quote:O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017
O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.
Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.
Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.
Ik denk ook iets tussen 12 en 15.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt geen top 10. Dat zou veel te veel eer zijn voor dit magere nummer. Het is al heel wat dat het de finale heeft gehaald. Dat is Nederland nog nooit gelukt met zo'n matig nummer.
Hier moet sowieso Roemenië nog bij en misschien Moldavië ook nog wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:11 schreef Greys het volgende:
Nog even de press poll.
Ik denk dat Nederland gewoon nog in de top tien eindigt. Zeker nu de moeder er is.
[ afbeelding ]
Omdat Zweden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:16 schreef Dave het volgende:
Ik snap Zweden niet zo. Enge vent, matig gezongen. Waarom toch zo hoog?
Lijkt wel staatsportet😆quote:
Omdat het een slim popliedje isquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:16 schreef Dave het volgende:
Ik snap Zweden niet zo. Enge vent, matig gezongen. Waarom toch zo hoog?
Ik denk dat die meiden het ook écht niet wisten. Vader wist het natuurlijk wel lijkt me.quote:
Nou dat was ik niet van plan hoor...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:18 schreef Dave het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad, anders krijgen we dat weer 5 pagina's lang.
Je bent niet de enige hoor. I denk zelf dat de meiden het echt niet wisten. In hoeverre paps er tactiek in zag weet ik echt niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:19 schreef Escrotterdam het volgende:
[..]
Lijkt wel staatsportet😆
Ik dacht dat ze niet in staat was om te reizen... dit riekt naar tactiek hoor... maar misschien denk ik te slecht...
De liefdesbaby van de zanger van Zweden en Yuri van Gelderquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:23 schreef Dave het volgende:
Over Zweden gesproken, de Zweed die meedoet in de backings van Azerbeidzjan mag er dan wel weer zijn.
[ afbeelding ]
Het is gewoon Justin Timberlake binnenstebuiten maar dan met heel slechte zang. De act slaat ook nergens op en wat een pittbull harses.quote:
Ongeveer precies zoals Whitebeard het zei. Vossen, streken en haren. Zo gauw er de kans is weer een bak stront over de meiden gooien. De afkeer zit bij sommigen zo diep dat zelfs de gevoelens en motieven van O'G3ne jegens hun stervende moeder eraan moeten geloven. Compleet walgelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:33 schreef Soren het volgende:
[..]
HaverMoutKoekje, dat wordt hier al drie maanden geroepen.
De afgelopen weken was iedereen iets positiever, maar met dit bericht zijn sommige mensen weer helemaal terug bij af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |