quote:
Datums examensquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Ah we zijn er weer,
Nou vooruit
Vwo eindexamen dit jaar
Het laatste leuke jaarquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:27 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is het rustig hier? Meende dat toen ik examen deed (2014) het toch wel een stuk drukker was hier
Vind het wel vreemd dat het zo rustig is. Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond om een beetje met ''lotgenoten'' te praten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laatste leuke jaar
Toen deed ik ook examen.
Alle mensen die ik ken die nu eindexamen doen zie ik in een centrale Facebook groep losgaan, blijkbaar was het examen Nederlands VWO weer een enorm drama (hoe kan het ook anders).quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd dat het zo rustig is. Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond om een beetje met ''lotgenoten'' te praten.
Zijn ook helemaal geen topics per vak?
Dat verval is al jaren bezig. Vorig jaar viel ook al tegen, jaar daarvoor was rustig.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd dat het zo rustig is. Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond om een beetje met ''lotgenoten'' te praten.
Zijn ook helemaal geen topics per vak?
Ja dat zag ik ook al ergens voorbij komen inderdaadquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken die nu eindexamen doen zie ik in een centrale Facebook groep losgaan, blijkbaar was het examen Nederlands VWO weer een enorm drama (hoe kan het ook anders).
Oh, dan heb ik dat gemist. Kijk nu weer voor het eerst eens hier. Wel zonde.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verval is al jaren bezig. Vorig jaar viel ook al tegen, jaar daarvoor was rustig.
Dat was in 2011 ook al zo, en het jaar daarvoor, en het jaar daarnaquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken die nu eindexamen doen zie ik in een centrale Facebook groep losgaan, blijkbaar was het examen Nederlands VWO weer een enorm drama (hoe kan het ook anders).
Blijkbaar doen ze het dit jaar zo dat ze met 30 Nederlands docenten over het hele land eerst het correctievoorschrift doornemen en die vrijdag om 17:00 pas online gooien (terwijl het vandaag gemaakt is).quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was in 2011 ook al zo, en het jaar daarvoor, en het jaar daarna
Nah die van 2011 was echt wat mis mee met de havo en vwo examens nederlands, weet niet meer precies, iets met de samenvatting ofzo. In ieder geval dikke normering daarvoor gekregenquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef Wicky15 het volgende:
Zijn natuurlijk ook wel veel mensen die zeiken om het zeiken![]()
Of zie ik dat verkeerd?
interessantquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze het dit jaar zo dat ze met 30 Nederlands docenten over het hele land eerst het correctievoorschrift doornemen en die vrijdag om 17:00 pas online gooien (terwijl het vandaag gemaakt is).
Zelfs docenten en makers van de gebruikte artikelen klagenquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef Wicky15 het volgende:
Of zie ik dat verkeerd?
Daar ben ik echt benieuwd naar. Ik stond met open ogen te kijken toen mijn zusje dat vertelde.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze het dit jaar zo dat ze met 30 Nederlands docenten over het hele land eerst het correctievoorschrift doornemen en die vrijdag om 17:00 pas online gooien (terwijl het vandaag gemaakt is).
8 meerkeuze vragen van de 39 heb ik gelezen. Dat lijkt me een beetje aan de erge kant.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:45 schreef Wicky15 het volgende:
Of zie ik dat verkeerd?
Dat is wel treurig danquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zelfs docenten en makers van de gebruikte artikelen klagen
mja, aan de andere kant social media zijn er al sinds 2007/2008? Fok is pas de laatste 2 jaar echt leeggelopen. Er zouden andere redenen moeten zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:50 schreef Consiliumpetens het volgende:
Fora zijn denk ik een hoop klandizie verloren doordat dat soort discussie verplaatst is naar social media.
Ik was voor de grap even aan het lurken hier (heb mijn examens al meer dan 10 jaar geleden moeten makenquote:Op donderdag 11 mei 2017 08:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja, aan de andere kant social media zijn er al sinds 2007/2008? Fok is pas de laatste 2 jaar echt leeggelopen. Er zouden andere redenen moeten zijn.
Het is dat Reddit echt een geweldige layout heeft, dus niet, anders was ik ook wel langzaam aan het overstappen op sommige fronten. En het is er zo links als Joop, dus politiek enzo is toch iets inhoudelijker op FOK!.quote:
Genoeg nationale reddits.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:01 schreef Eenskijken het volgende:
Reddit als internationaal platform zou opzich ook niet in de weg moeten staan van een nationaal forum zoals fok. Voor beide is animo lijkt me
Niet eens zozeer dat maar er zijn tal van subreddits. Ik doelde vooral op die wetenschap en techniek discussies bijvoorbeeld. Maakt ook weinig uit of die in het Nederlands of Engels zijn.quote:
Malligheid.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:37 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Ik ben (alweer) een examenkandidaat. 2 jaar geleden de MAVO gedaan en nu doorgestroomd naar de HAVO. Iemand vandaag toevallig Nederlands gehad? Wat i's jouw mening over het examen? Er zijn al 16.000 klachten. Mijn mening is dat ik de 1ste tekst best saai en moeilijk vond. Net punten uitgerekend + ongeveer mijn cijfer uitgerekend en kom uit op een 5.7 voldoende dus ( hoop ik). Morgen geschiedenis wat erg tegen zal vallen omdat het niet mijn vak is.
Dit liedje ga ik nu afspelen omdat ik klaar ben met mijn geschiedenis examen !quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij welk kenmerkend aspect past dit nummer?
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:02 schreef Groby het volgende:
Heb zo Engels, denk dat ik een nietmachine meeneem
Honden dat ze zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:35 schreef BredeBroeder het volgende:
49 KA's leren, 2 gevraagd.
Tyves cito
ik deed vorig jaar havo dikke, nu vwoquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:54 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Honden dat ze zijn![]()
was je vorig jaar gezakt?
de laatste vraag ja, en bij een vraag moest je uitleggen waarom die erbij paste....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:35 schreef BredeBroeder het volgende:
49 KA's leren, 2 gevraagd.
Tyves cito
Vavo? Wel lekker ga je het halen denk je?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik deed vorig jaar havo dikke, nu vwo
Ja, wil een 7 staan voor geschiedenis, dan sta ik alvast 2 7's.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:16 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Vavo? Wel lekker ga je het halen denk je?
Ik heb ook maar vwo achter havo gedaan maar ja wel in 2 jaar helaassss
Dat werd mij ook aangeboden halverwege het jaar maar achquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, wil een 7 staan voor geschiedenis, dan sta ik alvast 2 7's.
Ik doe 't ook in 2 jaar, doe dus ook 2x examen.
Heb NL volgend jaar, expres dit jaar mijn zwakke vakken gekozen zodat ik 't volgend jaar makkelijk heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dat werd mij ook aangeboden halverwege het jaar maar ach
Liever vilgend jaar in een keer hoef ik nu nog niks te doen ook![]()
Wel lekker die 7s![]()
Hoe beviel nederlands je trouwens? Of doe je die volgend jaar?
Oh nice ik wilde juist dit jaar mijn goede vakken en volgend jaar de lastigequote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb NL volgend jaar, expres dit jaar mijn zwakke vakken gekozen zodat ik 't volgend jaar makkelijk heb.
Haha ja NL is fucked up, ik zit volgend jaar met wiskunde. De rest van de vakken vind ik makkelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh nice ik wilde juist dit jaar mijn goede vakken en volgend jaar de lastige
Maar wat jijdoet is ook chill alleen nu wel ff bikkelen zeker haha
Ik ben wel soortvan bang voor nederlands examen
Zoveel klachten daarover
Wiskunde a of b? En welk profiel heb je?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha ja NL is fucked up, ik zit volgend jaar met wiskunde. De rest van de vakken vind ik makkelijk.
Ik had extra vak op havo, duits dus dit jaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wiskunde a of b? En welk profiel heb je?
Maar had jij een taal op havo?
Ik heb ineens fransecht dom dit haha
Ja wiskunde a is wel kut gewordenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had extra vak op havo, duits dus dit jaar.
wiskunde a gelukkigE&M
Ok bij nader inzien ging engels niet echt goedquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:09 schreef Munchlax het volgende:
yoo boiis ik ben back, vorig jaar hier 5havo, nu 5vwo dus nog jaartje wachten.
Had net wel 6vwo engels (mag dat vak dit jaar al doen) en dat ging best aardig, denk ik, moet nog nakijken lol
Is toch maar lezen en scheelt volgend jaar qua werkdruk (hoef je een vak minder te doen tijdens het hele jaar) wss.quote:
Erger dan ik dacht. Zelfs stress voor mijn beste vakquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:19 schreef RRuben het volgende:
Hoe gaat het met de examens? is voor mij al weer 2 jaar geleden
Minus vier punten voor spellings- en grammaticafoutenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:17 schreef Groby het volgende:
Wtf, ik heb ongeveer 62/72 punten voor Nederlands, met een beetje een goede n term is dat gewoon rond de 9
nederlandsquote:Op maandag 15 mei 2017 22:51 schreef Groby het volgende:
Duits en wiskunde gingen decent, wiskunde moet hoger dan een 5,7 zijn en dan is die diploma binnen handbereik
Die diplomaquote:Op maandag 15 mei 2017 22:51 schreef Groby het volgende:
Duits en wiskunde gingen decent, wiskunde moet hoger dan een 5,7 zijn en dan is die diploma binnen handbereik
Ik voel hetzelfdequote:Op woensdag 17 mei 2017 17:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen MAW. Fuck my life, zoveel informatie.
Ja, vind ges alleen interessanter dan de politieke besluitvorming van de EUquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:03 schreef JTLC het volgende:
[..]
Ik voel hetzelfdeScheelt al wel dat het niet zo erg veel is als geschiedenis.
Ja dat wel idd, maar moet zeggen politiek ervaar ik niet echt als pittig, of het ligt aan mij leraar dat het zo makkelijk lijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, vind ges alleen interessanter dan de politieke besluitvorming van de EU
Ging wel lekker, had je ook bij de laatste vraag de VN?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe ging MAW bij jullie?
Vond hem zelf goed te doen en het niveau was vergelijkbaar met vorig jaar had ik de indruk, dus zal wel gewoon N=1 worden en dus een mooie voldoenden.
Ik had Europese Unie (VN heeft de Universele verklaring van de Rechten van de Mens opgesteld, het EVRM gaat alleen over Europese landen), maar volgens het correctiemodel had het goede antwoord de Raad van Europa moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ging wel lekker, had je ook bij de laatste vraag de VN?
Er gebeurt hier niet echt iets dit jaar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:17 schreef Census het volgende:
Veel succes allemaal. Weet nog dat ik dit forum erg leuk vond toen ik zelf 2 jaar geleden met examens bezig was.
Ach wel, had toch 50 punten dus no worriesquote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had Europese Unie (VN heeft de Universele verklaring van de Rechten van de Mens opgesteld, het EVRM gaat alleen over Europese landen), maar volgens het correctiemodel had het goede antwoord de Raad van Europa moeten zijn.
Maar dan ook echt niets. Geen nieuwe aanwas meer op Fok denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er gebeurt hier niet echt iets dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |