nee idd feijenoord wordt geen kampioenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Begreep je verkeerd. Feyenoord werd Europees kampioen toen Ajax kampioen werd. Dit jaar gaat het niet gebeuren
Heracles vak vol feyenoord en heracles supporters. Gezelligggggquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd feijenoord wordt geen kampioen
armenteros![]()
Zuidwester weer uit het vet halenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheveningen drijft niet weg van een beetje regen
ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuidwester weer uit het vet halen
Ik heb wel moeite om nou weer aan te haken in R&P SC. Het gaat nou al 5 pagina´s over de BMI van de Nederlandse chicks van songfestivalquote:
Ik vind het altijd ruk als dat gebeurt want ik ken één van die meisjes persoonlijk maar wil ook geen onnodig whiteknightende eikel zijn. Dillema's hè.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite om nou weer aan te haken in R&P SC. Het gaat nou al 5 pagina´s over de BMI van de Nederlandse chicks van songfestival
Welke?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd ruk als dat gebeurt want ik ken één van die meisjes persoonlijk maar wil ook geen onnodig whiteknightende eikel zijn. Dillema's hè.
Dat is toch met die autootjes?quote:
2x een 1080, en alleen maar rocket league spelenquote:
Geen 2x Titan hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
2x een 1080, en alleen maar rocket league spelen
PS4quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel een bazenspel
Welke console roll je op dan vriend?
Ik heb het gekocht voor PS4 omdat het couch co-op had, wat een waanzinquote:
Waar speel jij dan opquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zonde vriend, anders konden we een keer bazen
Afschietenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel meisjes in Amerika noemen het Hot Wheels Soccer
ja same! heb er nog een extra map Payday bij gekocht...... het begint ook pas leuk te worden met al die mutators enzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht voor PS4 omdat het couch co-op had, wat een waanzin
Maar verveelde wel snel
quote:
Ja de meeste spellen wel, heb alles op een Switch na.quote:
Koop een PS4 pro controller, dan heb je gewoon een standaard Xbox controller in je hand.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De controller vind ik veel fijner dan die van PS4
Ja ik niet, maar ik ben al PlayStation-fan sinds de PS1.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De controller vind ik veel fijner dan die van PS4
Geen flauw idee, wel meer (goede) exclusives natuurlijk, maar backwards compatible is iets wat een hoop mensen kunnen waarderen wat de PS4 nooit zal hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
Maar er zijn toch veel meer games voor PS4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |