3-1 achter en nu met 10 man verder hoor ik net.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nice nice
Zou welwaardig zijn als ze et alsnog verfucken
Ja, ik zie het. Ik kijk normaal nooit voetbal maar ik dacht ik kijk ook eensquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
3-1 achter en nu met 10 man verder hoor ik net.
Oh komop Haags, doe eens aardig voor een Nederlands ploegje, O'G3NE doet écht haar best vanavond.quote:
Die laatste mogen er van mij helemaal uit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh komop Haags, doe eens aardig voor een Nederlands ploegje, O'G3NE doet écht haar best vanavond.
Ik kijk over het algemeen ook alleen dit soort wedstrijden maar had geen zin om het op te zetten vandaag.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Ik kijk normaal nooit voetbal maar ik dacht ik kijk ook eens
Mij boeit het voetballen niet, maar dat gescheld en geschreeuw vind ik prachtig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nice nice
Zou welwaardig zijn als ze et alsnog verfucken
Is het gedoe ook gewoon niet waardquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk over het algemeen ook alleen dit soort wedstrijden maar had geen zin om het op te zetten vandaag.
Tering, een zure Ingrid is hier niets bij, al deze haat. Beter worden de ooievaren weer eens kampioen, dan kan deze man weer eens shinen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die laatste mogen er van mij helemaal uit.
Is dat gezeik ook weer over.
Nee daarom, lekker een avondje gamen. Ik dacht laat ik eens gek doen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is het gedoe ook gewoon niet waard
Heb je ook zo'n leuke buurman? Ik drie.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mij boeit het voetballen niet, maar dat gescheld en geschreeuw vind ik prachtig.
Welke game danquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee daarom, lekker een avondje gamen. Ik dacht laat ik eens gek doen.
Eens in de zoveel tijd een avondje voor jezelf mag ook wel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee daarom, lekker een avondje gamen. Ik dacht laat ik eens gek doen.
Mijn buurman zit naast mequote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuke buurman? Ik drie.
Haha. Nou boh hier een zooi woningen naast me maar het weerkaatst zo lekker door de binnenstad heen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd een avondje voor jezelf mag ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |