A state of armed conflict between societies in the coldest season of the year in polar and temperate climates, between autumn and spring.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:35 schreef Postbus100 het volgende:
Oorlogswinter in het Engels. Hoe zou de Engelse titel zijn? War winter? Winter war?
Ik heb een keer bij de dochter van Sanne, oftewel de kleindochter van Jan Terlouw in de trein gezetenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:49 schreef tong80 het volgende:
Je moet nooit op personen stemmen. Hans van Mierlo en Jan Terlouw maakten het wel moeilijk. 85 jaar. Oorlogswinter. Vreselijk boek, Maar wat een held Zo ben ik niet bang voor m'n ouwe dag. Het touwtje uit het raam. Jan Terlouw is altid welkom. Zonder aan te bellen.
We hadden allang de doodstraf gehad namens het volk. De onderzoeken van Peter R. de Vries hadden geen nu meer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
Als 51% lauwtjes voor is, en 49% fel tegen, vind ik dat die 49% best z'n gelijk mag halen. Daarom ben ik ook niet voor absolute democratie. Ik vind democratie een mooi middel, maar geen hoogste doel.
Zeg maar waar je het cool over wil hebben. Ben 54.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij de dochter van Sanne, oftewel de kleindochter van Jan Terlouw in de trein gezetenBen ik nou cool?
Ik ben voor 50 minuten Lucky en 1 minuut DWDD.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben voor 50 minuten Lucky en 1 minuut DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |