abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 mei 2017 @ 21:06:27 #81
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170809542
http://fcafkicken.com/pod(...)jkhuizen-elvis-manu/

Ook nog wel een aardige podcast, duurt wel even :+. Eerste 25 minuten zijn KNVB

[ Bericht 3% gewijzigd door Tagliano op 09-05-2017 21:28:06 ]
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170815260
Nog geen verklaring van Ten Cate?
pi_170815267
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 20:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Ze kunnen ook gewoon uit hun verband zijn gerukt, door Ten Cate of Krabby.
Van Breukelen liegt gewoon. Wat er denk ik gebeurd is:

- Van Breukelen spreekt met Ten Cate en is heel erg enthousiast
- Van Breukelen zegt tegen Ten Cate dat hij de eerste keus is en bondscoach wordt
- Er gebeurt iets waardoor dat toch niet kan:
a) Advocaat biedt zich aan (dat ontkent Van Breukelen, maar Decossaux bevestigt het)
b) Van Breukelen wordt teruggefloten door anderen
c) iets anders
- De rest is proberen redenen te vinden voor die rare beslissing.

Want dat het om "koppeltjes" gaat is natuurlijk totale bullshit. Er wordt zelfs gezegd dat Advocaat gewoon bondscoach kon worden als Gullit niet kon. Het is één grote faalpartij.
pi_170815374
quote:
Henk ten Cate reageert middels onderstaande persverklaring exclusief tegenover Voetbal International en De Telegraaf op de uitspraken van technisch directeur Hans van Breukelen en KNVB-directeur Jean Paul Decossaux dinsdagochtend tijdens de persconferentie rond de benoeming van Dick Advocaat als bondscoach van het Nederlands elftal.

'Laat ik maar dezelfde woorden gebruiken als de KNVB: ik herken me niet in de uitleg van Hans van Breukelen. Ik ben geen onbeschoft persoon, ik ben met normen en waarden opgevoed. Ik herken mezelf wel in het feit dat ik gedwongen was om me op een bepaald moment onbeschoft te moeten gedragen om mijn eigen integriteit te beschermen.'

'Dat moment brak aan toen ik aankondigde een statement naar buiten te brengen dat ik me terugtrok als bondscoach en Hans van Breukelen aan me mede deelde dat hij alles zou gaan ontkennen. Dat was het moment dat ik besefte dat het uiteindelijk mijn woord tegen het zijne zou worden. Ik realiseerde me op dat moment wat de gevolgen zouden zijn wanneer ik in mijn eentje tegenover de voetbalbond zou staan. Toen Hans van Breukelen me tien minuten na die mededeling opnieuw belde en ik in het gezelschap was van Martijn Krabbendam van Voetbal International, besloot ik daarom om die verslaggever mee te laten luisteren. Hij wist daardoor in ieder geval dat ik geen leugenaar was.'

'Achteraf is dat mijn redding geweest: mijn integriteit is niet aangetast omdat een onafhankelijke verslaggever ook heeft kunnen horen dat ik als bondscoach was aangesteld en de technisch directeur nog een keer openlijk zei dat hij alles zou gaan ontkennen. Het is jammer dat ik gedwongen werd om het op deze manier te doen, maar de voorbije weken en de persconferentie van vanochtend hebben op pijnlijke wijze duidelijk gemaakt dat het blijkbaar noodzakelijk was. Wanneer de KNVB gewoon de waarheid had verteld dan had deze media-soap ook nooit hoeven plaatsvinden. Pas nadat de bond er voor koos om me als leugenaar neer te zetten heb ik Martijn Krabbendam toestemming gegeven om zijn ervaringen naar buiten te brengen.'

'Het is jammer en vooral triest dat het zo ver heeft moeten komen. Ik kan nu met opgeheven hoofd over straat. Verder is het voor mij nu zaak om alles zo snel mogelijk achter me te laten. Niet alleen voor mezelf, maar juist voor het Nederlandse voetbal. Ik ben te veel supporter van Oranje en het doet me pijn dat het voetbal op deze manier in het nieuws moet komen. We hebben nu alle positieve energie nodig om met Oranje het WK in Rusland te halen. Ik ben er heilig van overtuigd dat we daar alle kwaliteiten voor in huis hebben. Ik wens de technische staf en de spelers alle succes toe.'
  dinsdag 9 mei 2017 @ 22:38:28 #85
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170815878
Dit wordt met het uur leuker en leuker _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170817113
_O-. Advocaat moet eigenlijk nog even opstappen.
pi_170817200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:04 schreef Scrummie het volgende:
_O-. Advocaat moet eigenlijk nog even opstappen.
Over een paar maanden als Zenit zonder coach zit of zo. Dat zou echt hilarisch zijn.
pi_170817250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Over een paar maanden als Zenit zonder coach zit of zo. Dat zou echt hilarisch zijn.
Nee joh, sneller. Morgen. Nieuwe persco. Weer topshow.
pi_170817553
Hans zit te blaten bij Humberto.
Groot fan van User Wotte
pi_170817573
Van Breukelen zit te liegen en te draaien bij Humberto Tan. Echt geen touw aan vast te knopen.
pi_170817605
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:11 schreef Tchock het volgende:
Van Breukelen zit te liegen en te draaien bij Humberto Tan. Echt geen touw aan vast te knopen.
Glenn Helder maakte zelfs een goed punt. :D
Groot fan van User Wotte
pi_170817647
Slechte beslissing op slechte beslissing stapelen en dan gaan lopen prediken dat je vooruit wil kijken.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:13:12 #93
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170817655
Is Humberto eens kritisch of?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_170817724
Echt de weg kwijt, deze man. Ik begin bijna medelijden te krijgen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:16:20 #95
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170817808
Hans is professioneel, aldus Hans _O_
wooblabalurg
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:16:51 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170817828
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Glenn Helder maakte zelfs een goed punt. :D
Glenn Helder is sowieso wel van de goede punten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:18:44 #97
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_170817917
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ook. :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_170818069
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Die is zijn sleutel zelden kwijt inderdaad :P
Groot fan van User Wotte
  woensdag 10 mei 2017 @ 00:20:41 #99
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170819461
Dit is ook onderdeel van de KNVB soap toch?

quote:
Ron Jans wil niet zonder Vlemmings werken bij de KNVB
GISTEREN, 23:23VOETBAL

Ron Jans wordt geen hoofddocent van de cursus coach betaald voetbal bij de KNVB. De hoofdreden is het contract dat Leon Vlemmings deze week tekende bij Go Ahead Eagles.

Op de website van de KNVB verklaart Jans zich nader. "Ik heb met Leon Vlemmings ideeën uitgewisseld voor de opleiding en gesprekken met cursisten gedaan. We vormden echt een blok. Ik kies er bewust voor een jaar lang niet als trainer aan de slag te gaan en wilde veel leren van Leon. Toen hij aankondigde in te gaan op de aanbieding van Go Ahead Eagles, verdween voor mij de voedingsbodem om te blijven."

Jans was net begonnen bij de KNVB. "Ik besef dat dit voor de voetbalbond ongelukkig uitkomt. Ik hoop dat ze snel goede opvolgers vinden en ik ben ervan overtuigd dat het een goede cursus wordt."

Jans maakte al eerder bekend te stoppen als clubcoach bij PEC Zwolle. Hoe zijn toekomst er nu uitziet is nog onduidelijk.
Ze mogen op zoek naar een nieuwe hoofddocent :)
pi_170821774
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 00:20 schreef hhh38 het volgende:
Dit is ook onderdeel van de KNVB soap toch?

[..]

Ze mogen op zoek naar een nieuwe hoofddocent :)
Had ook niet gekund zonder Vlemmings, want dat is een complementair koppeltje en dat is wat Hans zoekt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170821948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Van Breukelen liegt gewoon. Wat er denk ik gebeurd is:

- Van Breukelen spreekt met Ten Cate en is heel erg enthousiast
- Van Breukelen zegt tegen Ten Cate dat hij de eerste keus is en bondscoach wordt
- Er gebeurt iets waardoor dat toch niet kan:
a) Advocaat biedt zich aan (dat ontkent Van Breukelen, maar Decossaux bevestigt het)
b) Van Breukelen wordt teruggefloten door anderen
c) iets anders
- De rest is proberen redenen te vinden voor die rare beslissing.

Want dat het om "koppeltjes" gaat is natuurlijk totale bullshit. Er wordt zelfs gezegd dat Advocaat gewoon bondscoach kon worden als Gullit niet kon. Het is één grote faalpartij.
De waarheid ligt ongetwijfeld in het midden. Dat Advocaat een 'makkelijkere' kandidaat is om een assistent bij te vinden die hem aanvult lijkt me duidelijk. Ten Cate is geen makkelijke man met veel lijntjes naar de pers die niet vies is van een persoonlijke vete. Dat werd tijdens het proces geschreven door een aantal media en wordt nu maar weer eens onderstreept.

Dat sommige sportjournalisten (VI / Krabbendam!) zich kritiekloos voor het karretje van Ten Cate laten spannen is helemaal treurig. Van Breukelen valt echt wel het een en ander te verwijten maar dit is gewoon een lynchpartij.
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:22:49 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170822983
quote:
3s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De waarheid ligt ongetwijfeld in het midden. Dat Advocaat een 'makkelijkere' kandidaat is om een assistent bij te vinden die hem aanvult lijkt me duidelijk. Ten Cate is geen makkelijke man met veel lijntjes naar de pers die niet vies is van een persoonlijke vete. Dat werd tijdens het proces geschreven door een aantal media en wordt nu maar weer eens onderstreept.

Dat sommige sportjournalisten (VI / Krabbendam!) zich kritiekloos voor het karretje van Ten Cate laten spannen is helemaal treurig. Van Breukelen valt echt wel het een en ander te verwijten maar dit is gewoon een lynchpartij.
Als iemand van VI er naast heeft gezeten en kan bevestigen dat Ten Cate het nodige is toegezegd en dat het weer is ingetrokken is dat niet voor het karretje laten spannen.

Ten Cate is niet altijd de meest makkelijke persoon, maar volgens mij niet iemand die er omheen draait.

Je ziet gewoon aan Van Breukelen dat hij loopt te draaien. Dat heeft hij al een aantal keer meer gedaan en nu weer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170823199
quote:
3s.gif Op woensdag 10 mei 2017 09:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Een volkomen terechte lynchpartij.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:27:10 #104
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170989661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 16:14 schreef Vasion het volgende:
Nederland moet haar identiteit behouden

Tuchel over aanstelling Advocaat

Wellicht in November de nieuwe bondscoach? ;)
graag op anoniem
pi_170991338
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Bedankt dat je er aan denkt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')