Super vet en direct mijn idee "gejatquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:57 schreef Doev het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waarin een snowboard voorzien is van LED, reagerend op de bewegingen die je met je board maakt (dus met veranderende kleuren). Als je zoiets in je assortiment op kunt nemen (zonder snowboard, die heb ik al), dan heb je in ieder geval 1 koper haha!
Zoiets:
De wake-up light lijkt me mooi om te winnen!
Een tafellamp hebben jullie al, maar ik zou het erg leuk vinden als er zoiets kwam met een QI lader in de voet van de lamp. Zoals IKEA ze ook heeft bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:20 schreef Banggood het volgende:
• We lezen in een comment hieronder vervolgens graag welk Led-product dat nog niet in dit assortiment voorkomt voor jou een welkome toevoeging zou zijn. Een beetje creativiteit vinden we zeker niet vies, maar enigszins bruikbare input stellen we erg op prijs.
Die is wel awesome jaquote:Op zondag 21 mei 2017 12:07 schreef DuxXx058 het volgende:
Vooruit omdat ik ineens wakker werd in MIAMI VICE modus.
Ik zou graag een roze flamingo in het assortiment willen.
[ afbeelding ]
Het liefst win ik meteen mijn inzending, maar anders mag je me verrassen.
Je kunt de beste ideeën natuurlijk alsnog iets geven hequote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:18 schreef Banggood het volgende:
Achteraf gezien had het leuker geweest om op basis van creativiteit en bruikbaarheid te kiezen, want er zitten veel leuke en goede ideeën tussen, waarvoor we jullie erg dankbaar zijn. We wilden echter niet naderhand de regels veranderen, maar voortaan gaan we het dus anders doen.
even nieuwsgierig, zijn de prijzen al verzonden?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 08:31 schreef Banggood het volgende:
Ik heb inmiddels al redelijk wat gegevens van winnaars binnen, maar nog niet van iedereen. Ik ben aankomende week even niet aanwezig, dus in die tijd is er nog gelegenheid om je gegevens te PM'en als je dat nog niet gedaan hebt, en dan gaan we vanaf de maandag daarop de prijzen opsturen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |