Misschien mag jij dit keer op het podium op een trommel slaanquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
TuurlijkKom ik biertje doen. Ik ken Kruzen zelfs. Misschien heeft hij nog wat ere plaatsen
Aub niet zeg. Brammes misschien?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien mag jij dit keer op het podium op een trommel slaan
ik kan echt totaal geen hoogte krijgen van die kruzen, wat is dat voor vent?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
TuurlijkKom ik biertje doen. Ik ken Kruzen zelfs. Misschien heeft hij nog wat ere plaatsen
hoe weet je datquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruzen is een goeie vent, staat dichter bij spelers dan Bosz
Doodgewone kerel. Had je buurman kunnen zijn. Drinkt ook vaak biertjes met de spelers en supporters. Totaal geen ambitie als hoofdtrainer. Won het EK 88 maar ging niet naar de koning toe, omdat hij iets had bij zijn amateurclubquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik kan echt totaal geen hoogte krijgen van die kruzen, wat is dat voor vent?
Staat in meerdere interviews. Bosz is obsessief bezig met tactiek. Kruzen staat dichter bij spelers.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doodgewone kerel. Had je buurman kunnen zijn. Drinkt ook vaak biertjes met de spelers en supporters. Totaal geen ambitie als hoofdtrainer. Won het EK 88 maar ging niet naar de koning toe, omdat hij iets had bij zijn amateurclub. Echt een man die er veel verstand van heeft. Misschien wel meer dan Bosz. Bosz noemt hem niet voor niets zijn belangrijkste man. Maar het is echt een Heracles man ook. Alleen Bosz volgt hij door dik en dun, maar ooit komt hij wel terug
Klinkt als een ideale combi, ik ben fan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat in meerdere interviews. Bosz is obsessief bezig met tactiek
Ging net ook lekker uit zijn plaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doodgewone kerel. Had je buurman kunnen zijn. Drinkt ook vaak biertjes met de spelers en supporters. Totaal geen ambitie als hoofdtrainer. Won het EK 88 maar ging niet naar de koning toe, omdat hij iets had bij zijn amateurclub. Echt een man die er veel verstand van heeft. Misschien wel meer dan Bosz. Bosz noemt hem niet voor niets zijn belangrijkste man. Maar het is echt een Heracles man ook. Alleen Bosz volgt hij door dik en dun, maar ooit komt hij wel terug
Tjacka ook, die nog meer volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun het Brammes wel. Die man reist wel overal heen.
Ik weet zeker dat mocht Ajax de el winnen er donders veel mensen uit Almelo en omstreken komen. Kruzen is daar geboren. Hij kan ons wel wat geven die lul.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging net ook lekker uit zijn plaat.
Jammer dat ik dat met Heracles nooit kan. En Juve is tering lastig. Lukt af en toe eensquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjacka ook, die nog meer volgens mij.
Uit heel Nederland wel denk ik, rondvaart door de grachten dan maar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mocht Ajax de el winnen er donders veel mensen uit Almelo en omstreken komen. Kruzen is daar geboren. Hij kan ons wel wat geven die lul.
Je bent toch mooi naar Arouca geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat met Heracles nooit kan. En Juve is tering lastig. Lukt af en toe eens
Dan kom ik jou opzoeken hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit heel Nederland wel denk ik, rondvaart door de grachten dan maar.
Arouca was echt onvergetelik ja. Beetje Ajax die el wint zeg maar. Maximale haalbare. We hebben er niks te zoeken maar hoop wel dat ze winnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent toch mooi naar Arouca geweestEn misschien winnen jullie wel weer die play-offs dit jaar
Juventus zal ook wel vies lastig zijn ja, maar toch ga je dan af en toe naar CL finale
Donders dronken enzo. Feyenoord maandag ook denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je waarschijnlijk geen ene tyfusmag je het nog gaan terugkijken later
Toch hadden ze die kunnen pakken, had je daarna naar Olympiakos gemogen volgens mijquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Arouca was echt onvergetelik ja. Beetje Ajax die el wint zeg maar. Maximale haalbare. We hebben er niks te zoeken maar hoop wel dat ze winnen.
Daar ga ik niet heen als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Donders dronken enzo. Feyenoord maandag ook denk ik
Ja daar baal ik nog van. Auroca speelde daar ook gewoon verlenging tegen. Zonde. Heeft toch met ervaring te maken. Europa>>>compdtitie. Wel ongeslagen. Grappig feitje. Nu zal Heracles winnen maar begin van de competitie is ook kut. Je moet helemaal ingespeeld raken wat Ajax ook vaak heeft in die voorrondequote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch hadden ze die kunnen pakken, had je daarna naar Olympiakos gemogen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |