3-1 achter en nu met 10 man verder hoor ik net.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nice nice
Zou welwaardig zijn als ze et alsnog verfucken
Ja, ik zie het. Ik kijk normaal nooit voetbal maar ik dacht ik kijk ook eensquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
3-1 achter en nu met 10 man verder hoor ik net.
Oh komop Haags, doe eens aardig voor een Nederlands ploegje, O'G3NE doet écht haar best vanavond.quote:
Die laatste mogen er van mij helemaal uit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh komop Haags, doe eens aardig voor een Nederlands ploegje, O'G3NE doet écht haar best vanavond.
Ik kijk over het algemeen ook alleen dit soort wedstrijden maar had geen zin om het op te zetten vandaag.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Ik kijk normaal nooit voetbal maar ik dacht ik kijk ook eens
Mij boeit het voetballen niet, maar dat gescheld en geschreeuw vind ik prachtig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nice nice
Zou welwaardig zijn als ze et alsnog verfucken
Is het gedoe ook gewoon niet waardquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk over het algemeen ook alleen dit soort wedstrijden maar had geen zin om het op te zetten vandaag.
Tering, een zure Ingrid is hier niets bij, al deze haat. Beter worden de ooievaren weer eens kampioen, dan kan deze man weer eens shinen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die laatste mogen er van mij helemaal uit.
Is dat gezeik ook weer over.
Nee daarom, lekker een avondje gamen. Ik dacht laat ik eens gek doen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is het gedoe ook gewoon niet waard
Heb je ook zo'n leuke buurman? Ik drie.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mij boeit het voetballen niet, maar dat gescheld en geschreeuw vind ik prachtig.
Welke game danquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee daarom, lekker een avondje gamen. Ik dacht laat ik eens gek doen.
Eens in de zoveel tijd een avondje voor jezelf mag ook wel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee daarom, lekker een avondje gamen. Ik dacht laat ik eens gek doen.
Mijn buurman zit naast mequote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuke buurman? Ik drie.
Haha. Nou boh hier een zooi woningen naast me maar het weerkaatst zo lekker door de binnenstad heen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd een avondje voor jezelf mag ook wel.
Zeker, heb er al bijna 700 in zitten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is dat de 40 euro waard? Ik twijfel al sinds de release
Is het ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, nog nooit gespeeld maar ziet er wel oke uit
Uur bedoel ik dus, miste een woordje.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh. Toch maar eens aanschaffen dan, ik wacht wel even op een sale, gewoon omdat.
Ja. Wel spannend. Ik ga vaker voetbal kijken denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is op zich wel leuker dan 2x met 4-1 winnen
Ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Wel spannend. Ik ga vaker voetbal kijken denk ik.
Dat begreep ik wel hoorquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uur bedoel ik dus, miste een woordje.![]()
Weet niet of die dingen vaak in de aanbieding komen, zie het vrijwel nooit onder de 38.
Je zou je ook wat meer met de catering kunnen bezighouden terwijl anderen kijkenquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Wel spannend. Ik ga vaker voetbal kijken denk ik.
Wij kijken nooit. Ik selecteer mijn potentiële partners daar o.a. op.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou je ook wat meer met de catering kunnen bezighouden terwijl anderen kijken
Laatste keer scheelde dat een tientje, was met kerst geloof ik en het is de bedoeling dat dit spel lang door loopt dus ik verwacht niet meer korting dan dat eigenlijk. Ik zou er niet op gaan wachten zelf.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh. Toch maar eens aanschaffen dan, ik wacht wel even op een sale, gewoon omdat.
Wat is er met je vriendin?quote:
Nou nou nou, je chick heeft vast gewoon een naam :sssquote:
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:59 schreef Catkiller het volgende:
Ik log snel uit voor de boze reactie komt.
Oh.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel hoor
Laatst hadden ze een sale voor 30 ekkies, ik heb ook geen haast met die game, dus ik heb geduld dan
Tuurlijk, jij koopt 'm wel wanneer niemand meer speelt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel hoor
Laatst hadden ze een sale voor 30 ekkies, ik heb ook geen haast met die game, dus ik heb geduld dan
Dan wacht ik wel en betaal ik de volle pot voor CoD:WW2quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laatste keer scheelde dat een tientje, was met kerst geloof ik en het is de bedoeling dat dit spel lang door loopt dus ik verwacht niet meer korting dan dat eigenlijk. Ik zou er niet op gaan wachten zelf.
Sowieso.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij koopt 'm wel wanneer niemand meer speelt.
Nee, da's niet iets wat je bij multiplayergames moet doen. Maar singleplayergames download je gewoon om het principe dus eignelijk is er nooit een reden voorquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh.
Dat zou ik echt niet kunnen, zolang wachten op een game voor een prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |