Ben het hier wel mee eens, eigenlijk de eerste keer dat het een beetje over kwam bij mij.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:47 schreef Revanches het volgende:
Mooi dat er nu meer emotie in het optreden zat.Vocaal nog steeds een zeer sterk optreden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ze hebben je geraakt, al was het maar 0,1 %, they did itquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens, eigenlijk de eerste keer dat het een beetje over kwam bij mij.![]()
Vind nog steeds hun stemmen niks.![]()
Haha dat doe ik ook😂quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:23 schreef grazz het volgende:
Zo leuk om reacties op twitter te lezen als je op #ned zoekt. Geeft me weer te veel hoop op een hoge notering. Damn.![]()
Genieton
Ja, ik schrok er zelf ook een beetje van.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ze hebben je geraakt, al was het maar 0,1 %, they did it
Zoveel beter in beeld gebracht!!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:23 schreef grazz het volgende:
Zo leuk om reacties op twitter te lezen als je op #ned zoekt. Geeft me weer te veel hoop op een hoge notering. Damn.![]()
Genieton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |