Oh lol. Heb inmiddels kaartjes via Ticketswap.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Volgens mij is Van Zanten nog niet uitverkocht.
Grootste verschil is dat de druk nu wel enorm veel hoger is dan bij welke andere wedstrijd dan ooit waardoor je het eigenlijk nergens mee kan vergelijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat het een vrij eenvoudige overwinning gaat worden. Een ploeg als Utrecht..ja daar maakte ik me vooraf enige zorgen over. Maar Heracles..defensief zijn die zeer matig. 4-1 is mijn voorspelling
Tja, waar Feyenoord verzuimde om Roda JC uit de eredivisie te knikkeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:32 schreef Divje het volgende:
Ik kreeg flashbacks naar een Feyenoord - Roda JC wedstrijd
Dat klopt maar spelen in De Kuip maakt veel extra krachten los. Ik verwacht een sfeertje zoals bij Ajax - Twente in 2011. Twente was toen kansloos in die heksenketel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grootste verschil is dat de druk nu wel enorm veel hoger is dan bij welke andere wedstrijd dan ooit waardoor je het eigenlijk nergens mee kan vergelijken.
Ik verwacht helemaal niks en heb er eerlijk gezegd geeneens zin in omdat ik er niet van houd zenuwachtig te zijn voor iets waar ik geen controle over heb. Maarja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar spelen in De Kuip maakt veel extra krachten los. Ik verwacht een sfeertje zoals bij Ajax - Twente in 2011. Twente was toen kansloos in die heksenketel.
Ja stond verder niet zoveel op het spel, maar wát een kutwedstrijd was dat. Onder Leon Vlemmingsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tja, waar Feyenoord verzuimde om Roda JC uit de eredivisie te knikkeren.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar spelen in De Kuip maakt veel extra krachten los. Ik verwacht een sfeertje zoals bij Ajax - Twente in 2011. Twente was toen kansloos in die heksenketel.
Eerlijk gezegd moest ik bij Feyenoord - Roda JC in deze context meteen denken aan de bekerfinale in 2008 (2-0 meen ik).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tja, waar Feyenoord verzuimde om Roda JC uit de eredivisie te knikkeren.
Het zou fijn zijn als Roda weg was.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja stond verder niet zoveel op het spel, maar wát een kutwedstrijd was dat. Onder Leon VlemmingsMan man man. Alsnog, het zweet brak me uit, hartkloppingen hier en daar.
2-3, 10 mei 2009quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moest ik bij Feyenoord - Roda JC in deze context meteen denken aan de bekerfinale in 2008 (2-0 meen ik).
Ninjaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:40 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als Roda weg was.
[..]
2-3, 10 mei 2009
Afgelopen zondag had ik nog iets van..shit het zal toch niet misgaan? Dat is eigenlijk omgeslagen in: we gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraagquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks en heb er eerlijk gezegd geeneens zin in omdat ik er niet van houd zenuwachtig te zijn voor iets waar ik geen controle over heb. Maarja.
Ik hoop het echt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de kleine het niet merkt is alles goed tochquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik slaap godverdomme de hele week al slecht. Ronduit slecht.
Ongeveer datzelfde gevoel wat je had tijdens Feyenoord - Ajax, 4-2.. Keer 10.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Dit wordt een sfeer die zijn weerga niet kent. Kiev thuis, Sevila thuis. Was je daarbij?
Het wordt een factor 10 van dat. Er gaat zondag een stortvloed van emoties loskomen van de tribunes die op het veld terecht komen. Als je het mij vraagt wordt het de op 3 na belangrijkste wedstrijd uit de Feyenoord geschiedenis. Enkel Celtic 70, Estudiantes 70 en Spurs 74 zijn belangrijker geweest. Ik durf te zeggen dat deze wedstrijd belangrijker wordt dan Dortmund 2002. Gezien het feit waar Feyenoord vandaan komt en hoelang het heeft geduurd voordat we weer eens echt meestrijden om een titel maakt deze wedstrijd voor mij een extreem belangrijke wedstrijd zondag.
'Een sfeertje ala Ajax' zegt ie dan
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Dit wordt een sfeer die zijn weerga niet kent. Kiev thuis, Sevila thuis. Was je daarbij?
Het wordt een factor 10 van dat. Er gaat zondag een stortvloed van emoties loskomen van de tribunes die op het veld terecht komen. Als je het mij vraagt wordt het de op 3 na belangrijkste wedstrijd uit de Feyenoord geschiedenis. Enkel Celtic 70, Estudiantes 70 en Spurs 74 zijn belangrijker geweest. Ik durf te zeggen dat deze wedstrijd belangrijker wordt dan Dortmund 2002. Gezien het feit waar Feyenoord vandaan komt en hoelang het heeft geduurd voordat we weer eens echt meestrijden om een titel maakt deze wedstrijd voor mij een extreem belangrijke wedstrijd zondag.
Druk was er ook in veel andere thuiswedstrijden die gewonnen MOESTEN worden en sinds Ajax thuis ging dat eigenlijk steeds zonder veel problemenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Hoop ook dat die goal een beetje snel wil vallen.
Het enige waar ik me zorgen over maak is de enorme druk en Kampioensstress bij de spelers.
Als ze dat onder controle houden dan winnen ze gegarandeerd, zo niet dan wordt het spannend en slinken onze kansen (maar zelfs dan moeten we een nipte overwinning uit het vuur kunnen slepen).
Wel ja, schroef de druk nog wat op joh.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Feyenoord - Ajax was NIKS vergeleken met dit. Echt nergens mee te vergelijken de spanning die hier op staat na 17 jaar en de belangen die spelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ongeveer datzelfde gevoel wat je had tijdens Feyenoord - Ajax, 4-2.. Keer 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |