Picsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Is wch er al? Heb echt een gruwelijke bolus weten te leggen op het werk
Hey kek ik ben terwijl ik dit type ook bezig.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Is wch er al? Heb echt een gruwelijke bolus weten te leggen op het werk
Truequote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
Viviane van Assem was al een mokerlekker wijf ten tijde van Zoop.
Ben al geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey kek ik ben terwijl ik dit type ook bezig.
Moest haar Googlen, waarom weet jij hoe zij heet?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:16 schreef Pensylvania het volgende:
Hoe kan et dat Olga Commandeur nog steeds op tv huppelt. Moet die onderhand niet dood zijn. Fucking vampier.
Vaak naar Allstars gekeken. De voorzitter had een crush op haar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest haar Googlen, waarom weet jij hoe zij heet?
Ah ja die dagen ken ik ook nog wel. Afgelopen woensdag was er zo één.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vaak naar Allstars gekeken. De voorzitter had een crush op haar.
Tevens heb ik ook mijn shamedays waar ik op alles trek dat soepel beweegt.
Kostte mij gewoon een minuut of 10quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey kek ik ben terwijl ik dit type ook bezig.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah ja die dagen ken ik ook nog wel. Afgelopen woensdag was er zo één.
Ja wil graag beoordelen of ie op de uitgedroogde borstelkop van WCH lijktquote:
Goed!quote:
Hopelijk niet té druk?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed!
Of ja, druk. Maar straks lekker vrij en naar het strand.
Vanochtend regende het heel hard. Nu droog en de zon komt door.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hopelijk niet té druk?
Fijn dat het goed gaatIk wilde vragen of het bij jou niet regent, maar het is altijd zonnig daar eh
![]()
Oh lekker!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanochtend regende het heel hard. Nu droog en de zon komt door.
Hier nog wel. Maar ik vind wat regen niet erg. Dan is t mooi rustig op het strand.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh lekker!
Hier druppelt het. Niet echt regen te noemen maar het is ook niet droog
Het welkomstcommitequote:
Ezelsbruggetjes: Feijenoord werd kampioen in het jaar dat Ajax de Europaleague won.quote:
fdsfsfewrgfquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ezelsbruggetjes: Feijenoord werd kampioen in het jaar dat Ajax de Europaleague won.
Scheveningen drijft niet weg van een beetje regenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga morgen naar Scheveningen, maar er is regen voorspelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |