Sick....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:30 schreef snackchas het volgende:
Op stage ja.. zat in een apart kamertje met een andere stagiair. Lekker mokkel wel maar dat doet er niet toe. Computers stonden tegenover elkaar, en we zaten beide vooral de hele dag maar wat nu.nl te lezen enz. Dat werd voor mij al gauw dumpert. Toen ging de NSFW knop om. Ze had die middag de boodschappentaak voor kantoor, dus toen ik een half uur voor mezelf had haar facebook op het linkerscherm en dumpert-nsfw op het rechter
De spanning was nog het leukst eraan. Wanneer komt ze terug? Kan de rest eigenlijk meekijken met wat ik op deze pc uitspook? Het is bij één keer gebleven
Ach joh, ze wist 't dondersgoed. Panties Panty's aan op m'n verjaardag terwijl ze de rest van 't jaar in jeans liep. Fuck datquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:33 schreef snackchas het volgende:
[..]
Ach joh, ze wist 't dondersgoed. Panties Panty's aan op m'n verjaardag terwijl ze de rest van 't jaar in jeans liep. Fuck dat
Hebben jullie haar met z'n tweeen geneukt????quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:36 schreef snackchas het volgende:
[..]
Ja en daarna blafte ik haar vol en toen kwam de chef binnen voor werkoverleg
Nee toen was ze al naar ajax kijken dus toen heeft de chef mij maar geneukt terwijl haar facebook nog open stondquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben jullie haar met z'n tweeen geneukt????
OMFG dit topic krijgt steeds gekkere wendingen. Is this real niggaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:08 schreef snackchas het volgende:
[..]
Nee toen was ze al naar ajax kijken dus toen heeft de chef mij maar geneukt terwijl haar facebook nog open stond
Meh voelde me wel gebruikt toen man hij had alleen oog voor haar foto's in ajax-shirt en ik zat daar maar naar het tapijt te kijken fmlquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG dit topic krijgt steeds gekkere wendingen. Is this real nigga
Baas!!!!!!!!!! Je in je reet laten neuken door de baas
Tikte hij ook iets voor haar tijdlijn?!!!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:11 schreef snackchas het volgende:
[..]
Meh voelde me wel gebruikt toen man hij had alleen oog voor haar foto's in ajax-shirt en ik zat daar maar naar het tapijt te kijken fml
nee moest m helpen met inzoomen op haar pica's hij snapte niet hoe hij de full-res kon downloadenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tikte hij ook iets voor haar tijdlijn?!!!!!
Dus hij naaide je in je reet maar kwam eigenlijk klaar van haar bedekte Ajax tietjes en niet van je darmwandribbels?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:16 schreef snackchas het volgende:
[..]
nee moest m helpen met inzoomen op haar pica's hij snapte niet hoe hij de full-res kon downloaden
das knap danquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:58 schreef TheInnocent het volgende:
Dit is toch niet vreemd ofzo? Ik doe het ook soms, hangt van de periode af en of ik veel stress heb (moet ontladen worden dus ja :p).
Like I said, hij gebruikte me gewoonquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus hij naaide je in je reet maar kwam eigenlijk klaar van haar bedekte Ajax tietjes en niet van je darmwandribbels?
Link.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:22 schreef snackchas het volgende:
[..]
Like I said, hij gebruikte me gewoon
Maar nee zonder dollen eigenlijk was ik degene die gewoon klaarkwam op haar voetbal pica en één waarin ze panty's aanhad
Waar bemoei je je mee. Pass die chicka papiquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:27 schreef snackchas het volgende:
[..]
En net zat je nog de moraalridder uit te hangen... "sick..."
En dan reverse-image zoeken en haar vertellen wat haar ex-stagiar-genootje gedaan heeftquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee. Pass die chicka papi
Wat ben jijvoor iemandquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:55 schreef snackchas het volgende:
[..]
En dan reverse-image zoeken en haar vertellen wat haar ex-stagiar-genootje gedaan heeft
Nja weet ze vast wel denk ik, volgens mij kom ik steevast naar voren bij haar "suggested friends" op facebook____11
En nee we hebben elkaar nooit toegevoegd, voelde we ons allebei te goed voor![]()
half troll half serious, enige keer dat ik haar facebook gluurde was waar dit onderwerp eigenlijk over gaat.. en nu ffquote:
Heb jij je geslacht correct ingevuld?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:58 schreef TheInnocent het volgende:
Dit is toch niet vreemd ofzo? Ik doe het ook soms, hangt van de periode af en of ik veel stress heb (moet ontladen worden dus ja :p).
Maar ondertussen wel fantaseren en soppen over keihard genomen worden in het kopieerhok, dus zo groot is het verschil nou ook weer nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:05 schreef agter het volgende:
Ik denk dat maar weinig vrouwen dit doen.
Misschien wel geen.
Herken ik niet. Sorry voor je fantasie.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:11 schreef snackchas het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel fantaseren en soppen over keihard genomen worden in het kopieerhok, dus zo groot is het verschil nou ook weer niet
Zelfs geen stiekem rape-fetish? Stiekem wel tochquote:
Hoe naief ben jij???quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:05 schreef agter het volgende:
Ik denk dat maar weinig vrouwen dit doen.
Misschien wel geen.
het leuke is dat het bij ons niet te zien is, er gaat niets rechtopstaan enzoquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:23 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hoe naief ben jij???
Vrouwen lijken geen behoefte te hebben maar ze zijn eigenlijk nog erger dan ons mannen...
Nou, niet op de zaak ieg.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:23 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hoe naief ben jij???
Vrouwen lijken geen behoefte te hebben maar ze zijn eigenlijk nog erger dan ons mannen...
En je hoeft geen kwakje weg te werkenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:00 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
het leuke is dat het bij ons niet te zien is, er gaat niets rechtopstaan enzo
Nou, als ik voor langere tijd fantaseer dan heb ik dat probleem ook hoor en dat is niet relaxed hahaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:33 schreef oganesson het volgende:
[..]
En je hoeft geen kwakje weg te werken
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:17 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nou, als ik voor langere tijd fantaseer dan heb ik dat probleem ook hoor en dat is niet relaxed haha
Ik weet natuurlijk niet hoe het is om een hard iets tussen mijn benen te hebben.. maar voel je dan ook een enorme druk om seks te hebben? Hoe voelt het?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:33 schreef oganesson het volgende:
[..]
En je hoeft geen kwakje weg te werken
Persoonlijk: veel meer tussen de oren dan fysiek.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:23 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het is om een hard iets tussen mijn benen te hebben.. maar voel je dan ook een enorme druk om seks te hebben? Hoe voelt het?
Is het dan niet pijnlijk voor een langere tijd dat overeind te hebben en er mee te lopen? Lijkt me zo'n gek gevoel een bepaalde spier steeds ongewild gestrekt te hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Persoonlijk: veel meer tussen de oren dan fysiek.
Dat je ogen voortdurend op details vallen die je normaal gewoon kunt passeren, maar waar je nu gewoon even naar -moet- kijken. Enzo.
Euh het is geen spier maar een zwellichaam? Plat gezegd een zakkie vol met bloed...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:38 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Is het dan niet pijnlijk voor een langere tijd dat overeind te hebben en er mee te lopen? Lijkt me zo'n gek gevoel een bepaalde spier steeds ongewild gestrekt te hebben.
Waarom ik het vergelijk met een spier is omdat ik denk dat het pijn doet bij mannen als het voor langere tijd overeind blijft. Als mijn clitoris opzwelt, dan voel ik geen pijn oid.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh het is geen spier maar een zwellichaam? Plat gezegd een zakkie vol met bloed...
In principe vergelijkbaar met het opzwellen van het zwellichaam van de clitoris; beetje groter alleen
Euh het heeft bij mij nog nooit pijn gedaan. Maar ik ben dan ook geen doorsnee Fokker met 30 cm en testosteronwolken om me heen hangend die konijntechniekend door het leven gaatquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:54 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom ik het vergelijk met een spier is omdat ik denk dat het pijn doet bij mannen als het voor langere tijd overeind blijft. Als mijn clitoris opzwelt, dan voel ik geen pijn oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |