Ezelsbruggetjes: Feijenoord werd kampioen in het jaar dat Ajax de Europaleague won.quote:
fdsfsfewrgfquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ezelsbruggetjes: Feijenoord werd kampioen in het jaar dat Ajax de Europaleague won.
Scheveningen drijft niet weg van een beetje regenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga morgen naar Scheveningen, maar er is regen voorspelt.
nee idd feijenoord wordt geen kampioenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Begreep je verkeerd. Feyenoord werd Europees kampioen toen Ajax kampioen werd. Dit jaar gaat het niet gebeuren
Heracles vak vol feyenoord en heracles supporters. Gezelligggggquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd feijenoord wordt geen kampioen
armenteros![]()
Zuidwester weer uit het vet halenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheveningen drijft niet weg van een beetje regen
ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuidwester weer uit het vet halen
Ik heb wel moeite om nou weer aan te haken in R&P SC. Het gaat nou al 5 pagina´s over de BMI van de Nederlandse chicks van songfestivalquote:
Ik vind het altijd ruk als dat gebeurt want ik ken één van die meisjes persoonlijk maar wil ook geen onnodig whiteknightende eikel zijn. Dillema's hè.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite om nou weer aan te haken in R&P SC. Het gaat nou al 5 pagina´s over de BMI van de Nederlandse chicks van songfestival
Welke?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd ruk als dat gebeurt want ik ken één van die meisjes persoonlijk maar wil ook geen onnodig whiteknightende eikel zijn. Dillema's hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |