Houd eens op over Romyquote:Op donderdag 11 mei 2017 18:28 schreef DKUp het volgende:
Niet iedereen is zo plat als Romy de Shovel....
Is dat van afgelopen nacht?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Lig je als "stoere gangster" met een chickie in bed, lig je een uur voor de poort en mag je niet naar binnen en moet je uiteindelijk nog je heil op de wc zoeken met je Stramme Max![]()
:
[ afbeelding ]
Van eerder. Maar vannacht was het welbeschouwd niet veel beter. Van onder de dekens kwamen wel wat handwerkbewegingen, maar daarna gingen ze slapen zonder dat Chipp nog naar de plee ging. Nu zie ik Chipp er nog wel voor aan om rustig te gaan slapen met een nat bed en een vochtige vlek in zijn onderbroek, maar Fay zou dat smerig vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dat van afgelopen nacht?O nee, van eerder, toch?
Kort haar of een staartje?quote:
quote:FreshFruit72, maandag 30 april 2018 @ 11:58om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:An_0_Niem, maandag 30 april 2018 @ 12:01om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:mazaru, maandag 30 april 2018 @ 12:47om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:41 schreef Mister1984 het volgende:
Haha, Chipp kwam ik opeens toevallig tegen in het programma Stegeman op de Bres.
Als medewerker van een tuinhuisjes bedrijf dat klanten aan het lijntje houdt en heel laat levert.
Hij was onherkenbaar gemaakt maar aan z'n stem, haar en tattoos op z'n handen was hij toch echt wel te herkennen.
Zie hier vanaf ongeveer 9:30
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)/stegeman-op-de-bres
En oplichter in spe, way to go Chippiequote:Op dinsdag 24 december 2019 02:38 schreef juul. het volgende:
Ja het is Chipp, wat issie dik geworden
ik sta er niet van te kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2019 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En oplichter in spe, way to go Chippie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop