Hongarije of San Marino, ze waren uiteindelijk beide door.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die laatste maar gewoon overgeslagen uiteindelijk oid.
Ik heb iig geen idee wie de tiende was.
San Marino was de negende. Dan zal het Hongarije zijn geweest.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hongarije of San Marino, ze waren uiteindelijk beide door.
Hopelijk begrijpt Og3ne dat het fake was, en dat ze nu niet op weg zijn naar het vliegveld.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk begrijpt Og3ne dat het fake was, en dat ze nu niet op weg zijn naar het vliegveld.
Die zijn nu de hotelkamer aan het trashen, wachtend op de Uber.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk begrijpt Og3ne dat het fake was, en dat ze nu niet op weg zijn naar het vliegveld.
Ik zie het zo voor me, soort gypsy wedding style.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zijn nu de hotelkamer aan het trashen, wachtend op de Uber.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me, soort gypsy wedding style.
Ben benieuwd of Salvador weer afwijkend gaat zingen. Hij mag van z'n zus afwijken van de vaste zanglijnen tijdens de repetities, omdat ie het anders niet trekt, maar als hij bij de echte shows maar zingt zoals ze het geschreven heeft. Dat is hun deal.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor wie wil: Nederland repeteert over een paar minuten.
Ik hoop niet dat 'ie de tekst ook aanpast, want dan krijgen we een Douwe-Bobjequote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Salvador weer afwijkend gaat zingen. Hij mag van z'n zus afwijken van de vaste zanglijnen tijdens de repetities, omdat ie het anders niet trekt, maar als hij bij de echte shows maar zingt zoals ze het geschreven heeft. Dat is hun deal.
Nope. Alleen met de zanglijnen mag ie rommelen van zus. En dus alleen tijdens repetitie. Vanavond en morgenavond moet ie exact doen wat zij zegt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie de tekst ook aanpast, want dan krijgen we een Douwe-Bobje
Ik vind die zus zo mogelijk nog een grotere baas... enne, weet je nog wat ik van de week tegen je zei op fb? Het zou zomaar kunnen gebeuren hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Alleen met de zanglijnen mag ie rommelen van zus. En dus alleen tijdens repetitie. Vanavond en morgenavond moet ie exact doen wat zij zegt.![]()
Neh. Bulgarije wordt het. Portugal heeft alleen Spanje als vriendje en Bulgarije heeft een Russische zanger die in Rusland woont en meegedaan heeft aan The Voice of Russia. Hallo diasporaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind die zus zo mogelijk nog een grotere baas... enne, weet je nog wat ik van de week tegen je zei op fb? Het zou zomaar kunnen gebeuren hoor
Oh daar ging ie al!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Alleen met de zanglijnen mag ie rommelen van zus. En dus alleen tijdens repetitie. Vanavond en morgenavond moet ie exact doen wat zij zegt.![]()
Hoe lang issie al bezig? Of beginnen ze om 9u?quote:
Volgens mij beginnen ze gewoon weer om 9 uur.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe lang issie al bezig? Of beginnen ze om 9u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |