abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:36:59 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171510933
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:29 schreef Eejit het volgende:

[..]

Die man van die vrouw was al jaren geleden overleden. Toen was Mike nog niet in ABQ. Lijkt me logischer dat hij door dat gesprek terug dacht aan de 'good samaritan' die vorig is omgelegd door Hectors mannen. De vorige aflevering vroeg hij nog iets aan Nacho, waarschijnlijk de locatie waar ze die man begraven hebben.
Aja dat klinkt beter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171512934
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 01:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe ze dat wakker schrikken van Kim in haar auto in beeld brachtten _O_
Welke aflevering was dit ook alweer? Ik kan het me wel herinneren, maar nergens terugvinden.
pi_171512947
En deze ep de echte geboorte van Saul, nu hij gezien heeft hoe makkelijk je veel geld kan verdienen door advocaat te zijn voor criminelen :Y

Zeker als je ziet hoe 'eerlijke mensen' in de gitaarwinkel je proberen te naaien. Sowieso is het mooi hoe de dunne scheidslijn tussen goed en kwaad zo mooi wordt uitgemolken in deze serie.

De scène met Nacho die de pillen wisselde was ook zo intens, en dat voor een scène zonder echte dialoog. Doet me een beetje aan bepaalde Tarantino-scenes denken. Ook erg onder de indruk van het acteerwerk van Michael Mando, perfecte casting.

[ Bericht 48% gewijzigd door NewHorizon op 06-06-2017 23:49:55 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:46:41 #154
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171517212
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:40 schreef NewHorizon het volgende:
En deze ep de echte geboorte van Saul, nu hij gezien heeft hoe makkelijk je veel geld kan verdienen door advocaat te zijn voor criminelen :Y

Zeker als je ziet hoe 'eerlijke mensen' in de gitaarwinkel je proberen te naaien. Sowieso is het mooi hoe de dunne scheidslijn tussen goed en kwaad zo mooi wordt uitgemolken in deze serie.

De scène met Nacho die de pillen wisselde was ook zo intens, en dat voor een scène zonder echte dialoog. Doet me een beetje aan bepaalde Tarantino-scenes denken. Ook erg onder de indruk van het acteerwerk van Michael Mando, perfecte casting.
Ja ben ik helemaal met je eens. Die scenes waarbij iedereen komt betalen zijn echt sterk.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:45:54 #155
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_171517890
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:40 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Welke aflevering was dit ook alweer? Ik kan het me wel herinneren, maar nergens terugvinden.
Aflevering 7 "expenses" rond 23 minuten
You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_171518176
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:40 schreef NewHorizon het volgende:
En deze ep de echte geboorte van Saul, nu hij gezien heeft hoe makkelijk je veel geld kan verdienen door advocaat te zijn voor criminelen :Y

Zeker als je ziet hoe 'eerlijke mensen' in de gitaarwinkel je proberen te naaien. Sowieso is het mooi hoe de dunne scheidslijn tussen goed en kwaad zo mooi wordt uitgemolken in deze serie.

De scène met Nacho die de pillen wisselde was ook zo intens, en dat voor een scène zonder echte dialoog. Doet me een beetje aan bepaalde Tarantino-scenes denken. Ook erg onder de indruk van het acteerwerk van Michael Mando, perfecte casting.
inderdaad... wel vraag ik me af, waarom betaalde Kim ineens prompt de lening terug?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_171518517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

inderdaad... wel vraag ik me af, waarom betaalde Kim ineens prompt de lening terug?
Dat vertelde ze toch gewoon toen ze buiten stond met Howard die op een auto wachtte?
pi_171518632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat vertelde ze toch gewoon toen ze buiten stond met Howard die op een auto wachtte?
Ja? Het kwam bij haar "ineens" op dat ze het zich kon veroorloven om het geld terug te betalen en het ook prompt deed. Dat is de echte reden denk je?

Iemand anders die verder wilt nadenken dan zijn neus lang is? Was ze gekrenkt dat die gast hun ff stoorde in het gesprek en nog ff begon over hoe klein ze begonnen was in de postkamer. Wilde ze hiermee aantonen dat ze nu groot is geworden?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_171518678
Wellicht wilde ze de banden met H&M totaal verbreken. Dat Howard niet meer kan zeggen dat ze eigenlijk alles te danken heeft aan zijn bedrijf.
pi_171520648
Dat is gewoon een ultieme tuf in het gezicht van Howard. Je zag ook hoe ontzettend boos hij erover was, dat was ook haar bedoeling, hem op die manier in zijn eer aantasten.

Ik kan me niet herinneren dat ik Howard zichzelf zo heb zien verliezen, normaal is hij de rust zelfe.
pi_171521030
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:28 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja? Het kwam bij haar "ineens" op dat ze het zich kon veroorloven om het geld terug te betalen en het ook prompt deed. Dat is de echte reden denk je?

Iemand anders die verder wilt nadenken dan zijn neus lang is? Was ze gekrenkt dat die gast hun ff stoorde in het gesprek en nog ff begon over hoe klein ze begonnen was in de postkamer. Wilde ze hiermee aantonen dat ze nu groot is geworden?
Ik denk dat ze beledigd was. Eerst dat "blijf maar zitten hoor, het gaat me niet om jou, maar om je cliënten" en daarna inderdaad dat verhaal hoe ze alles dankt aant HHM.
En wellicht speelt schuldgevoel met betrekking tot Chuck ook een rol.
pi_171522834
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:28 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja? Het kwam bij haar "ineens" op dat ze het zich kon veroorloven om het geld terug te betalen en het ook prompt deed. Dat is de echte reden denk je?

Iemand anders die verder wilt nadenken dan zijn neus lang is? Was ze gekrenkt dat die gast hun ff stoorde in het gesprek en nog ff begon over hoe klein ze begonnen was in de postkamer. Wilde ze hiermee aantonen dat ze nu groot is geworden?
Je hoeft niet gelijk zo op je teentjes getrapt te doen hoor :')

Ik denk dat je al een heel eind in de goede richting zit. Zie ook hoe Jimmy per sé zijn deel wil betalen aan dat kantoor terwijl hij vrijwel niets binnenkrijgt. Het is gewoon een beetje trots denk ik. Typisch Amerikaans om onafhankelijk van anderen te willen zijn.
pi_171523227
Ze kunnen beter stoppen. Een beetje traag is oké maar dit is bijna niet meer om aan te zien. Die EP van gister ook. Een paar momenten dat ik denk ja dit is 't. Maar 5 minuten leuk en 40 minuten traag kan ik na 3 seizoenen bijna niet meer aan zien. Jammer, want de serie had zeker potentie. Maar dit is niet de manier imo.
pi_171523244
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Ze kunnen beter stoppen. Een beetje traag is oké maar dit is bijna niet meer om aan te zien. Die EP van gister ook. Een paar momenten dat ik denk ja dit is 't. Maar 5 minuten leuk en 40 minuten traag kan ik na 3 seizoenen bijna niet meer aan zien. Jammer, want de serie had zeker potentie. Maar dit is niet de manier imo.
Een betere oplossing is dan dat jij stopt met kijken denk ik, want dan is dit gewoon niet de serie voor jou. Kan natuurlijk ;)
pi_171523322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Een betere oplossing is dan dat jij stopt met kijken denk ik, want dan is dit gewoon niet de serie voor jou. Kan natuurlijk ;)
Hij heeft wel een beetje gelijk, gaat een beetje de soapserie kant op.
Niet dat ik het slecht vind of iets maar de opbouw naar waar het eigenlijk over gaat is tergend traag.
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:45:44 #166
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_171523365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Ze kunnen beter stoppen. Een beetje traag is oké maar dit is bijna niet meer om aan te zien. Die EP van gister ook. Een paar momenten dat ik denk ja dit is 't. Maar 5 minuten leuk en 40 minuten traag kan ik na 3 seizoenen bijna niet meer aan zien. Jammer, want de serie had zeker potentie. Maar dit is niet de manier imo.
Net nu alles opeens heel snel gaat.
Helemaal super.
pi_171523382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:40 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Een betere oplossing is dan dat jij stopt met kijken denk ik, want dan is dit gewoon niet de serie voor jou. Kan natuurlijk ;)
Dit is wel een serie voor mij. Maar het gaat allemaal zo tergend langzaam. Na die aflevering van gister dacht ik echt: waar heb ik nou naar zitten kijken? Die spaarzame momenten Saul Goodman wegen niet op tegen de overige matige lees bijna saaie gebeurtenissen. Dat gedoe met Chuck heb ik ook wel gezien na bijna 3 seizoenen. En dan zo'n Kim Wexler: leuk en aardig maar het voelt voor mij als opvulling.
Het tempo is te laag en de verhaallijnen van de personages zijn net niet boeiend om het traaaaaaage tempo te rechtvaardigen. Ik blijf wel kijken want de manier hoe alles in in beeld wordt gebracht blijft geniaal en ik wil ook niks missen maar ik moest even mijn ongenoegen uiten :Y .
pi_171523416
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:45 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Net nu alles opeens heel snel gaat.
Richting het einde van het seizoen moeten verhaallijnen worden afgesloten dus dan zullen ze wel het tempo gaan opvoeren.
pi_171523458
Dit is een discussie over smaak, dus ik wil er niet te veel op ingaan, maar ik hoop van harte dat de serie dit tempo aanhoudt. We hebben al genoeg 'vlug vlug actie hap slik weg'-series. Hier wordt langzaam gebouwd aan de personages, de onderlinge verhoudingen, etc.

Kijk alleen al deze ep naar alle machtswisselingen:

Kim > Howard
Nacho > Hector (prachtige scene nogmaals)
Jimmy > Probation officer
Gus > Mike

En stiekem toch ook wel Saul > Jimmy...

Er gebeurt meer dan genoeg, en nee, dit wordt inderdaad niet in 5 minuten afgeraffeld. Dat zou ik ook absoluut niet willen.

Maar ieder zijn ding natuurlijk, ik wil alleen aangeven dat er genoeg 'snellere' series zijn, maar daar mis je dan wellicht wel wat diepgang.
pi_171523462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje gelijk, gaat een beetje de soapserie kant op.
Niet dat ik het slecht vind of iets maar de opbouw naar waar het eigenlijk over gaat is tergend traag.
Dit is waar het eigenlijk over gaat. Het tempo is perfect je verveelt je geen minuut.

En heel hard dit.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef NewHorizon het volgende:
Maar ieder zijn ding natuurlijk, ik wil alleen aangeven dat er genoeg 'snellere' series zijn, maar daar mis je dan wellicht wel wat diepgang.
Zoveel pulp series met bijna geen diepgang maar wel veel actie.
pi_171523702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje gelijk, gaat een beetje de soapserie kant op.
Niet dat ik het slecht vind of iets maar de opbouw naar waar het eigenlijk over gaat is tergend traag.
Het is juist het tegenovergestelde van een soapserie, in een soapserie kan een karakter in dezelfde aflevering 2x trouwen, overlijden, opstaan en 3x keer een kleine krijgen.

Ik vind het tempo van BCS juist verademend, helemaal door de manier van filmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 14:01:49 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 14:18:33 #172
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171524074
Better Call Saul is pure kunst. Echt schitterend, eigenlijk nog beter dan Breaking Bad.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171524250
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:18 schreef Ringo het volgende:
Better Call Saul is pure kunst. Echt schitterend, eigenlijk nog beter dan Breaking Bad.
Heb BB toevallig laatst nog teruggekeken, schrijnend hoe groot het verschil is tussen Walter White in het begin en Heisenberg later in de serie.
Ook het 'onschuldige' en speelse van Jesse waar helemaal niks van overblijft. Komt echt goed naar voren als je de eerste episodes weer ziet.
Blijft nog steeds serie nummer 1 voor mij, maar wie weet waar BCS eindigt...
  woensdag 7 juni 2017 @ 14:30:20 #174
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171524356
Er valt inderdaad weinig slechts over Breaking Bad te zeggen. Terugkijken is een goed idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 07-06-2017 14:43:10 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171525064
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:28 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja? Het kwam bij haar "ineens" op dat ze het zich kon veroorloven om het geld terug te betalen en het ook prompt deed. Dat is de echte reden denk je?

Iemand anders die verder wilt nadenken dan zijn neus lang is? Was ze gekrenkt dat die gast hun ff stoorde in het gesprek en nog ff begon over hoe klein ze begonnen was in de postkamer. Wilde ze hiermee aantonen dat ze nu groot is geworden?
Howard kwam natuurlijk naar haar toe om haar nog even te kleineren. Dat kon je ook horen aan hoe hij sprak: "niet lang geleden zat ze nog bij ons in de postkamer...". Hij wilde Kim even heel goed duidelijk maken waar ze vandaan kwam en dat ze alles wat ze nu heeft aan hem te danken heeft. Als reactie daarop wilde Kim graag ook de band die ze hebben door middel van de lening doorknippen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')