Waarom?quote:Op zondag 14 mei 2017 23:13 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik zoek een stream met het commentaar van José.
Truste.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dan val ik misschien op tijd in slaap.
Ze wist alleen niet dat Rosa gewoon was gefinisht.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:31 schreef heywoodu het volgende:
José, bedankt dat je ons even op de hoogte brengt wat de Giro betreft. Dat hebben we allemaal gemist.
Details.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:33 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ze wist alleen niet dat Rosa gewoon was gefinisht.
Ik heb het letterlijk nog geen seconde over Californië horen gaan, dit begint verwarrend te worden.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:38 schreef noodgang het volgende:
José gaat toch even Italiaanse koersen bespreken
In de Giro kunnen ze het in kansloze etappes ook over de Giro hebbenquote:Op zondag 14 mei 2017 23:42 schreef H.Vviv het volgende:
Voorlopig valt er over deze koers niet veel te zeggen.
Sander Armée verdient ook de nodige aandacht hè!quote:Op zondag 14 mei 2017 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk nog geen seconde over Californië horen gaan, dit begint verwarrend te worden.
Ik wacht eigenlijk op de obscure Amerikaantjes waar José door van d'r stoel sopt.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Sander Armée verdient ook de nodige aandacht hè!
En vervolgens begint José over van alles en nog wat en komt die break er nog nietquote:Op zondag 14 mei 2017 23:44 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bobby wordt grof onderbroken omdat we naar een break moeten.
Omdat TV.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom kijken jullie niet gewoon via bazensite van TOC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |