Ja, dat Verka wel mooi bij het carnaval past enzo. Verka is meer dan dat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is Jan hater? Nu mag ik hem echt niet meer.
Jan past mooi bij het carnaval.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:39 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, dat Verka wel mooi bij het carnaval past enzo. Verka is meer dan dat.
Semi 1 ging een stuk sneller of niet?quote:
Nee natuurlijk niet. Zeker de 2e helft was bij vlagen genant slecht.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Wat is Jan echt vreselijk vanavond in zijn commentaar... zo arrogant. Dus stiekem lach ik me straks toch suf als Og3ne er uit vliegt.
Vond het optreden goed maar in mijn ogen liepen Roemenie, Hongarije en Denemarken er echt overheen... dus een exit zie ik wel gebeuren
Mwah, was ook pas tegen 23u dat er resultaten kwamenquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Semi 1 ging een stuk sneller of niet?
Elk jaar weer is die zo over het paard getild.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Wat is Jan echt vreselijk vanavond in zijn commentaar... zo arrogant. Dus stiekem lach ik me straks toch suf als Og3ne er uit vliegt.
Vond het optreden goed maar in mijn ogen liepen Roemenie, Hongarije en Denemarken er echt overheen... dus een exit zie ik wel gebeuren
Het is niet alleen vanavond, maar elk jaar. Het ontbreekt aan inzicht bij hem over wat werkt voor het ESF en wat niet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:42 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk stream zonder enig commentaar.
Heerlijk Jan vrij
Als je je dan ook nog bedenkt dat er diverse anti-homo knokploegen rondlopen in het land. Dan is het helemaal zo'n typische combi.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Oekraïne is echt een gek land. Serieus.
Jezus man.
eensquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Ik hoop zo dat hij naar SBS opkrast, zijn we eindelijk van hem af.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:42 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk stream zonder enig commentaar.
Heerlijk Jan vrij
zeg dat over een pakweg 20 minuten[?] nog eensquote:
Dat gejodel vergeet je toch niet zomaar?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Er blijft me geen één liedje bij behalve Nederland.
Wordt nog een hete tien minuten zoquote:
Bulgarijequote:Op donderdag 11 mei 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
En die jodelaarsquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh die. Ja maar ik bedoelde in positieve zin.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gejodel vergeet je toch niet zomaar?
Uh Bieber look-a-like met spleet. Hoe het liedje ging... geen idee.quote:
Ja hallo waar staat NL?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oostenrijk, Roemenië, Hongarije, Denemarken, Noorwegen, Zwitserland, Wit-Rusland, Bulgarije, Estland, Israël.
Ik hoop dat ik fout zit, want ik zie Servië toch ook wel graag doorgaan! *duimt*
Dat valt best mee. Kijken bedoel ik dan.quote:
Heb dat ook, maar misschien komt dat ook omdat we het nummer kennen ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
NL niet?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oostenrijk, Roemenië, Hongarije, Denemarken, Noorwegen, Zwitserland, Wit-Rusland, Bulgarije, Estland, Israël.
Ik hoop dat ik fout zit, want ik zie Servië toch ook wel graag doorgaan! *duimt*
Als hetero heb je veel uit te leggen als je liever hiernaar kijkt dan naar het voetbal.quote:
Hahaquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet bij mijn verwachting van landen die door zullen gaan in elk geval
Ja ik moest ook even gniffelenquote:
Neuh. En dat zeg ik zelfs als voetballiefhebber.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als hetero heb je veel uit te leggen als je liever hiernaar kijkt dan naar het voetbal.
Serieus???quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Ik vond alleen Ierland en Letland slechter, zo uit mijn hoofd...
Ahhh zo. Ik heb er echt geen kijk op joh, ben wel benieuwd. Iedereen denkt dat ze doorgaan volgens mij.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Ik vond alleen Ierland en Letland slechter, zo uit mijn hoofd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |