Oh, voor mij is het anderhalf uur rijden naar de grensquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mauw dat klopt niet: ik woon slechts 4km van die supermarkt, dus als ik dan direct meer koop dan alleen bier dan loont zich dat echt.
Ik wip ook 1x per maand de grens over, 44km enkele reis, maar als je drank mee retour neemt, op een lege tank daar aan komt, andere boodschappen zoals cola, koffie, wc papier, en andere dagelijkse boodschappen ook mee neemt , dus een kofferbak vol, bespaar ik al snel 50 tot 100 euro in de maand.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:32 schreef Aiciu het volgende:
Dus je rijdt naar Duitsland voor de korting en realiseert je niet dat je die korting gelijktrekt door middel van reiskosten
Misschien moet ik het ook eens proberen, naar Emmerich is zo'n 170km. De rest is al gauw 200km of meer. Zo heel duur is dat dan ook niet inderdaad om het voor de grap eens te doen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:48 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik wip ook 1x per maand de grens over, 44km enkele reis, maar als je drank mee retour neemt, op een lege tank daar aan komt, andere boodschappen zoals cola, koffie, wc papier, en andere dagelijkse boodschappen ook mee neemt , dus een kofferbak vol, bespaar ik al snel 50 tot 100 euro in de maand.
Kunnen we mooi een 2de keer van op vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |