abonnement Unibet Coolblue
pi_171192183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 18:55 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde ook meegemaakt met een horeca-filiaalhouder, maar de rechter verwierp de berekeningen. Dat was niet genoeg hard bewijs.
Ik beschuldig ook niet, sterker nog er is bij hem thuis nog geen snippertje hard bewijs gevonden. Het enige wat ik aangaf is hoe gemakkelijk het kan gaan met relatief veel cash stromen op diverse punten.
Er speelt nog wel meer, alleen laat ik me daar niet over uit.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171192192
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:10 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

En dan krijgen we volgend seizoen penalty's van Mannes...
Dan zal ik per direct een memo naar de KNVB sturen dat wij komend seizoen geen penalties mee hoeven te krijgen :P
Nog steeds inhoudsloos
pi_171203646
quote:
16s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:38 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Dan zal ik per direct een memo naar de KNVB sturen dat wij komend seizoen geen penalties mee hoeven te krijgen :P
En anders voor de thuisploeg ballenjongens op de parkeerplaats.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_171392598
De leegloop is begonnen.. Tekende Tissoudali vorige week een huurovereenkomst met VVV, mocht Zeinstra uitkijken naar een nieuwe club, nu is het de beurt aan Sander van de Streek. Hij tekent volgens het AD een 4 jarig contract in de Domstad.

Over Jerge Hoefdraad bestaat nog onduidelijkheid. Er ligt een voorstel, maar dat is tot nu toe nog niet door de spits geaccepteerd.

De geruchten over de komst van Jesse Bertrams worden weer sterker. Meldde Lommel United vorige week woensdag dat de overgang van de doelman vrijwel zeker was, des te stiller werd het de afgelopen dagen. Totdat het immer betrouwbare Tjerkstra Media gisteren weer met stelligheid wist te melden dat de 22 jarige doelman op het punt van tekenen staat.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171392654
Bertrams gaat echt niet bij Lommel United tekenen nu ze zijn gedegradeerd naar de amateurs.
U MAD?
pi_171392816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
Bertrams gaat echt niet bij Lommel United tekenen nu ze zijn gedegradeerd naar de amateurs.
Bertrams had voor zover ik wist nog een contract voor volgend seizoen. Alleen doelde ik erop dat hij onderweg zou zijn naar Leeuwarden.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171400681
Nou, een nieuwe keeper. :')
Aan Harm Zeinstra lag het manco vorig seizoen niet.
pi_171403301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:08 schreef Idisrom het volgende:
Nou, een nieuwe keeper. :')
Aan Harm Zeinstra lag het manco vorig seizoen niet.
In cruciale wedstrijden vond ik hem een te onzekere indruk maken. Vind het een moedige beslissing van vd Belt om beide keepers te laten gaan en ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Schuift Pieter Bos door naar de plek als 2e keeper? Hij heeft inmiddels een contract. Dan zou er een keeper voor de beloften bij moeten komen en nog een eerste keeper waarop Bertrams op dit moment de eerste keuze lijkt te zijn.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171410520
We hebben op doel ook nog Wilpstra. Maar na vertrek van Bakker. Had ik verwacht dat Monteiro ook snel zou gaan.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_171579632
En de eerste aankoop is binnen, Alvin Daniels van FC Dordrecht. Ken hem alleen van naam, omdat je als nummer 19 van de JL niet bepaald veel in beeld komt.. De mening van de supporters is in ieder geval overwegend positief en dat hij zowel op het middenveld als op de vleugel uit de voeten kan.

Toevallige een FC Dordrecht watcher/fan die hier wel eens meeleest?
Nog steeds inhoudsloos
pi_171687700
Goh, eindelijk kleine wolkjes witte rook omtrent het nieuwe stadion en geen reacties hier. Zijn wij als Cambuursupporter zo sceptisch geworden?
Nog steeds inhoudsloos
  woensdag 14 juni 2017 @ 18:19:30 #62
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_171694321
Ik kan nog geen week vooruitkijken, laat staan drie jaar. Bovendien had dat stadion natuurlijk in 2018 geopend moeten worden.
Bedankt Hans.
pi_171695147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:05 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Goh, eindelijk kleine wolkjes witte rook omtrent het nieuwe stadion en geen reacties hier. Zijn wij als Cambuursupporter zo sceptisch geworden?
Ik zie nog niet waarom de situatie dan verbetert. Wat de LC schrijft, is bij lange na niet objectief. Is er wel genoeg doorgerekend?
En als je nu boven komt bij de business-seats, dan is er nog genoeg ruimte voor extra sponsoren. Daarvoor heb je ook nog geen nieuw stadion nodig.
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:36:44 #64
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171698274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:05 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Goh, eindelijk kleine wolkjes witte rook omtrent het nieuwe stadion en geen reacties hier. Zijn wij als Cambuursupporter zo sceptisch geworden?
Ik geloof het pas als het er staat, en misschien zelfs dan wel nog niet. :')
pi_171741905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zie nog niet waarom de situatie dan verbetert. Wat de LC schrijft, is bij lange na niet objectief. Is er wel genoeg doorgerekend?
En als je nu boven komt bij de business-seats, dan is er nog genoeg ruimte voor extra sponsoren. Daarvoor heb je ook nog geen nieuw stadion nodig.
LC geloof ik zelf niet, artikel komt oorspronkelijk bij Gerard Bos (voorheen Friesch Dagblad, tegenwoordig freelancer) vandaan en die is meestal goed tot heel goed op de hoogte van het reilen en zeilen.
Op dit moment is er waarschijnlijk wel genoeg ruimte, maar in de Eredivisie zaten de sponsorruimten bomvol. Door de degradatie zijn de nodige sponsoren ook afgehaakt. We kunnen pas echt groeien als het stadion er daadwerkelijk staat en er zijn belangrijke stappen gezet..
1. Het WTC gedoe is afgerond
2. De Belastingdienst is akkoord
Zijn twee stappen die wel cruciaal waren voor de voortgang. En ja uiteraard ben ik nog steeds sceptisch gezien de link van een aantal gemeenteraadsleden en hun belangen in de binnenstad cq. Centrale. Maar steeds meer raadsleden onderkennen ook de noodzaak van de nieuwbouw en dat geeft mij een sprankje hoop. Vandaar de kleine witte rookwolkjes in plaats van de witte rook waar Bos deze week mee kopte.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171741954
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:36 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik geloof het pas als het er staat, en misschien zelfs dan wel nog niet. :')
_O- Ik snap je scepsis. Dat heb ik ook nog steeds, echter ik krijg wat meer hoop door de positiever wordende geluiden en de stappen die gezet worden.
Nog steeds inhoudsloos
pi_171810810
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:39:01 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171812284
Best een leuk ontwerp, die binnenkant heeft ook nog wel iets unieks
Oh.
pi_171812486
O op het parkeerterrein van het FEC
  dinsdag 20 juni 2017 @ 17:14:17 #71
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_171815533
Steile tribunes en niet zo'n rond stadion dat iedereen heeft. Prima ontwerp.
Bedankt Hans.
pi_171815656
Die 2018 farce was een mooie mogelijkheid om wat extra geld voor een nieuw stadion bij elkaar te sprokkelen, die kans is gemist, zoals vele anderen en dan zal het nu wel gebeuren?

Is er nu Reidsma dood is nog wel echt intresse in de grond van cambuur? Want dat is de echte reden voor een nieuw stadion: dure bouwgrond achter het cambuurplein.
pi_171816187
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:20 schreef WodanIsGroot het volgende:
Die 2018 farce was een mooie mogelijkheid om wat extra geld voor een nieuw stadion bij elkaar te sprokkelen, die kans is gemist, zoals vele anderen en dan zal het nu wel gebeuren?

Is er nu Reidsma dood is nog wel echt intresse in de grond van cambuur? Want dat is de echte reden voor een nieuw stadion: dure bouwgrond achter het cambuurplein.
Dat was vroeger dure bouwgrond. Er is inmiddels meer grond geschikt voor woningbouw dichtbij de binnenstad. Het Aegongebouw, en ga verder de Tesselschadestraat maar af. De helft van de kantoorgebouwen heeft straks geen functie meer, of het rekeningrijden moet nu heel snel ingevoerd worden in Nederland.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 juni 2017 @ 17:54:06 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171816239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dat was vroeger dure bouwgrond. Er is inmiddels meer grond geschikt voor woningbouw dichtbij de binnenstad. Het Aegongebouw, en ga verder de Tesselschadestraat maar af. De helft van de kantoorgebouwen heeft straks geen functie meer, of het rekeningrijden moet nu heel snel ingevoerd worden in Nederland.
en als de Lidl en Jumbo verhuizen naar het nieuwe Cambuurstadion is het winkelen aan de Snekertrekweg ook wel afgelopen. Dan ligt daar ook een gebied dat de gemeente moet herontwikkelen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_171816276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dat was vroeger dure bouwgrond. Er is inmiddels meer grond geschikt voor woningbouw dichtbij de binnenstad. Het Aegongebouw, en ga verder de Tesselschadestraat maar af. De helft van de kantoorgebouwen heeft straks geen functie meer, of het rekeningrijden moet nu heel snel ingevoerd worden in Nederland.
Dat had ik nog niet bedacht, maar je hebt gelijk. Maar het is wel een extra reden voor mij om niet in een nieuw stadion te geloven, en ach een stadion bij het fec, Goutum, of nog verder richting de werpsterhoek trekt mij totaal niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')