engeland?quote:Op zondag 14 mei 2017 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier kan ik nog wel respect voor op brengen, een van de weinigen die wel om land geven...
Fuck de rest, zo hoort het
Waar is het misgegaan?quote:Op zondag 14 mei 2017 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan jaren later ineens kutmuziek maken
Als je bijdehand gaat doen breek ik je vingers wel 1 voor 1 met een klauwhamerquote:Op zondag 14 mei 2017 00:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Opzich is dat OG3NE ook niet maar Lisa Amy en Shelley
quote:Op zondag 14 mei 2017 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Als 16 jarige topmuziek maken en nu...
polonaise met zen allequote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 00:49 schreef Onnoman het volgende:
duet van portugal vond ik eigenlijk nog beter
Israel in totaal 3de met een 6de en 4de plek, zegt genoeg denk ik over de verschillen tussen jury en televote.quote:
high five girlyquote:
Het is dan ook maar een matige cover van:quote:Op zondag 14 mei 2017 00:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik klik erop, en zie dat ik reeds jaren geleden op de dislike knop gedrukt heb.
Australië en het Verenigd Koninkrijk speelden elkaar de punten toe, net zoals - vanouds - Cyprus en Griekenland.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:55 schreef amaranta het volgende:
Ik ben blij dat Europa Australië nauwelijks punten heeft gegeven/gegund.
Volgend jaar exit please
10 van de 15 van de televote.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Australië en het Verenigd Koninkrijk speelden elkaar de punten toe, net zoals - vanouds - Cyprus en Griekenland.
Van Nederland en België kan dat in elk geval niet worden gezegd...
lucky denemarkenquote:
*high 5quote:
Was ook totale bagger.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opvallend, de lage score van Denemarken in de televoting, ook in de finale vanavond.
Die televoting is wat dat betreft eerlijker dan 12 points voor Cyprus vanuit Griekenlandquote:Op zondag 14 mei 2017 00:56 schreef Collide het volgende:
[..]
Israel in totaal 3de met een 6de en 4de plek, zegt genoeg denk ik over de verschillen tussen jury en televote.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |