Ik heb een vraagje.
M. is nu bijna negen maanden en drinkt voor mijn gevoel zo weinig dat ik me zorgen maak. M. is heel vrolijk en vindt het leven fantastisch dus misschien zijn mijn zorgen onterecht, maar mijn productie is enorm aan het kelderen. Dat merk ik in mijn kolfopbrengst, want momenteel kolf ik tussen 6-16 uur 130cc (2x kolven), terwijl dit eerst minstens 250cc was. M. is verkouden en drinkt dus zeer moeizaam uit de borst. Soms geef ik een flesje na omdat ik niet zeker weet of ze stopt met drinken omdat ze vol zit of omdat drinken te vermoeiend is. Flesje drinkt ze twee slokken van en dan stopt ze ook.
Ik maak me zorgen over mijn productie, omdat ik bijna de negen maanden aantik en ik dan overdag nog maar 1x kan kolven. Op deze manier kan ik haar nooit genoeg melk meegeven naar het kdv.
Kan mijn productie na negen maanden nog worden opgekrikt als M. daar behoefte aan heeft of is dat niet mogelijk omdat je productie dan 'stabiel' zou zijn (geen idee wat stabiel in deze betekent)?
Als het aan M. ligt drinkt ze maar 3x per dag aan de borst. Ze krijgt naast de borst geen ander drinken meer. Eerst wel, maar sinds een maand niet meer. Vaker aanleggen wil ze niet. Dan schreeuwt ze moord en brand.
Ik gebruik al neusspray tijdens het kolven en slik al maanden domperidon (in overleg met huisarts, dit is in mijn geval 'veilig', maar ik wil heel graag stoppen maar durf niet).
Hoort deze verminderde kolfopbrengst er gewoon bij? Ik ben zo bang dat mijn productie zo weinig wordt dat ik moet stoppen met voeden, maar van die gedachte word ik zo verdrietig

Beetje gek geschreven misschien, verschillende vragen en dingen waar ik me druk om maak, maar hoop dat jullie me kunnen helpen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mies_poes op 07-06-2017 07:27:11 ]