Lijkt me geen ':D'-smiley.. Jemig, het niveau in de eerste helft is veel beter dan ik dacht.Oostenrijk en Macedonië had ik minder kansen toegedicht.quote:
Tja.. Het was wel loepzuiver hoor. Een goed nummer, maar beetje saai. Ik denk wel dat ze de finale in gaan, volgens de bookies ook, dus geen zorgenquote:
Hahaquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Tja.. Het was wel loepzuiver hoor. Een goed nummer, maar beetje saai. Ik denk wel dat ze de finale in gaan, volgens de bookies ook, dus geen zorgen
Hij klinkt als een twaalfjarige...quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:08 schreef Great-Expectations het volgende:
Deze zingtwink mist Kaas dus.
Weg is een voorzetsel, zweef en stof niet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:14 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook de vraag. Waarom is weglopen sterk en zweefvliegen en stopzuigen zwak? Waarom is het niet ik zoog stof en ik vloog zweef? Maar wel ik liep weg?
En wadlopen en steenhouwen? Gewadloopt? Gesteenhouwd?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weg is een voorzetsel, zweef en stof niet.
https://onzetaal.nl/taaladvies/buikspreken-vervoeging en https://onzetaal.nl/taaladvies/spuitgegoten-gespuitgietquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:40 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
En wadlopen en steenhouwen? Gewadloopt? Gesteenhouwd?
Waaaaaatquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Tja.. Het was wel loepzuiver hoor. Een goed nummer, maar beetje saai. Ik denk wel dat ze de finale in gaan, volgens de bookies ook, dus geen zorgen
Poephoofdquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:08 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik heb ook flink lopen schreeuwen, sorry Bramquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaaaaat
Dit was de spannendste wedstrijd in tijden
We hebben in volle spanning de hele flat bij elkaar geschreeuwd :s
Wij juichten zelfs voor Ajaxquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ook flink lopen schreeuwen, sorry Bram
In 2002 sprong ik ook op de bank bij de rode kaart van Kohler en daarna toen de penalty erin ging.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij juichten zelfs voor Ajaxdat moeten we buiten de groep echt niet aan anderen vertellen
Ohhh dat ga ik zeguhhh1!!!!!1!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij juichten zelfs voor Ajaxdat moeten we buiten de groep echt niet aan anderen vertellen
Ik vind het wel leuk voor zequote:Op donderdag 11 mei 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar die verlenging hadden ze dan wel keihard verloren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk voor ze
Dat gezegd hebbende hoopte ik stiekem nog wel voor een goal voor OL in die slotfase. Had echt prachtig geweest, meteen een verlenging meepakken
Die was echt VERSCHRIKKELIJKquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:08 schreef Great-Expectations het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was echt VERSCHRIKKELIJK
We hadden met vrienden scorelijsten en deze eindigde een na laatste. Echt.Man man man....
Israel kreeg de meeste "boner points", jammer dat ie niet kan zingen.
[ afbeelding ]
Scorelijsten?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was echt VERSCHRIKKELIJK
We hadden met vrienden scorelijsten en deze eindigde een na laatste. Echt.Man man man....
[ afbeelding ]
Sex(yness) sells.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je die links nog gelezen die ik had gepost?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:16 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik heb het Eurovisie songfestival eerlijk gezegd helemaal niet gekeken.
Ja, puntenlijsten.quote:
Wat vind jij nou écht leukquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Omy, ik denk dat waterboarden minder erg voor mij zal zijn.
Tussen 7 uur 's ochtends en 5 uur 's nachts?quote:
*proest* Moest hardop lachen in de metro.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tussen 7 uur 's ochtends en 5 uur 's nachts?
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Twister in het theater gesignaleerd.
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tussen 7 uur 's ochtends en 5 uur 's nachts?
Wat is er dan mis met ons dat je ons bij voorkeur je minder goede kanten toont en je irl vrienden je goede kanten? Beetje beledigd nu.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor
Jullie kennen mij niet, in het echt valt het azijnzeiken van mij best wel mee
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met ons dat je ons bij voorkeur je minder goede kanten toont en je irl vrienden je goede kanten? Beetje beledigd nu.
Voel je niet beledigd. We kennen elkaar niet persoonlijk. In het echt ben ik superlief!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met ons dat je ons bij voorkeur je minder goede kanten toont en je irl vrienden je goede kanten? Beetje beledigd nu.
Mjah... Maar ik had er ook al een minidiscussie over op twitter met JP (die van Lingo).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je die links nog gelezen die ik had gepost?
Grappig. Wat had hij te zeggen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:28 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Maar ik had er ook al een minidiscussie over op twitter met JP (die van Lingo).
Doe dat dan lekker in KLB en laat hier gewoon de chille versie van jezelf zien. Voor iedereen beter.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Voel je niet beledigd. We kennen elkaar niet persoonlijk. In het echt ben ik superlief!
Maar dit (en het internet zelf) is gewoon meer mijn uitlaatklep en mijn plekje om cynisch te wezen.
Ja want er is echt geen zak aan met vrienden, drank en een hoop sarcastisch gelach en absurd scorenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Omy, ik denk dat waterboarden minder erg voor mij zal zijn.
Haha, je neemt mijn reactie toch niet serieus hoop ik?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want er is echt geen zak aan met vrienden, drank en een hoop sarcastisch gelach en absurd scorenZO saai!
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker in KLB en laat hier gewoon de chille versie van jezelf zien. Voor iedereen beter.
Je winterjas hoeft niet meer aan, hé!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat een hitte! Ik heb het gevoel dat het 30 graden is... Fucking amazing.
Komt omdat ik zo heet ben. 💦quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat een hitte! Ik heb het gevoel dat het 30 graden is... Fucking amazing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je Roffa? Net 30 sec geleden schrok ik echt niet normaal van die donder. Ho-ly shit. :Squote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:52 schreef richolio het volgende:
Die is leuk jaBij mij klopt 'ie wel. Ik heb de test twee keer gedaan, zat een behoorlijke tijd tussen ook, want ik wist niet meer wat ik eerst had enzo. Maar kwam wel weer hetzelfde uit.
Ik ben een "Campaigner" ENFP. Andere bekende Campaigners zijn o.a. Robert Downey Jr., Will Smith, Quentin Tarantino, Russel Brand, Michael Scott en Phil Dunphy ()
Dit was toch niet normaal zeg :Squote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:00 schreef G-Pier het volgende:
Vies weer buiten en niks te doen vanavond: huiswerkavondje.
Ps: ik ben bang voor bliksem.
Ik krijg geen energie van andere mensen idd. Een presentatie geven voor een groot publiek, daar heb ik geen moeite mee, maar dingen als een netwerkborrel of een kerstdiner met collega's... Ik vind dat slopend.quote:
Nu ben ik teleurgesteldquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:57 schreef Great-Expectations het volgende:
En dit is waarom die test onzin is:
Ja het trilde hier zelfs een beetjequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je Roffa? Net 30 sec geleden schrok ik echt niet normaal van die donder. Ho-ly shit. :S
Edit: en weer - ondanks dat ik er nu op zat te wachten na die flits![]()
Ik sta nu trillend en heel angstig onder een viaduct.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:44 schreef Great-Expectations het volgende:
Het is wetenschappelijk dubieus, maar blijft grappig: https://www.16personalities.com/free-personality-test.Deze test vind ik ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam twee jaar geleden op ISFJ uit en ben hem nu opnieuw aan het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2017 19:14:01 ]
Ja Jezus dat ging helemaal nergens meer overquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja het trilde hier zelfs een beetjeIk dacht echt shiiit
Maar ook ineens gewoon
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:06 schreef G-Pier het volgende:
Okee het is over joe. Nu voel ik mij minder bang.:S
Het is wetenschappelijk bewezen dat dat inderdaad de veiligste plek is tijdens onweer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:10 schreef G-Pier het volgende:
Voor dit weer wil ik een vriendje. Het liefst een breed en gespierd iemand zodat in zijn armen kan liggen.
Maar goed, blijven dromen dus G-Pier.
Ik ben 1.91 en ecto, dus dat wordt 'm al nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:10 schreef G-Pier het volgende:
Voor dit weer wil ik een vriendje. Het liefst een breed en gespierd iemand zodat in zijn armen kan liggen.
Maar goed, blijven dromen dus G-Pier.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:14 schreef Kaas- het volgende:
Als ecto van 1m90+ waait je bovenlichaam ook gewoon alle kanten op bij een beetje wind, stel ik me zo voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |