SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Groot fan van User Wotte![]()
Klaassen wil ook gewoon per se weg, ondanks dat er niet 1 club zich gemeld heeft.
Grote geld pakken.blablablabla![]()
Nog maar 24 joh, die kan nog wel een jaartje blijven en daarna nog voldoende tijd om lekker geld binnen te harken in leuke buitenlandse competities.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Al zou ik het van Ziyech ergens nog begrijpen omdat hij al iets ouder is.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:48 schreef Elan het volgende:
Klaassen wil ook gewoon per se weg, ondanks dat er niet 1 club zich gemeld heeft.
hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:48 schreef Elan het volgende:
Grote geld pakken.
Heeft ook niet gezegd dat hij per se weg wil![]()
Dit heb ik ook ja, al was EK2008 ook wel countervoetbal maar wel leuk om te zien. WK2010 die finale was ik snel overheen toen dat gedaan was, wat een kuttoernooi was dat.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen beginnen ook altijd over WK 2010 als ramp maar dat kon me nagenoeg niets schelen, vond het eerder gênant hoe Nederland toen speelde en zich gedroeg.
Vond ik EK 2008 veel vetter.Oh.![]()
Hij wil helemaal niet per se weg.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:48 schreef Elan het volgende:
Grote geld pakken.Oh.![]()
Zou mooi zijn. Kan Nouri hem over twee seizoenen vervangenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog maar 24 joh, die kan nog wel een jaartje blijven en daarna nog voldoende tijd om lekker geld binnen te harken in leuke buitenlandse competities.Groot fan van User Wotte![]()
Dat zei Sören Lerby 2 weken geleden in de media.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
Heeft ook niet gezegd dat hij per se weg wilblablablabla![]()
Dat is allang ontkracht, was fabeltje van italiaanse media.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei Sören Lerby 2 weken geleden in de media.![]()
1 is meer dan genoeg. Daarna moet gewoon nieuwe generatie ajax middenveld het hebben overgenomen. Die zijn dan onderhand ook allemaal 21 jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kan Nouri hem over twee seizoenen vervangen![]()
Oh dat heb ik dan gemist. Las alleen ergens dat hij dat zei.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht, was fabeltje van italiaanse media.
Zou voor v/d Beek wel chill zijn als hij vertrekt.blablablabla![]()
Volgend seizoen al eindigen met Ziyech-v/d Beek-De Jong hoop ik. En dan Nouri al veel minuten maken als vierde middenvelder, daarna eindelijk het middenveld waar we lang naar hebben uitgekekenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kan Nouri hem over twee seizoenen vervangen
Oh.![]()
Leedtijdsverhoging zou inherent zijn met een kwaliteitseisverhoging natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 is meer dan genoeg. Daarna moet gewoon nieuwe generatie ajax middenveld het hebben overgenomen. Die zijn dan onderhand ook allemaal 21 jaar.
Ik vind het wel beter hoe we het nu doen hoor, rustig brengen die talenten. Zo'n v/d Beek speelt ook al genoeg dit seizoen, maar hoeft nog niet de kar te trekken zoals Bazoer dat meteen na zijn debuut moest doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leedtijdsverhoging zou inherent zijn met een kwaliteitseisverhoging natuurlijk.Oh.![]()
Ik vind zijn vertrek het minst erg, heeft sowieso langer gespeeld hier dan de meeste ajacieden, is behalve zijn "ervaring" en "leiderschap" vooral belangrijk. Voetballend vind ik vd beek en de jong gewoon beter.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Las alleen ergens dat hij dat zei.
Zou voor v/d Beek wel chill zijn als hij vertrekt.
Gewoon zaak dat bosz een vervangende captain weer klaar te stomen, zou mooi zijn als ziyech dit in zich heeft.![]()
Donny heeft volgend seizoen gewoon een basisplaats hoor ook zonder het vertrek van Klaassenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Las alleen ergens dat hij dat zei.
Zou voor v/d Beek wel chill zijn als hij vertrekt.Groot fan van User Wotte![]()
Je kan die jongens niet nog 2 jaar als een jojo tussen bank/basis/jong ajax laten zwerven. Daar zijn ze te goed voor.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leedtijdsverhoging zou inherent zijn met een kwaliteitseisverhoging natuurlijk.![]()
Ik denk niet dat Ziyech dat kan.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind zijn vertrek het minst erg, heeft sowieso langer gespeeld hier dan de meeste ajacieden, is behalve zijn "ervaring" en "leiderschap" vooral belangrijk. Voetballend vind ik vd beek en de jong gewoon beter.
Gewoon zaak dat bosz een vervangende captain weer klaar te stomen, zou mooi zijn als ziyech dit in zich heeft.Groot fan van User Wotte![]()
Klaassen en Ziyech zijn gewoon beterquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan die jongens niet nog 2 jaar als een jojo tussen bank/basis/jong ajax laten zwerven. Daar zijn ze te goed voor.Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: