quote:Feyenoord druk met zwarthandel kaarten
Feyenoord heeft voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo van zondag zo'n honderd toegangskaarten geblokkeerd. Het gaat om seizoenskaarten, maar ook om dagkaarten. Die bewuste tickets werden online aangeboden en verkocht voor woekerprijzen.
De clubleiding waarschuwt vandaag op de site van de Rotterdammers dat zwarthandel niet is toegestaan en dat fans die dit wel doen een boete van maximaal 450 euro een een landelijk stadionverbod van anderhalf jaar riskeren.
Feyenoord verovert bij een zege op Heracles voor het eerst sinds 1999 de landstitel. Het team van trainer Giovanni van Bronckhorst had afgelopen zondag al kampioen kunnen worden, maar het ging mis in de uitwedstrijd tegen Excelsior (3-0). Ook toen wilden veel fans er graag bijzijn op Woudestein en was sprake van zwarthandel.
,,Feyenoord kan geen enkele verantwoordelijkheid dragen als supporters door zwarthandel gedupeerd worden. Ook de komende dagen zal de club actief online advertenties controleren en kaarten blokkeren'', aldus Feyenoord.
Met het enige verschil dat Feyenoord nu thuis speelt en dit seizoen thuis bijna onverslaanbaar is gebleken. Als deze pot uit was geweest had ik alvast een vakantie geboekt om bij te komen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:51 schreef fathank het volgende:
Feyenoord gaat dit natuurlijk niet weggeven.
Dat dacht ik alleen ook van Ajax op de Vijverberg.
En Higler die fluit, nog geen pot verloren als hij leidde. Batsaaaa KAMPIOENENquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Heracles 33 12 7 14 52:52 43
14 keer verloren
7 keer gelijkspel
52 doelpunten tegen
Allemaal positieve cijfers om in de kuip te komen voetballen lijkt me zo
Maar dan wel dat Willem 2 in de 90e minuut gelijk maakt. Denk dat ik dat niet overleef, maar dat gaat schitterende plaatjes opleveren voor het nageslacht.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
Feyenoord - Heracles gelijk en Ajax dat gelijkspeelt in Tilburg zou ik ook wel humor vinden trouwens.
Of een City scenario dat Feyenoord dan City is en ajax United. Wilde net de Feyenoorders de zelfmoordpreventie bellen, word die ineens platgebeld door joden...quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
Feyenoord - Heracles gelijk en Ajax dat gelijkspeelt in Tilburg zou ik ook wel humor vinden trouwens.
Als we het zo gaan doen liever full-on Man City 2012, met de winnende in blessuretijd ofzo.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan wel dat Willem 2 in de 90e minuut gelijk maakt. Denk dat ik dat niet overleef, maar dat gaat schitterende plaatjes opleveren voor het nageslacht.
Schuurman die de 1-1 binnenschiet in de 95ste minuut terwijl onze wedstrijd na 91 minuten in een 2-2 is geëindigd oid? Met een Heracles dat vlak voor tijd die 2-2 maaktquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
ik niet .......quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef Caland het volgende:
Bij een uitwedstrijd had ik alvast volgend seizoen ook overgeslagen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Feyenoord nu thuis speelt en dit seizoen thuis bijna onverslaanbaar is gebleken. Als deze pot uit was geweest had ik alvast een vakantie geboekt om bij te komen.
Een echte pessimist zou zeggen dat hoe langer een ongeslagen reeks duurt, hoe dichterbij de eerste nederlaag is.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Feyenoord nu thuis speelt en dit seizoen thuis bijna onverslaanbaar is gebleken. Als deze pot uit was geweest had ik alvast een vakantie geboekt om bij te komen.
Als Feyenoord het presteert om die eerste plaats op de laatste speeldag weg te geven na 33 speelronden bovenaan te hebben gestaan, dan ben ik er ook wel even klaar mee hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij een uitwedstrijd had ik alvast volgend seizoen ook overgeslagen.
Kap aub eens met dat kansloze gelok van mensen naar de FP. Plaats gewoon de artikels hier + bronvermelding, zoals iedereen doet met elk willekeurig artikel omtrent Feijenoord.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:48 schreef RvLaak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/765416
Hij'f fijn
Geweldig shirt was dat.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Wacht, ik zie nu pas dat we in het topicnummer van mijn geboortejaar zijn aanbeland.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben jij ff blij dat je een dikke Fokker bentquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geweldig shirt was dat.
Ik probeer ook al een tijdje aan het Copa shirt van Feyenoord uit 1912 te komen (die met die lange mouwen), maar is al weken in de meest gangbare maten uitverkocht.
Het is Feyenoord, we gaan stressen tot de laatste minuut van de extra tijd. En als het in Rotterdam eerder is afgelopen dan in Tilburg, gaan we stressen tot de laatste minuut van hun extra tijd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
5-0 zou mooi zijn maar ik bekijk het in stapjes.. 2-0 bij de rust en dan zonder stress de 2e helft zou ik voor tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |