgen, zeg ik over een jaar of 10 weerTelkens als we toen weer een eerste finale haalden in lange tijd volgden er daarna snel meer
Oh.![]()
74-78 WK finalesquote:Op zondag 14 mei 2017 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dit is een periode van een nieuwe eraTelkens als we toen weer een eerste finale haalden in lange tijd volgden er daarna snel meer
Die cyclus moeten we maar weer eens in
Eerder periode 87-96quote:Op zondag 14 mei 2017 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
74-78 WK finales
Die cyclus moeten we maar weer eens in
Vijf finales
Oh.![]()
Stond er precies op juiste moment toen Dolberg geblesseerd was. Althans iig aantal wedstrijdenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Blijft toch wel lekker dat dit je B-elftal is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Had hij in de spits gedaan toen het echt ging draaien (de bekerpot tegen Willem II natuurlijk), had hij het waarschijnlijk ook prima gedaanquote:Op zondag 14 mei 2017 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Stond er precies op juiste moment toen Dolberg geblesseerd was. Althans iig aantal wedstrijdenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan wordt er weer geroepen dat Jong Ajax niet eerlijk is in de JL bla bla. Nee Ajax heeft gewoon twee Eredivisiewaardige teams eigenlijkquote:Op zondag 14 mei 2017 15:48 schreef Monolith het volgende:
Blijft toch wel lekker dat dit je B-elftal is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar toen was hij ook veel te slordig met die kansen benutten.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Stond er precies op juiste moment toen Dolberg geblesseerd was. Althans iig aantal wedstrijdenOh.![]()
Zal volgend jaar wel anders zijn als Tete en Riedewald worden verkocht en Traoré weer naar London gaat.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan wordt er weer geroepen dat Jong Ajax niet eerlijk is in de JL bla bla. Nee Ajax heeft gewoon twee Eredivisiewaardige teams eigenlijkOh.![]()
Tja, komt een Cerny voor terug en die gasten van Jong zijn ook weer een jaartje verder. Achterin wordt wel drama jaquote:Op zondag 14 mei 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal volgend jaar wel anders zijn als Tete en Riedewald worden verkocht en Traoré weer naar London gaat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mooi ritme houden zo voor de EL finale.
Neem aan dat er van de week nog wel ergens oefenpotje wordt gespeeld.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zou Cerny het nog gaan redden? Die lijkt er nou niet echt beter op geworden sinds zijn debuut.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, komt een Cerny voor terug en die gasten van Jong zijn ook weer een jaartje verder. Achterin wordt wel drama jaVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook als Heiko nog vertrekt moet er toch iets bij voor in de breedte. Zullen ze toch wel al mee bezig zijn en lijstjes klaar hebben liggen (haha natuurlijk niet)quote:Op zondag 14 mei 2017 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, komt een Cerny voor terug en die gasten van Jong zijn ook weer een jaartje verder. Achterin wordt wel drama jaOh.![]()
Dit jaar praktisch volledig geblesseerd geweest. Toen hij weer echt fit was liet hij wel direct weer wat zien. Afwachten dusquote:Op zondag 14 mei 2017 15:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou Cerny het nog gaan redden? Die lijkt er nou niet echt beter op geworden sinds zijn debuut.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zou ook geen fan zijn van breedte aankopen. Haal dan iemand die beter is dan Sink, Veltman en/of Viergeverquote:Op zondag 14 mei 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook als Heiko nog vertrekt moet er toch iets bij voor in de breedte. Zullen ze toch wel al mee bezig zijn en lijstjes klaar hebben liggen (haha natuurlijk niet)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja daar ben ik ook geen fan van en ik hou liever Tete en Riedewald erbij. En dan als "breedteaankoop" een jong talent halen die je ook al in de luwte kan klaarstomen achter Sanchez zodat die opgevolgd kan worden. Want in de jeugd komt daar niet echt iets aan volgens mij.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou ook geen fan zijn van breedte aankopen. Haal dan iemand die beter is dan Sink, Veltman en/of ViergeverOh.![]()
Gewoon gelijk kaatsen lijkt er bij Traore ook niet in te zitten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eigenlijk was Sanchez al zo'n aankoop hequote:Op zondag 14 mei 2017 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook geen fan van en ik hou liever Tete en Riedewald erbij. En dan als "breedteaankoop" een jong talent halen die je ook al in de luwte kan klaarstomen achter Sanchez zodat die opgevolgd kan worden. Want in de jeugd komt daar niet echt iets aan volgens mij.
Moet je zien waar die staatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben blij als die prutser terug gaat naar Londonquote:Op zondag 14 mei 2017 16:02 schreef Monolith het volgende:
Gewoon gelijk kaatsen lijkt er bij Traore ook niet in te zitten.![]()
Liever Neres of Kluivert.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als we na een half jaar de balans op maken is jeugdopleiding / Kluivert toch een beter investering dan 12-15 miljoen / Neres.![]()
Vandaag is het weer heel matig.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben blij als die prutser terug gaat naar London![]()
Liever Neres of Kluivert.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vind het alleen een beetje een vreemd moment om nu de balans op te maken. Niet gek dat Neres meer tijd nodig heeft dan Kluivertquote:Op zondag 14 mei 2017 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als we na een half jaar de balans op maken is jeugdopleiding / Kluivert toch een beter investering dan 12-15 miljoen / Neres.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lijkt me geen goede vergelijkingquote:Op zondag 14 mei 2017 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als we na een half jaar de balans op maken is jeugdopleiding / Kluivert toch een beter investering dan 12-15 miljoen / Neres.![]()
Benieuwd hoevaak ze in de Kuip ; "Helemaal niets in Amsterdam" van de tribunes gaan laten rollenquote:
Ja als je sec naar Kluivert kijkt wel ja, maar kijk eens naar de andere vleugelspelers uit de jeugd de afgelopen jaren.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als we na een half jaar de balans op maken is jeugdopleiding / Kluivert toch een beter investering dan 12-15 miljoen / Neres.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er zijn al mensen opgepakt "om racistische teksten" in Rotterdam.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoevaak ze in de Kuip ; "Helemaal niets in Amsterdam" van de tribunes gaan laten rollen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moeten ze zelf weten. Ze weten ook wel dat iedereen het straks over de finale van Ajax heeft en dat het kampioenschap van Feyenoord wordt ondergesneeuwd.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoevaak ze in de Kuip ; "Helemaal niets in Amsterdam" van de tribunes gaan laten rollen
Maar roepen met oorlogsgedoe is gewoon kansloos.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Daarom gewoon altijd gaan voor talenten die ook nog kunnen groeien bij Ajax. Of je moet echt een buitenkansje vinden die je transfervrij kan oppikken, en die ook een goed niveau heeft.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk was Sanchez al zo'n aankoop he
Moet je zien waar die staatOh.![]()
Ik vind Neres wel talentvoller ogen dan Kluivert.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als we na een half jaar de balans op maken is jeugdopleiding / Kluivert toch een beter investering dan 12-15 miljoen / Neres.Oh.![]()
Ga je niet vinden. Schone was een incident.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon altijd gaan voor talenten die ook nog kunnen groeien bij Ajax. Of je moet echt een buitenkansje vinden die je transfervrij kan oppikken, en die ook een goed niveau heeft.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Een incident en een buitenkansje is wel van ongeveer dezelfde betekenis in deze contextquote:Op zondag 14 mei 2017 16:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je niet vinden. Schone was een incident.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een fatalistische instelling zeg, natuurlijk kan je die vinden. Je moet alleen goed zoekenquote:Op zondag 14 mei 2017 16:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je niet vinden. Schone was een incident.Oh.![]()
Vooral ook een ander type speler. Kluivert is wat meer klassieke buitenspeler. Neres heeft in mijn ogen wel goed spelinzicht.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Neres wel talentvoller ogen dan Kluivert.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb het nog geen een keer gehoord.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoevaak ze in de Kuip ; "Helemaal niets in Amsterdam" van de tribunes gaan laten rollen![]()
Slimme speler, en heeft ook al laten zien prima rendement te hebben in zijn potjes. Wat overdreven om Neres een miskoop te noemen.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook een ander type speler. Kluivert is wat meer klassieke buitenspeler. Neres heeft in mijn ogen wel goed spelinzicht.Oh.![]()
Vind Kluivert wel stappen maken, overzicht houden is al wat beter geworden.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Neres wel talentvoller ogen dan Kluivert.![]()
Ze gaan al los in de groepsappseven dagje doorheen bijten
Wel blij dat mijn colleges in Rotterdam erop zittenquote:Op zondag 14 mei 2017 16:14 schreef franklop het volgende:
Ja, daar heb ik sinds gisteren al last van.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:14 schreef franklop het volgende:
De 24e even alle Rotterdamse mondjes snoeren.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We kunnen niet genoeg talenten hebben.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind Kluivert wel stappen maken, overzicht houden is al wat beter geworden.Oh.![]()
Gelukkig ken ik niet zoveel Feyenoordersquote:Op zondag 14 mei 2017 16:14 schreef franklop het volgende:
Oh.![]()
Ondanks geen kampioenschap en los van de EL-campagne heb ik een tof Eredivisieseizoen beleefdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uh, oké.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach gut. Is het bij jullie ook een keer gezellig geweest.![]()
Zeker. En leuker om te zien dan onder Frank.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:18 schreef Tagliano het volgende:
Ondanks geen kampioenschap en los van de EL-campagne heb ik een tof Eredivisieseizoen beleefdOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Prima puntenaantal ook gehaald, zeker als je dat onzinnige puntverlies in het begin in ogenschouw neemt.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:18 schreef Tagliano het volgende:
Ondanks geen kampioenschap en los van de EL-campagne heb ik een tof Eredivisieseizoen beleefdOh.![]()
Uitkijken naar Ajax kijken, dat is even geledenquote:Op zondag 14 mei 2017 16:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zeker. En leuker om te zien dan onder Frank.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook dat ja. Niks mis mee om te zeggen dat Feyenoord gewoon nog beter wasquote:Op zondag 14 mei 2017 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima puntenaantal ook gehaald, zeker als je dat onzinnige puntverlies in het begin in ogenschouw neemt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volstrekt mee oneens.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat ja. Niks mis mee om te zeggen dat Feyenoord gewoon nog beter wasWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Beter of constanter?quote:Op zondag 14 mei 2017 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat ja. Niks mis mee om te zeggen dat Feyenoord gewoon nog beter was![]()
Constanter en daardoor dus een hoger puntenaantal en in die zin beter. Ajax heeft hogere pieken gehad dan Feyenoordquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima seizoen van Feyenoord. Vooral knap van van Bronckhorst, want zo bijzonder is het spelersmateriaal niet.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat ja. Niks mis mee om te zeggen dat Feyenoord gewoon nog beter wasVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is onzin.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat ja. Niks mis mee om te zeggen dat Feyenoord gewoon nog beter was
Europa campagne heeft zn tol.![]()
![]()
Prima constant jaar gedraaid ja, knap.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat ja. Niks mis mee om te zeggen dat Feyenoord gewoon nog beter wasOh.![]()
Blijf het wel apart vinden dat als je een interview van hem hoort dat je dan ook niets nieuws hoortquote:Op zondag 14 mei 2017 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima seizoen van Feyenoord. Vooral knap van van Bronckhorst, want zo bijzonder is het spelersmateriaal niet.
Maar chapeau inderdaadMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Feyenoord heeft 3 goede wedstrijden gepeeld dit seizoen meer niet.quote:
United thuis, PSV uit en Heerenveen uit. That's it.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dus? Feyenoord was toch gewoon beter/constanter in de competitie?quote:Op zondag 14 mei 2017 16:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Europa campagne heeft zn tol.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is overdreven, er waren er wel meer. Maar inderdaad, het was met name constant en dat is gewoon wat je nodig hebt om kampioen te wordenquote:Op zondag 14 mei 2017 16:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 3 goede wedstrijden gepeeld dit seizoen meer niet.
United thuis, PSV uit en Heerenveen uit. That's it.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uiteindelijk goed seizoen gedraaid. Nu de EL winnen anders is het wel een zuur einde.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Prachtig seizoen, hopelijk volgt de bekroning 24 mei.'Wish I was old and a little sentimental'
??quote:Op zondag 14 mei 2017 16:26 schreef StarGazer het volgende:
Prachtig seizoen, hopelijk volgt de bekroning 24 mei.
Je staat 3 jaar met lege handen ( als je straks ook de EL finale verliest)![]()
Het ene jaar 2e is het andere jaar 2e niet.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
??
Je staat 3 jaar met lege handen ( als je straks ook de EL finale verliest)Oh.![]()
mwah, als je finale niet wint is het gewoon zuur. Drie jaar geen kampioen.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ene jaar 2e is het andere jaar 2e niet.![]()
Hallo third weel...quote:Op zondag 14 mei 2017 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
??
Voetballend een zeer goed jaar waarin je normaal gesproken kampioen wordt, maarja bij Feyenoord zat heel veel mee.
Nu toch hopen dat we dat United gaan verslaan.![]()
Je speelt een Europese finale. Topprestatie. Tevens is het voetbal al zoveel beter/aantrekkelijker dan onder Frank de Boer. Vorig jaar was het kut, dit jaar kan ik er absoluut mee leven dat Ajax geen kampioen is geworden.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
??
Je staat 3 jaar met lege handen ( als je straks ook de EL finale verliest)'Wish I was old and a little sentimental'
Ja maar dat is ook een beetje een open deurquote:Op zondag 14 mei 2017 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
mwah, als je finale niet wint is het gewoon zuur. Drie jaar geen kampioen.Natuurlijk is dat zuur, maar je kan dit seizoen niet vergelijken met de vorige twee seizoenen waar we geen prijs pakten. Nu zit er voldoende toekomstperspectief in, hebben we ons weer kunnen vermaken met Ajax en hebben we onze smoel weer terug in Europa.
Oh.![]()
Qua attractiviteit is het wel een stuk beter geworden natuurlijk...maar uiteindelijk gaat het gewoon om de prijzen , zeker voor een topclub.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ene jaar 2e is het andere jaar 2e niet.![]()
Hahaha het pisvlekje van VBL meldt zich ook weerquote:Op zondag 14 mei 2017 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
??
Je lijkt wel een Feyenoorder, meer bezig met ons dan met je eigen falende zaadclub
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
We zijn toch ook nog gewoon in de race voor een prijs? En een gigantische prijs ook nog eens voor een Nederlandse club.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Qua attractiviteit is het wel een stuk beter geworden natuurlijk...maar uiteindelijk gaat het gewoon om de prijzen , zeker voor een topclub.Oh.![]()
Als je die pakt is het wel een topseizoen geweest, pak je de hoofdprijs.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn toch ook nog gewoon in de race voor een prijs? En een gigantische prijs ook nog eens voor een Nederlandse club.![]()
Daarom. Kampioen wordt Ajax komend seizoen wel weerquote:Op zondag 14 mei 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je die pakt is het wel een topseizoen geweest, pak je de hoofdprijs.
Oh.![]()
Als iedereen bij elkaar blijft wordt Ajax kampioen.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Kampioen wordt Ajax komend seizoen wel weer
Traore is wel te vervangen.![]()
AJAX![]()
![]()
![]()
Ik heb mezelf eigenlijk nooit zo trots gevoeld op de dag dat we de titel niet pakten. Heel vreemd gevoel eigenlijk.![]()
Traoré zijn vervanger hebben we al in huis met Neres natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als iedereen bij elkaar blijft wordt Ajax kampioen.
Traore is wel te vervangen.Oh.![]()
En voor Klaassen?quote:Op zondag 14 mei 2017 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré zijn vervanger hebben we al in huis met Neres natuurlijk.![]()
Geen oefenwedstrijd in de aanloop naar de EL-finale
Bosz maakt wat dat betreft de vergelijking met Lyon thuis (weekend daarvoor was bekerfinale en dus rust)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Middenveld hoeft niets bij idd met Donny, Nouri, Frenkie en Eiting erbij.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we ook al in de persoon van Donny en Frenkie. Dat komt wel goed.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hadden ze toen niet een oefenwedstrijd tegen Zwolle?quote:Op zondag 14 mei 2017 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Bosz maakt wat dat betreft de vergelijking met Lyon thuis (weekend daarvoor was bekerfinale en dus rust)Oh.![]()
Zou kunnen, geen idee eigenlijkquote:Op zondag 14 mei 2017 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze toen niet een oefenwedstrijd tegen Zwolle?
In ieder geval is de vermoeidheid wel aanwezig dus ze pakken het liever aan met trainingen en rustMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien weer zo'n stiekeme oefenwedstrijd zonder publiek.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Bosz maakt wat dat betreft de vergelijking met Lyon thuis (weekend daarvoor was bekerfinale en dus rust)Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Netjes.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we ook al in de persoon van Donny en Frenkie. Dat komt wel goed.
Gaat Nouri denk je komend seizoen meer minuten maken?![]()
Nee. Dat was in maart volgens mij.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze toen niet een oefenwedstrijd tegen Zwolle?![]()
Ze kunnen ook prima wedstrijdjes onderling spelen natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2017 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen idee eigenlijk
In ieder geval is de vermoeidheid wel aanwezig dus ze pakken het liever aan met trainingen en rust
Oh.![]()
Ja dat denk ik wel, zeker als Klaassen weggaat zal Nouri de eerste back-up worden van de middenvelders denk ik. Dit seizoen is hij al steeds meer gaan spelen, komt goed.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Netjes.
Gaat Nouri denk je komend seizoen meer minuten maken?Oh.![]()
zou best kunnen maar dan moet je wel een ploeg vindenquote:Op zondag 14 mei 2017 16:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Misschien weer zo'n stiekeme oefenwedstrijd zonder publiek.![]()
Daar zat ik inderdaad ook over te denken, welke ploeg heeft daar nu nog zin in als je het al zou willenquote:Op zondag 14 mei 2017 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar dan moet je wel een ploeg vindenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gewoon lekker trainen, ritme lijkt me op dit moment niet zo'n enorm probleem. Het zijn maar negen dagen.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja kan ook wel. Is ook niet alsof je dat ritme zo snel kwijt bent lijkt me.![]()
Dolberg twijfel ik niet aan: https://www.ajaxshowtime.(...)end-seizoen-bij-ajaxquote:Op zondag 14 mei 2017 16:45 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop vooral dat Sanchez en Dolberg blijven.
Sanchez alleen laten gaan voor 40 miljoen of hoger. Maar liever niet natuurlijk.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die gaan allemaal al op vakantie lijkt mequote:Op zondag 14 mei 2017 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook over te denken, welke ploeg heeft daar nu nog zin in als je het al zou willen
Oh.![]()
Wat spelers allemaal roepen vind ik nooit zo interessant. Chivu en Sneijder riepen ook dat ze bleven en die waren een week later weg.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dolberg twijfel ik niet aan: https://www.ajaxshowtime.(...)end-seizoen-bij-ajax
Sanchez alleen laten gaan voor 40 miljoen of hoger. Maar liever niet natuurlijk.
En Van der Meyde werd gewoon tegen zijn wil in verkocht.![]()
Daarom, voor je het weet is het weer zover.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon lekker trainen, ritme lijkt me op dit moment niet zo'n enorm probleem. Het zijn maar negen dagen.Oh.![]()
Feyenoordquote:Op zondag 14 mei 2017 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook over te denken, welke ploeg heeft daar nu nog zin in als je het al zou willen![]()
![]()
Ik heb er godverdomme zin in man.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, voor je het weet is het weer zover.![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 14 mei 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, voor je het weet is het weer zover.
Dit worden 9 lange dagen voor meMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet even afleiding hebben dan jaquote:Op zondag 14 mei 2017 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Dit worden 9 lange dagen voor me
Oh.![]()
Weer een jaar met 80 + punten en geen kampioen. We gaan er nog patent op krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2017 17:04 schreef Brammess het volgende:
Prima Eredivisie seizoen. Zat niet echt mee.
Kers op de taart pakken over 10 dagen dan maar'Wish I was old and a little sentimental'
Wij zijn dan ook de enige club die echt altijd meedoet om de landstitel. Of het nou tegen AZ, Twente, PSV of Feyenoord is. Ajax doet altijd mee.quote:Op zondag 14 mei 2017 17:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Weer een jaar met 80 + punten en geen kampioen. We gaan er nog patent op krijgen.Oh.![]()
Ach, onder De Boer werden we telkens kampioen met 70+ punten. Kan er niet zo mee zitten. Prima seizoen, maar er was er een club die het beter deed. Niets meer aan te doen.quote:Op zondag 14 mei 2017 17:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Weer een jaar met 80 + punten en geen kampioen. We gaan er nog patent op krijgen.![]()
Het is ook een mooi seizoen. Maar wel een opvallend feitje. Dat onder Frank de Boer zelfs 71 punten voldoende was voor een kampioenschapquote:Op zondag 14 mei 2017 17:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach, onder De Boer werden we telkens kampioen met 70+ punten. Kan er niet zo mee zitten. Prima seizoen, maar er was er een club die het beter deed. Niets meer aan te doen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Wat?quote:Op zondag 14 mei 2017 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
En daar komt de ware aard van die idioten naar vorenOh.![]()
Waar?quote:Op zondag 14 mei 2017 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
En daar komt de ware aard van die idioten naar voren'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Toen was PSV bezig aan het grootste faaljaar ooit, Twente en AZ weg, Feyenoord die toen nog niet mee kon doen. Wat een zaadseizoen was datquote:Op zondag 14 mei 2017 17:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is ook een mooi seizoen. Maar wel een opvallend feitje. Dat onder Frank de Boer zelfs 71 punten voldoende was voor een kampioenschap
Oh.![]()
Ik kan er werkelijk geen neuk om geven hoe ze het bij Feyenoord vieren eigenlijk. Lekker blij laten zijn en ikzelf ben tevreden met het seizoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HAHAHA FEYENOORD SPELERS DIE HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM ZINGEN.'Wish I was old and a little sentimental'
Behalve in 2014/2015.quote:Op zondag 14 mei 2017 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook de enige club die echt altijd meedoet om de landstitel. Of het nou tegen AZ, Twente, PSV of Feyenoord is. Ajax doet altijd mee.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: