SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Nogmaals: Dubbel geld voor heists voor de geinteresseerden.
~630.000 per persoon voor een Pacific Standard.
http://www.rockstargames.(...)is-Week-May-9th-15thMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
niet voor mij ik geef altijd alles wegquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
http://www.rockstargames.(...)is-Week-May-9th-15th
Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik kan elke avond deze week, muv. Zaterdag.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
http://www.rockstargames.(...)is-Week-May-9th-15th
Roep maar![]()
![]()
hoiquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan elke avond deze week, muv. Zaterdag.
Roep maarIch hock in meinem Bonker![]()
Ik kan vanavond ook.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Ik heb wel consignatiedienst. Dus in het ergste geval word ik gebeld.
Maar in de 6 maanden dat er nu consignatiedienst is hebben ze nog nooit gebeldDus ik verwacht niks.
![]()
Ik denk ik ook wel, NL examen vereist niet zoveel voorbereiding
Edit: laat maar, voel me kneiterberoerd
[ Bericht 28% gewijzigd door lesleyyb op 09-05-2017 18:19:50 ]![]()
En dan ons de schuld geven als je faalt zeker.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:12 schreef lesleyyb het volgende:
Ik denk ik ook wel, NL examen vereist niet zoveel voorbereiding![]()
Ik start nu opRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Daarvan ga je toch niet veel beroerder spelen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:12 schreef lesleyyb het volgende:
Ik denk ik ook wel, NL examen vereist niet zoveel voorbereiding
Edit: laat maar, voel me kneiterberoerdIch hock in meinem Bonker![]()
Je komt wel later omdat je steeds boven de pot hangt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarvan ga je toch niet veel beroerder spelen?![]()
Hahaha das waar :pquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je komt wel later omdat je steeds boven de pot hangt.Ich hock in meinem Bonker![]()
De finale ging best OK
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Jammer dat ik uit de boot flikkerde nadat ik er op landde met die parachutequote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ging prima inderdaad1 keer falen is niet slecht.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jammer dat ik uit de boot flikkerde nadat ik er op landde met die parachutewas wel een geniale actie verder. Ik zag je zo die boot in droppen
Ik had serieus nog nooit dat laatste deel met de motor gedaan, ben oprecht verbaast dat ik het heb gered zonder heist-armor, ik vond het allemaal best meevallen, zelfs toen ik helemaal achteraan de boel aan het verzieken was![]()
![]()
jij mag niet meer mee doen. jij schoot hork en mij meerdere keren dood na finalequote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jammer dat ik uit de boot flikkerde nadat ik er op landde met die parachuteIch hock in meinem Bonker![]()
Dacht ook dat dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]was wel een geniale actie verder. Ik zag je zo die boot in droppen
Als je nergens tegenaan botst ben je wel safe. Ben trouwens alsnog 3x of zo gecrashed zonder fatale gevolgen. Nadat we faalden werd die politie wel zwaarder viel me op, ineens van die FIB agentjes die aan zo'n auto hangenquote:Ik had serieus nog nooit dat laatste deel met de motor gedaan, ben oprecht verbaast dat ik het heb gered zonder heist-armor, ik vond het allemaal best meevallen, zelfs toen ik helemaal achteraan de boel aan het verzieken wasZijn mooi als ze langs een paal rijden.
Hork heb ik niet doodgeschoten, die heb ik alleen maar opgeblazen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jij mag niet meer mee doen. jij schoot hork en mij meerdere keren dood na finaleRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
ja ben nu nog de stukken aan het bij mekaar zoeken van die arme ventquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:05 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hork heb ik niet doodgeschoten, die heb ik alleen maar opgeblazen.Ich hock in meinem Bonker![]()
Mijn faparm ligt nog daar links, kun je die ook nog even komen brengen? wel aan het beginstuk vastpakken, kan zijn dat je anders vast plakt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja ben nu nog de stukken aan het bij mekaar zoeken van die arme vent![]()
red. blaas hem nog een keer op en nu serieusquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn faparm ligt nog daar links, kun je die ook nog even komen brengen? wel aan het beginstuk vastpakken, kan zijn dat je anders vast plakt.Ich hock in meinem Bonker![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
red. blaas hem nog een keer op en nu serieus![]()
![]()
ja verdomme. laat je je eerst al half opblazen en als ze het af willen maken is het ook niet goed....kut zoon....nou ja ben je niet maar tochquote:Ich hock in meinem Bonker![]()
Blaadjes nu:quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja verdomme. laat je je eerst al half opblazen en als ze het af willen maken is het ook niet goed....kut zoon....nou ja ben je niet maar toch![]()
![]()
quote:RIP d4v1d.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
enorm teleugesteld. je had hier gewoon kunnen doodgaan voor niks![]()
Gefeliciteerd, gents.
Ik heb m'n rijbewijs maar misschien dat ik toch een keer een opfris-lesje bij je bestel. Altijd leuk, zo'n achtbaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:59 schreef LompeHork het volgende:
En jongens en meisjes, dit is waarom ik een WRM-pas heb
Uh-oh. Crew killer!quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
jij mag niet meer mee doen. jij schoot hork en mij meerdere keren dood na finale
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Binnenkort maar ff een koptelefoontje fixen.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gefeliciteerd, gents.
[..]
Ik heb m'n rijbewijs maar misschien dat ik toch een keer een opfris-lesje bij je bestel. Altijd leuk, zo'n achtbaan.true.
Is wel handig ja, ook wel zo gezellig. Een headset hoeft niet duur te zijn, maar zorg er voor dat je dan wel een knap merkje fixed (een goedkope Logitech-headset is beter dan een Trust-hoerendingquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:15 schreef Ingolstadt het volgende:
Binnenkort maar ff een koptelefoontje fixen.)
![]()
Ik vanavond helaas niet, heb begin van de avond nog een leerling en heb morgenvroeg ook leerlingen
Misschien ben ik wel nog even online om een beetje aan te klooien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |