abonnement Unibet Coolblue
pi_170873769
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hij heeft de kont tegen de krib gegooid, omdat er weinig tot niets vanuit het team kwam aan ideeën of feedback.
Dit vind ik altijd zo jammer he. Dat is ook zijn schuld. Hij is geen god. Hij heeft het goed gedaan met TCL maar gewoon niks gepresteerd met Trijn. Dat lag aan haar, maar ook aan hem. Ben benieuwd met Spanje dit jaar.
pi_170873780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:14 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Euh nee? :') Hij heeft gewoon gelijk namelijk
Was grappie joh. Wat wil je veranderen dan? ALS dit podium nou wat kleiner was geweest had je het veel intiemer kunnen maken, maar dat is met een podium zo groot als de Kuip onmogelijk.
pi_170873781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:12 schreef messi124 het volgende:
MarcvdLinden twitterde op donderdag 11-05-2017 om 23:13:11 Ik weet niet of het mag, maar @OG3NE zou nog best wat aan de act mogen doen voor de finale van #esf2017. Mooi zingen alleen is niet genoeg. reageer retweet
pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 01:10:05 @MarcvdLinden @OG3NE Ik vind dat ook maar durf het niet te zeggen reageer retweet
Ik verbaas me er ook echt over na alle positieve reacties die ze de afgelopen dagen kregen. Mijn verwachtingen waren daardoor nogal hoog.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:16:02 #104
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170873784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Camerashots mogen niet anders. Kleine dingetjes uiteraard maar shots kunnen ze niet meer veranderen (volgens de regels).
Mag wel iets, zoals je ziet bij de inzendingen van vorig jaar. Soms toch een stuk dichterbij of verderaf dan tijdens de halve finale.


  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:16:27 #105
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170873790
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch maakte dat voor België dan weer weinig uit. :o Al dat er een wereld van verschil tussen de clip en live.
België had niet echt een verhaal in de clip zitten. Er werd wel een bepaalde sfeer gecreëerd, maar niet een die echt onvervangbaar was voor het nummer. Het nummer, al vind ik het niks, heeft zelf genoeg kracht om die sfeer terug te roepen zonder het beeld erbij te hebben. Het nummer van Macedonië had dat niet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170873791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:16 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Mag wel iets, zoals je ziet bij de inzendingen van vorig jaar. Soms toch een stuk dichterbij of verderaf dan tijdens de halve finale.


Iets inderdaad maar als je bij Nederland iets wil veranderen moet het helemaal anders denk ik.
pi_170873807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Was grappie joh. Wat wil je veranderen dan? ALS dit podium nou wat kleiner was geweest had je het veel intiemer kunnen maken, maar dat is met een podium zo groot als de Kuip onmogelijk.
Minder shots van de zaal, heb je vrij weinig aan. Vooral het eindshot vind ik heel lelijk. Had een close-up gedaan of een shot van boven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 01:18:12 #108
163650 Greys
pi_170873809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja die was goed ja, maar slecht jaar he Greys?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik morgenochtend (vrije esf week :P ) deze semi nog eens thuis op tv ga kijken in m'n eentje. In de kroeg mis je door het gezellige gekwetter van iedereen echt 80 procent. Dus voor mij was vanavond - ondanks slechts één consumptie mét alcohol want moest rijden - de kwaliteit best hoog maar daar kom ik morgen dus zeer waarschijnlijk op terug :D Dan blijkt alles ineens veel minder goed dan het nu leek.

De eerste semi vond ik kwalitatief gruwelijk, op jeweetwel na. Ik kon er daar amper drie noemen die ik per se door wilde.

Vanavond had ik er wel een stuk meer. Oostenrijk, Bulgarije, Hongarije, Nederland, (Roemenië viel me mee waarschijnlijk net dat één drankje :') ) Denemarken vind ik sowieso finale waardig. En Zwitserland maar die zal morgen dan vast erg tegenvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170873813
De odds liggen wel belachelijk dicht bijelkaar dit jaar zie ik. De nummer 6 staat ietsjepietsje voor op 7 en 8 etc etc. Dat wil zeggen dat het heeeeel close gaat worden dit jaar en iemand die nu 14e bij de odds staat ook gewoon 6de kan worden en vice versa. Interessante ontwikkeling.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:18:52 #110
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170873814
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Iets inderdaad maar als je bij Nederland iets wil veranderen moet het helemaal anders denk ik.
Meh, paar afstandshots iets dichterbij zou al een flink verschil maken, denk ik.
Maakt het geheel net wat intiemer.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170873821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:17 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Minder shots van de zaal, heb je vrij weinig aan. Vooral het eindshot vind ik heel lelijk. Had een close-up gedaan of een shot van boven
Ja die laatste minuut wordt daardoor echt verpest, terwijl dat juist het sterkste deel van het nummer is.
pi_170873828
Die shots vanaf de zijkant met dat draaien vond ik wel goed tho. Maar ook dat stukje waar ze hun handen omhoog doen, had van veeeel dichterbij gemogen.
pi_170873830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meh, paar afstandshots iets dichterbij zou al een flink verschil maken, denk ik.
Maakt het geheel net wat intiemer.
Zou kunnen. Aan de andere kant wel ontzettend slim dat ze Shelley close up pakken. Mooiste van de 3, beetje stout kijkt ze uit dr ogen en de beste stem _O_
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:21:40 #114
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170873834
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik morgenochtend (vrije esf week :P ) deze semi nog eens thuis op tv ga kijken in m'n eentje. In de kroeg mis je door het gezellige gekwetter van iedereen echt 80 procent. Dus voor mij was vanavond - ondanks slechts één consumptie mét alcohol want moest rijden - de kwaliteit best hoog maar daar kom ik morgen dus zeer waarschijnlijk op terug :D Dan blijkt alles ineens veel minder goed dan het nu leek.

De eerste semi vond ik kwalitatief gruwelijk, op jeweetwel na. Ik kon er daar amper drie noemen die ik per se door wilde.

Vanavond had ik er wel een stuk meer. Oostenrijk, Bulgarije, Hongarije, Nederland, (Roemenië viel me mee waarschijnlijk net dat één drankje :') ) Denemarken vind ik sowieso finale waardig. En Zwitserland maar die zal morgen dan vast erg tegenvallen.
Ik heb lekker rustig op de bank gekeken en kwam vanavond op 8 'zeker-doors' + 5 'zou-ook-zomaar-kunnens'. :P
Op basis daarvan een lijstje van 10 gemaakt waarvan ik zou verwachten dat ze door zouden gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:23:24 #115
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170873850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zou kunnen. Aan de andere kant wel ontzettend slim dat ze Shelley close up pakken. Mooiste van de 3, beetje stout kijkt ze uit dr ogen en de beste stem _O_
Ik ben een enorme autist wat namen betreft, ik heb serieus nog steeds geen idee welke van de drie Shelley is. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170873861
Volgende keer graag wat meer shots dichterbij, maar dat zal wel niet meer kunnen...

Vooral het eindshot was superver...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170873864
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ben een enorme autist wat namen betreft, ik heb serieus nog steeds geen idee welke van de drie Shelley is. :@
Zwarte haren
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:25:58 #118
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170873889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zwarte haren
Oh, die in het midden stond. Ja, eens.
Komt ook het meest zelfverzekerd over.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 01:26:31 #119
163650 Greys
pi_170873896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo jammer he. Dat is ook zijn schuld. Hij is geen god. Hij heeft het goed gedaan met TCL maar gewoon niks gepresteerd met Trijn. Dat lag aan haar, maar ook aan hem. Ben benieuwd met Spanje dit jaar.
Nee, dat lag alléén aan haar. Echt. Hij is zeker geen god en zal ook echt weleens een mindere dag hebben, maar bij Trijntje was het onmogelijk. Juist omdát hij geen god of tovenaar is.
Hij heeft maanden gezeurd om te brainstormen en bespreken over een basis van waaruit hij kon gaan werken 'maar dat kwam allemaal nog wel'. En toen het bijna al te laat was kwam dit scenario dus :

Metselaar: "Goedemorgen, hier ben ik, de professionele metselaar die u inhuurde om een mooie strakke muur te bouwen".
Opdrachtgever: "Goedemorgen, succes!"
Metselaar: "Waar zijn de stenen en het voegmortel? Die zou u zelf aanleveren, net als mijn vorige opdrachtgevers waar ik een mooie strakke muur voor bouwde."
Opdrachtgever: "Haha! Stenen en mortel? Je krijgt van mij een kikker en twee ons navelpluis. Daar bouw je een mooie hoge strakke muur van. Je hebt anderhalve seconde de tijd. Hup."
Metselaar: "Hier kan ik niks mee."
Opdrachtgever: "EN JIJ NOEMT JEZELF EEN PROFESSIONEEL METSELAAR!??????"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170873897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh, die in het midden stond. Ja, eens.
Komt ook het meest zelfverzekerd over.
Grap is dat de rode (Amy) de leider is van de 3. Die doet de gebaren vaak als eerste en de inzet etc :P Grappig om te zien wel.
pi_170873906
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, dat lag alléén aan haar. Echt. Hij is zeker geen god en zal ook echt weleens een mindere dag hebben, maar bij Trijntje was het onmogelijk. Juist omdát hij geen god of tovenaar is.
Hij heeft maanden gezeurd om te brainstormen en bespreken over een basis van waaruit hij kon gaan werken 'maar dat kwam allemaal nog wel'. En toen het bijna al te laat was kwam dit scenario dus :

Metselaar: "Goedemorgen, hier ben ik, de professionele metselaar die u inhuurde om een mooie strakke muur te bouwen".
Opdrachtgever: "Goedemorgen, succes!"
Metselaar: "Waar zijn de stenen en het voegmortel? Die zou u zelf aanleveren, net als mijn vorige opdrachtgevers waar ik een mooie strakke muur voor bouwde."
Opdrachtgever: "Haha! Stenen en mortel? Je krijgt van mij een kikker en twee ons navelpluis. Daar bouw je een mooie hoge strakke muur van. Je hebt anderhalve seconde de tijd. Hup."
Metselaar: "Hier kan ik niks mee."
Opdrachtgever: "EN JIJ NOEMT JEZELF EEN PROFESSIONEEL METSELAAR!??????"
Dan nog had hij zelf een plan kunnen maken en dat gewoon uit kunnen voeren. Waar 2 vechten 2 schuld lieverd. Maar we gaan dit jaar zien of hij zich kan herstellen (ik gok van niet). Maar nogmaals ik vind alle regisseurs matig dit jaar.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 01:27:59 #122
163650 Greys
pi_170873916
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
De odds liggen wel belachelijk dicht bijelkaar dit jaar zie ik. De nummer 6 staat ietsjepietsje voor op 7 en 8 etc etc. Dat wil zeggen dat het heeeeel close gaat worden dit jaar en iemand die nu 14e bij de odds staat ook gewoon 6de kan worden en vice versa. Interessante ontwikkeling.
Jup. Dat kon allemaal weleens flink gaan schuiven en verrassen. Leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170873920
iTunes
1 Netherlands
47 Netherlands
79 Poland
87 Belgium
91 Austria
127 Ireland
140 Sweden
197 Denmark
pi_170873924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan nog had hij zelf een plan kunnen maken en dat gewoon uit kunnen voeren. Waar 2 vechten 2 schuld lieverd. Maar we gaan dit jaar zien of hij zich kan herstellen (ik gok van niet). Maar nogmaals ik vind alle regisseurs matig dit jaar.
Inderdaad, waar ik in voorgaande jaren meermaals een wow-gevoel had door de staging, is dat dit jaar absoluut niet het geval. Best vreemd, je zou verwachten dat het elk jaar beter wordt
pi_170873933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:28 schreef messi124 het volgende:
iTunes
1 Netherlands
47 Netherlands
79 Poland
87 Belgium
91 Austria
127 Ireland
140 Sweden
197 Denmark
Italië is al uit enkele iTunes charts :P Achja ik neem dat niet heel serieus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')