Heb goed geleerd maar ben bang dat ik alles vergeet tijdens le moment sûpremequote:Op maandag 14 mei 2018 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie zijn er allemaal foking zenuwachtig
je kunt hetquote:Op maandag 14 mei 2018 08:59 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie zijn er allemaal foking zenuwachtig
Ik kijk bewust niet na.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klote toets
Ging al fout bij de 2e vraag :’)
Morgen mijn zwaarste dag, Frans & geschiedenis.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:33 schreef Koen.V. het volgende:
WisB even nagekeken, wat ik eigenlijk niet wilde gaan doen. Ben geen ster in wiskunde maar het ging verrassend goed.
Met zeer streng nakijken (en wat ik niet zeker meer weet foutrekenen) en een n-term van 0 zit ik op een 5.4, dus reëel gezien moet er toch wel een ruime 6 uitkomen.
Voor vandaag tevreden, de kop is eraf! Hebben jullie morgen ook nog iets of zijn jullie ook een dagje vrij?
Vwo a? Daar zat zeker wel een afgeleide in.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:27 schreef -Wereld- het volgende:
de 7-puntenvraag was echt vervelend, omdat wij niet-natuurkundemensen niet precies weten hoe het moet / er geen ervaring mee hebben
ik heb de 7 punten dus niet, hopelijk nog wel een stuk of 2?
bij de eerste opdracht sloegen de zenuwen toe, dus ik ging eerst maar verder en kwam er later terug.
ik had eerst een exponentiële formule opgesteld![]()
moesten we überhaupt ergens de afgeleide uitrekenen
vgm niet of 1x
en dat is juist wat ik 'leuk' vind
Nog verkeerd berekend ook die eerste. Eerst goed, toen doorgekrast en toen foutquote:Op maandag 14 mei 2018 19:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vwo a? Daar zat zeker wel een afgeleide in.
Welke? Die met die e?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog verkeerd berekend ook die eerste. Eerst goed, toen doorgekrast en toen fout_!
Vergeten dat het -2 werd bij de kettingregel en niet 2. Toen klopte mijn hele afgeleide niet en dacht ik ik zal t wel fout gedaan hebbenDoei 4 punten
e?quote:Op maandag 14 mei 2018 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke? Die met die e?
Want bij e’s haak ik ala f.
quote:Op maandag 14 mei 2018 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Foking hell, ik heb gewoon een voldoende
Netjes, gefeliciteerd 🎉quote:Op maandag 14 mei 2018 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Foking hell, ik heb gewoon een voldoende
Ik ben daardoor psychisch overleden. Éen en al drama. Met een 0 n-term heb ik een 3,2, dus dat komt nooit meer goed. Op zich heb ik wel hard geleerd, maar niet slim geleerd. Dus mijn leeraanpak zal ik veranderen voor de komende examens. Ik vond dat er weinig vlakke meetkunde in het examen zat, maar wel veel eigenschappen van functies zoals translatie, perforatie en zelf functies opstellen.quote:Op maandag 14 mei 2018 16:49 schreef Gribble het volgende:
Is er iemand anders die net Wiskunde B heeft gehad?
Wat is je se cijfer?quote:Op maandag 14 mei 2018 21:06 schreef -----qwerty----- het volgende:
[..]
Ik ben daardoor psychisch overleden. Éen en al drama. Met een 0 n-term heb ik een 3,2, dus dat komt nooit meer goed. Op zich heb ik wel hard geleerd, maar niet slim geleerd. Dus mijn leeraanpak zal ik veranderen voor de komende examens. Ik vond dat er weinig vlakke meetkunde in het examen zat, maar wel veel eigenschappen van functies zoals translatie, perforatie en zelf functies opstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |