Goede quote. Ik kreeg laatst kramp tijdens een techno feest. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb weleens mijn bilspier verrekt met squatten #anekdote
Is Jeroen getrouwd met een vegaplant?quote:Op maandag 8 mei 2017 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Pauw moest al zijn honden wegdoen van zijn gestoorde vrouwmens
Meer drinken dan #tipquote:Op maandag 8 mei 2017 23:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Goede quote. Ik kreeg laatst kramp tijdens een techno feest. Verschrikkelijk.
Qua hersenactiviteit ontloopt het elkaar niet veelquote:Op maandag 8 mei 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Jeroen getrouwd met een vegaplant?
Een maand maar?quote:Op maandag 8 mei 2017 23:53 schreef Vasion het volgende:
Als ze mijn penis zouden serveren, dan zou je heel Afrika een maand van voedsel kunnen voorzien.
Jij bent aan het genieten merk ik.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:55 schreef Stabiel het volgende:
Dit is een regelrechte non-item. Typisch Nederlandse banaliteit in kwalitatieve late night shows.
Vrij inferieur aan de Coolsingeljongens.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua hersenactiviteit ontloopt het elkaar niet veel
Ik verheug me nu al op een herhaling van 1940 komende zondagquote:Op maandag 8 mei 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij inferieur aan de Coolsingeljongens.
Jammer dat je zo negatief bent over Aadgod.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:57 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee. Sinds Aad ging het bergafwaarts aan tafel.
Wauw.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:57 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee. Sinds Aad ging het bergafwaarts aan tafel.
Zanger Rinus met livecommentaar.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op een herhaling van 1940 komende zondag
Aad moet wat ontspannener en humorvolle zijn aan tafel. Dan kan hij uiteindelijk Johan's stokje overnemen bij VI.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je zo negatief bent over Aadgod.
Als je nu nog bij VI gaat zitten, ben je getekend voor het leven.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:58 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Aad moet wat ontspannener en humorvolle zijn aan tafel. Dan kan hij uiteindelijk Johan's stokje overnemen bij VI.
Maar "chemische troep" kan toch nooit goed voor je zijnquote:Op maandag 8 mei 2017 23:58 schreef monkyyy het volgende:
H+ neutraliseert gewoon OH-. Oh noes, dat dit kan in dit universum.
Slaaplekker he dikkequote:Op maandag 8 mei 2017 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je nu nog bij VI gaat zitten, ben je getekend voor het leven.
Dat is Aad gelukkig al.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je nu nog bij VI gaat zitten, ben je getekend voor het leven.
Aad is een stuk ouder dan Johan...de kans dat een Hugo Borst het stokje overneemt acht ik groter.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:58 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Aad moet wat ontspannener en humorvolle zijn aan tafel. Dan kan hij uiteindelijk Johan's stokje overnemen bij VI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |