SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
sorry Tagliano, zo beter?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit is beter jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Tagliano, zo beter?
Gelukkig de fysio danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
inderdaad de fysio Ronaldquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is beter ja
Gelukkig de fysio danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gedaan omdat de finale niet Vermeer isquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Tagliano, zo beter?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gaan we nu alle dumpert comments herhalen?quote:
Die frenky is nog wel erg JongFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die parasiterende fimpjesjatters van dumpert steunen door die gedrochtensite te bezoekenquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaan we nu alle dumpert comments herhalen?
Die frenky is nog wel erg Jong
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordtwelke wil je?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, United krijgt bijna geen goal tegen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik zie ze dan juist verliezen
Ze scoren er ook bijna geen, maar die gaan thuis echt niet verliezen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Als we het niet halen wel een klein traumaatje hoorquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
"nooit" is ook wel een hele lange tijd...quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordtTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Alle vierquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan verscheur ik mijn teletekst-abonnementquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we het niet halen wel een klein traumaatje hoor"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
"nooit" is ook wel een hele lange tijd..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
krijg er met de minuut meer zin in... jammer dat het morgen pas is. Voelt als een wedstrijddag vandaagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
offtopic maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mokkiemok op 10-05-2017 16:09:20 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:49 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Nieuwe thuisshirt en broek vermoedelijk met grijze strepen ipv rood![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:49 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Nieuwe thuisshirt en broek vermoedelijk met grijze strepen ipv rood
Smooffwooblabalurg![]()
Tering, ik ga echt dood van de zenuwen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
En vooral biddenHopen dat ze daar in 1e helft eentje erin kunnen prikken.
![]()
Ik zit in het buitenland (usa) en kon de vorige partij geen sportbar vinden waar ze Ajax uitzenden. Kan je deze wedstrijd legaal kopen? Iemand die dat weet.![]()
Foxsports.nl en VPN?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik zit in het buitenland (usa) en kon de vorige partij geen sportbar vinden waar ze Ajax uitzenden. Kan je deze wedstrijd legaal kopen? Iemand die dat weet.![]()
Het zou gewoon op ESPN in Amerika moeten uitgezonden worden als ik het zo bekijk. ESPN en FOX hebben iig de rechten in Amerika.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik zit in het buitenland (usa) en kon de vorige partij geen sportbar vinden waar ze Ajax uitzenden. Kan je deze wedstrijd legaal kopen? Iemand die dat weet.
Edit:
Lyon
Lyon (0-0-1)
AGG(1-4)
3:05p ET
FS2
Ajax
Ajax (1-0-0)
Foxsports 2 dus
God ik heb echt niets te doen om het wachten dragelijk te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: