De finale van morgen is echt hilarisch, dat wil ik al graag als tipje van de sluier oplichten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen sprint vals plat omhoog. 3e zege kan Gaviria nauwelijks meer ontgaan
Ik zie op routekaartje 4 scherpe bochten in laatste 4km. Maar ik kijk uit naar je voorbeschouwingquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De finale van morgen is echt hilarisch, dat wil ik al graag als tipje van de sluier oplichten.
Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die man verdient er nog een vorstelijk salaris mee ook.
Ik moet nu al lachen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De finale van morgen is echt hilarisch, dat wil ik al graag als tipje van de sluier oplichten.
Tom zei dat zelf ook bij de ploegenpresentatie, Italianen moesten er om lachen. Waarheid zal dus wel ergens in het midden zitten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:33 schreef skysherrif het volgende:
is die ploeg van dumoulin echt zo sterk, volgens AD met ons aller thijs zonneveld is het 1 van de beste teams (ook in bergen)
Kelderman oogt goed tot nu toe in ieder geval.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:33 schreef skysherrif het volgende:
is die ploeg van dumoulin echt zo sterk, volgens AD met ons aller thijs zonneveld is het 1 van de beste teams (ook in bergen)
Nah, Team SKY zijn wederom de GODEN van een grote rondequote:Op donderdag 11 mei 2017 18:33 schreef skysherrif het volgende:
Waarom ben je ajax fan, niet voor real of manchester ofzo?quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nah, Team SKY zijn wederom de GODEN van een grote ronde
Ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:45 schreef Columbiafan het volgende:
Ben ik gek als ik denk dat Dumoulin en Jungels beiden top 5 rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |