Wijze woorden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden ben je toch een paar dagen helemaal van de kaart en anders wil je even niks meer met VBL te maken hebben
Oh bedanktquote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je voorspelling kwam uit en ik hoorde dat je in Lyon was
Oh bedanktquote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Insomnia gefeliciteerd met het kampioenschap oid
dm aub geweldige Ajacied dat je er bentquote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Insomnia gefeliciteerd met het kampioenschap oid
Ben geen sneltreinquote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
dm aub geweldige Ajacied dat je er bent
ahhh vandaar schoonheidquote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben pas sinds gisteren 11 uur thuis halvie
De seizoenskaarthouders hebben eerst nog voorrang hoor. Maar ik denk nog steeds kleine kans. Ga zo even achter de computer zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ahhh vandaar schoonheid
Mijn pa is echt als een kind zo blij en zenuwachtig
kloptquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Wat is Libanees eten toch lekker, niks mis mee
Binnenkort een Libanees restaurantje opzoeken, in Eindhoven is er geen geloof ikquote:
Steven?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit in het uitvak uiteraard. Stond vlakbij mijn kale vriend
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:13 schreef Doublepain het volgende:
Binnenkort een Libanees restaurantje opzoeken, in Eindhoven is er geen geloof ik
Nee Daniquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Binnenkort een Libanees restaurantje opzoeken, in Eindhoven is er geen geloof ik
[..]
Steven?
is dat zo? Nog nooit gegeten hier, wel in Sao Pauloquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Amsterdam zit er vol mee zie ik
In London struikel je er ook over.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Nog nooit gegeten hier, wel in Sao Paulo
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Amsterdam zit er vol mee zie ik
7 stuks in Amsterdamquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Nog nooit gegeten hier, wel in Sao Paulo
Ah wij hebben er ook 1 zie ik, dacht alquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo'n beetje elke grote stad in europa
Nog nooit gehad. Wat is het wat je eet?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Wat is Libanees eten toch lekker, niks mis mee
Ik ook niet. Je bent me net voor met je vraag.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Wat is het wat je eet?
Libanees etenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Wat is het wat je eet?
kijk iemand heeft met beide handjes zijn gezicht gewassen vanochtend.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kijk iemand heeft met beide handjes zijn gezicht gewassen vanochtend.
quote:Sfiha staat ook wel bekend als Arabische pizza. Tegenwoordig worden deze pizza’s belegd met lamsvlees of rundvlees. Maar traditioneel werden ze versierd met gemalen schapenvlees. In tegenstelling tot de normale pizza wordt deze aan de punten dichtgevouwen, zodat het er meer uitziet als een pasteitje. Aan het vlees op deze pizza worden veel specerijen toegevoegd, zoals kaneel en chilipoede. Daarnaast wordt er yoghurt, pijnboompitten, granaatappelmelasse en tahin (sesampasta) bij geserveerd.
Ja weet wat een headcrab isquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja weet wat een headcrab ismaar zag 't er niet in.. Nu wel, bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |