abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170873259
''Maar wat mij de laatste tijd steeds meer ergert zijn van die vieze dikke zwangere zeugen die doen alsof hun zwangerschap een prestatie is :')! en alsof het zo ongelooflijk bijzonder is. Nou is het wel bijzonder dat er uberhaupt iemand is die ze zwanger heeft willen maken, maar het zal ongetwijfeld een 'verrassing' of 'niet gepland' geweest zijn. Arme jongens die in de val zijn gelopen ''

:')
Doe de groetjes aan je ouders TS!

En zeg hen dat ze zijn vergeten jou enig respect bij te brengen voor andere mensen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170873427
TS ziet er uit als een zwangere zeug.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170873450
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
TS ziet er uit als een zwangere zeug.
Tis net zijn moeder :')
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170874220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:40 schreef zhe-devilll het volgende:
''Maar wat mij de laatste tijd steeds meer ergert zijn van die vieze dikke zwangere zeugen die doen alsof hun zwangerschap een prestatie is :')! en alsof het zo ongelooflijk bijzonder is. Nou is het wel bijzonder dat er uberhaupt iemand is die ze zwanger heeft willen maken, maar het zal ongetwijfeld een 'verrassing' of 'niet gepland' geweest zijn. Arme jongens die in de val zijn gelopen ''

:')
Doe de groetjes aan je ouders TS!

En zeg hen dat ze zijn vergeten jou enig respect bij te brengen voor andere mensen.
Haha, jij bent op je teentjes getrapt omdat je weet dat TS gelijk heeft.
pi_170874241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:56 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Ha, deze zwangere zeu mevrouw is op haar teentjes getrapt.
:* Nee schat je snapt niet eens wat ik schreef.

TS heeft zelf ouders, zijn moeder is de zeug en zijn pa is de kneus die erin trapte.
Want zo brengt hij zijn verhaal over anderen, maar hij heeft ook ouders.
Ik spiegel meneer gewoon even :')
pi_170874258
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

:* Nee schat je snapt niet eens wat ik schreef.

TS heeft zelf ouders, zijn moeder is de zeug en zijn pa is de kneus die erin trapte.
Want zo brengt hij zijn verhaal over anderen, maar hij heeft ook ouders.
Ik spiegel meneer gewoon even :')
Oh, mijn excuses voor dit ongelukkige voorval.

Je noemde mij een schat? Wil je misschien snel eens een drankje met mij doen?
pi_170877011
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dus jij reageerde balorig en hebt al aangegeven NIKS maar dan ook echt helemaal niks met kinderen te hebben. Maar dan willen ze dat jij gaat oppassen? Ik geloof hier dus geen zak van. Als ik een goede oppas voor mijn kind wil, zou ik nooit kiezen voor iemand die helemaal niks met kinderen heeft. Maar zelfs al hun aangeven dat ze niet zomaar de eerste de beste willen als oppas, komen ze bij jou terecht?
Godver wat een onzinverhaal.
Om heel eerlijk te zijn is dit geen onzin. Ik geef toe dat ik hier wat harder uitpakte dan ik ik in real life doe, maar geloof je me wel als ik je zeg dat ik het allemaal heb meegemaakt: de roze wolken van het huwelijk, daarna de geboorte van de eerste en de tweede en de enz. kind.
Het begint allemaal zo mooi en sprookjesachtig. En dan komt de scheiding. Dan leer je die prinsjes en prinsesjes pas goed kennen. Ze veranderen in vampiers, weerwolven en deinzen er niet voor terug om de scheiding over de ruggetjes van hun bloedjes van kindjes uit te vechten.

Er was er zelfs eentje bij die er niet voor terug deinsde om de kinderen op te stoken dat hun vader hun seksueel misbruikt zou hebben.
Mag ik dan aub een beetje cynisch doen over al dit prille moedergeluk?

Nee, ik heb in het 'echte' leven absoluut geen hekel aan babies of kinderen.
Die mogen mij rustig onderkotsen, hoor. :Y
Wel aan de hypocriete ouders. Die moeten mij er maar voor betalen.
Ze hebben (in sommige gevallen dan) ook een schoonmaakster in dienst die ze betalen, al dan niet zwart.
Geld is dus duidelijk niet het probleem hier.
pi_170877035
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:50 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

kijk zo hoort het _O_

[..]

Stuur me een dm met je leeftijd en foto, je klinkt als mijn ideale vrouw. wie weet mag je wel een keer met me afspreken ^O^
Geen tijd voor, ik heb wel wat beters te doen.
Ruk ze.
pi_170877196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn is dit geen onzin. Ik geef toe dat ik hier wat harder uitpakte dan ik ik in real life doe, maar geloof je me wel als ik je zeg dat ik het allemaal heb meegemaakt: de roze wolken van het huwelijk, daarna de geboorte van de eerste en de tweede en de enz. kind.
Het begint allemaal zo mooi en sprookjesachtig. En dan komt de scheiding. Dan leer je die prinsjes en prinsesjes pas goed kennen. Ze veranderen in vampiers, weerwolven en deinzen er niet voor terug om de scheiding over de ruggetjes van hun bloedjes van kindjes uit te vechten.

Er was er zelfs eentje bij die er niet voor terug deinsde om de kinderen op te stoken dat hun vader hun seksueel misbruikt zou hebben.

Ze hebben (in sommige gevallen dan) ook een schoonmaakster in dienst die ze betalen, al dan niet zwart.
Daar kunnen die kinderen niks aan doen dat hun ouders zo doen. Je zou ook gratis kunnen oppassen zodat die jong iig een paar uur van hun vreselijke ouders verlost zijn.
misunderstood
pi_170877217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En terecht. Een babysitter kost ook geld, waarom moet jij het dan gratis doen?
pi_170877300
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:41 schreef DKS het volgende:

[..]

Daar kunnen die kinderen niks aan doen dat hun ouders zo doen. Je zou ook gratis kunnen oppassen zodat die jong iig een paar uur van hun vreselijke ouders verlost zijn.
Nee hoor, die ouders willen even ongestoord neuken, dan wil ik daar veel geld voor zien.
Anders is die liefde ook niet echt.
Die kinderen lijden daar niet onder, pa en moe wel.
Want die moeten dokken.

Gratis oppassen, doe even normaal.
pi_170877409
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee hoor, die ouders willen even ongestoord neuken, dan wil ik daar veel geld voor zien.
Want die moeten dokken.

Seks is goed voor je relatie en daarmee dus ook beter voor je kindjes.
Hoeveel vraag je eigenlijk per uur?
misunderstood
pi_170877440
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:51 schreef DKS het volgende:

[..]

500 euro per kind per uur.
Mijn vrienden kunnen dat dus makkelijk betalen.
Snap dus niet waarom ze daar zo moeilijk over doen.
pi_170877473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:51 schreef DKS het volgende:

[..]

Seks is goed voor je lichamelijk welzijn en heeft geen zak met kinderen te maken.
pi_170877587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Goeiedag​ zeg! Ik kan me de reacties van je vrienden helemaal voorstellen.
misunderstood
pi_170877626
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:01 schreef DKS het volgende:

[..]

Hoezo? Ze werken allebei. Ze hebben allebei een salaris waar Wim en Max zich niet voor hoeven te schamen, dus waarom ze zo moeilijk doen als er een oppas voor de wolkjes moet komen begrijp ik niet.
pi_170877651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoezo? Ze werken allebei. Ze hebben allebei een salaris waar Wim en Max zich niet voor hoeven te schamen, dus waarom ze zo moeilijk doen als er een oppas voor de wolkjes moet komen begrijp ik niet.
Omdat het goedkoper kan.
misunderstood
pi_170877661
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:01 schreef DKS het volgende:

[..]

Welke reacties zijn dat dan, volgens jou?
pi_170877697
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Welke reacties zijn dat dan, volgens jou?
Ik kan me voorstellen dat ze van hun stoel afvielen.
misunderstood
pi_170877702
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Omdat het goedkoper kan.
Klopt. Maar deze patsers zien er dus geen probleem in om de duurste restaurants te bezoeken.
Of de duurste auto of kleding te kopen.
Waarom moeten deze stakkers dan gaan bezuinigen op het 'kostbaarste' wat ze bezitten?
Neem van mij aan, de kinderen doen er niet toe, deze zijn gewoon een statussymbool.
pi_170877756
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:08 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat ze van hun stoel afvielen.
Ja, echt? Terwijl ze niet van hun stoel vallen als ze horen wat ze moeten betalen voor hun haute couture kleding? Of het salaris van hun Franse kok?
Flikker dan gauw op. Ze willen overal voor betalen, behalve voor hun kroost. Dat moet dan liefdewerk oud papier zijn.
Dat ze er dan zelf offers voor brengen. Kost ze minder geld, maar misschien verliezen ze dan aan prestige.
pi_170880397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, echt? Terwijl ze niet van hun stoel vallen als ze horen wat ze moeten betalen voor hun haute couture kleding? Of het salaris van hun Franse kok?
Flikker dan gauw op. Ze willen overal voor betalen, behalve voor hun kroost. Dat moet dan liefdewerk oud papier zijn.
Dat ze er dan zelf offers voor brengen. Kost ze minder geld, maar misschien verliezen ze dan aan prestige.
En je weet zeker dat het vrienden van je zijn? Klinkt meer alsof je ze uit de grond van uw hart haat of stikjaloers bent op hun leven/poen
misunderstood
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:09:59 #173
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170886250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Want die moeten dokken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik snap wel waarom ze geen vrienden meer met jou willen zijn. De afgunst druipt er vanaf.
pi_170886278
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:32 schreef DKS het volgende:

[..]

En je weet zeker dat het vrienden van je zijn? Klinkt meer alsof je ze uit de grond van uw hart haat of stikjaloers bent op hun leven/poen
Nee hoor, ik heb poen zat van mezelf.
Mensen die overal 'duur' willen doen, behalve als het om hun 'kostbaartste bezit' gaat, dan willen ze voor een duppie op de eerste rang zitten.
pi_170886290
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:09 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik snap wel waarom ze geen vrienden meer met jou willen zijn. De afgunst druipt er vanaf.
Jij snapt niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')