Duidelijk dan toch waarom ze het dragen?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:47 schreef BoneThugss het volgende:
Zo'n bril kost dus gewoon 2 tot 3000 euro
Je ziet het steeds meer. Maar je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:48 schreef Plompzakker het volgende:
Boef is ook een complete mongool dus het past hem wel
Nog slecht voor je ogen ook geloof ik.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Duidelijk dan toch waarom ze het dragen?
Nee.quote:
Ewa, homie.quote:
Ook, maar vooral dat bv Broederliefde deze 'trend' ook overneemt. Ze lijken nog stommer dan normaal.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dan de klacht? Het ontwerp van de brillen?
broedeliefdequote:Op woensdag 10 mei 2017 16:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ook, maar vooral dat bv Broederliefde deze 'trend' ook overneemt. Ze lijken nog stommer dan normaal.
is ookquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit gezien.
Maar goed, ik kijk dan ook gelukkig niet naar Boef en Broederliefde.
Woon je in een grote stad?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Alleen maar mooi, dan kunnen ze daarna aan de platinum met diamanten contactlenzen om pas echt te laten zien hoeveel geld ze hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nog slecht voor je ogen ook geloof ik.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Alleen maar mooi, dan kunnen ze daarna aan de platinum met diamanten contactlenzen om pas echt te laten zien hoeveel geld ze hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |