abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170799798
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:21 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Haha voorspelbaar. Ik ben echt diep geraakt door het feit dat een of andere dwaas op Fok mij niet seksueel aantrekkelijk vindt. Wat moet ik nu?
Een extra rondje rennen om wat overtollige kcal's te verbranden? :D

Maar goed je verpest het topic, dm of pm me maar als je frustratie kwijt moet :*
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_170799822
Je wil zeker geen kinderen of wel?
misunderstood
pi_170799904
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:28 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Een extra rondje rennen om wat overtollige kcal's te verbranden? :D

Maar goed je verpest het topic, dm of pm me maar als je frustratie kwijt moet :*
Ontopic dan maar: het voordeel dat je zo'n hekel hebt aan zwangere zeugen is dat jij je niet voor zult planten.
pi_170802433
Volledig terechte klacht en precies een van de vele redenen waarom ik niet op fb zit *O*

Tip aan TS: verwijder je fb account and get a life!
  dinsdag 9 mei 2017 @ 18:01:39 #80
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_170803593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:29 schreef DKS het volgende:
Je wil zeker geen kinderen of wel?
Ik denk eerder dan hij ze niet kan krijgen.
pi_170803654
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dan hij ze niet kan krijgen.
Dat is pijnlijk
misunderstood
pi_170803746
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Alles voor Facebook, want kijk eens hoe gelukkig wij zijn.. één grote onzin.

En dan heb je ook nog dit, kan mezelf erom kapot lachen:
"Ik kom even langs om je een fijne dag te wensen, facebookvriendjes."

[ afbeelding ]
Mijn tante doet dit altijd. Stiekum kan ik er wel om lachen, lekker fout ;)
pi_170803763
Niet herkenbaar, ik heb zulke trieste personen niet in mijn "vriendenlijst" staan. En als de personen die er wel instaan zulk gedrag gaan vertonen, dan gaan ze eraf, zo simpel.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 18:09:10 #84
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_170803783
Terechte klacht en goed topic.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_170803787
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat is pijnlijk
Waarom?
pi_170803868
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 01:28 schreef girlnextdoor. het volgende:

Echt. Als ik ooit zwanger wordt, ga ik zó hard tegen de cliché's aanschoppen.
Als je dat tegen die moeders zegt word je op het allergrootste cliché getrakteerd: “Voor ik zwanger werd zei ik ook altijd dat ik nooit zo’n overdreven cliché moeder zou worden. Maar als je zo’n kleintje eenmaal in je buik voelt, nooouu, dan kom je er wel achter” :')
pi_170804023
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 14:24 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Omdat?

Dat je een baby produceert is leuk, maar gewoon de natuurlijke gang van zaken, en niet zoals de huidige generatie moeders het noemt 'een wonder'. Snap niet wat dat met zolderautisten te maken heeft.
Ben een kindvrij kattenvrouwtje, maar ik snap best dat men dit zo voelt hoor.

Ja, elke dag worden er mensen zwanger. Maar toch is een zwangerschap een duizelingwekkend complex iets. Ook is het een heel bijzondere ervaring.

In die zin voelt het toch als wonder. Een wonder van de natuur. Net zoals een mooie tijger in een natuurdocu. Er zijn duizenden tijgers, niks bijzonders aan, en toch blijft het een schitterend beest.
pi_170804077
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Je noemt jezelf sociaal, maar je hebt 0% inlevingsvermogen. Dat probeer je te verbloemen met stoere internetpraat, want natuurlijk kom je niet vaak in de situatie dat je in het echte leven met iemand in gesprek gaat. Praat je ook zo tegen je moeder, of was dat geen vieze dikke zeug toen ze jou droeg?
Dit dus, als TS zijn ouders er niet waren, was TS nu gewoon een ranzige spermavlek die nu nog ergens aan kleeft of inmiddels al vernietigd is.
pi_170804188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:17 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Ben een kindvrij kattenvrouwtje, maar ik snap best dat men dit zo voelt hoor.

Ja, elke dag worden er mensen zwanger. Maar toch is een zwangerschap een duizelingwekkend complex iets. Ook is het een heel bijzondere ervaring.

In die zin voelt het toch als wonder. Een wonder van de natuur. Net zoals een mooie tijger in een natuurdocu. Er zijn duizenden tijgers, niks bijzonders aan, en toch blijft het een schitterend beest.
Ik heb geen kinderen en ben ook niet van plan om aan ze te beginnen, maar hoe kunnen mensen (en vooral vrouwen) nou niet snappen dat een zwangerschap en bevalling voor een vrouw PERSOONLIJK als wonder/prachtig/fantastisch/ongelofelijk voelt? Je draagt een kind 9 maanden in je buik, jij hebt dat gemaakt met je vent, en dan is het ineens een nieuw mens dat jij op de wereld zet! What the fuck maakt het dan uit dat er miljarden mensen geboren worden?

Vraag me altijd af of dit soort mensen al het mooie in het leven zo bagatelliseren. Dan kun je ook nooit verliefd worden, want iedereen wordt toch verliefd, is niet bijzonder. Rouwen om de dood van mensen, want iedereen verliest wel iemand, niet bijzonder. You must be fun at parties.
pi_170804219
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:23 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Vraag me altijd af of dit soort mensen al het mooie in het leven zo bagatelliseren. Dan kun je ook nooit verliefd worden, want iedereen wordt toch verliefd, is niet bijzonder. Rouwen om de dood van mensen, want iedereen verliest wel iemand, niet bijzonder. You must be fun at parties.
yup :Y
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 mei 2017 @ 18:24:54 #91
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170804239
quote:

[..]

Ik heb geen kinderen en ben ook niet van plan om aan ze te beginnen, maar hoe kunnen mensen (en vooral vrouwen) nou niet snappen dat een zwangerschap en bevalling voor een vrouw PERSOONLIJK als wonder/prachtig/fantastisch/ongelofelijk voelt? Je draagt een kind 9 maanden in je buik, jij hebt dat gemaakt met je vent, en dan is het ineens een nieuw mens dat jij op de wereld zet! What the fuck maakt het dan uit dat er miljarden mensen geboren worden?

Mwa, vrouwen brengen het vaak zo dat het echt de allereerste keer is dat iemand zwanger is geworden, een mirakel, ongekend! _O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_170804257
quote:

[..]

Sowieso je eigen ervaring is toch altijd wat er toe doet? Of gaan de mensen hier de zogenaamde 'beste 10 nummers ooit lijstjes af,' en bejubelen ze die nummers dan? Sorry maar ik heb mijn eigen smaak en eigen ervaring wanneer ik mijn muziek luister of mijn favoriete eten eet. Dat andere dit of dat bejubelen so what.

Natuurlijk kun je je ook afvragen waarom je nog zou leven, er leven zoveel mensen als je echt een rebel wil zijn maak je jezelf van kant.
pi_170804265
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwa, vrouwen brengen het vaak zo dat het echt de allereerste keer is dat iemand zwanger is geworden, een mirakel, ongekend! _O-
Voor hun wel....
pi_170804269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Stelletje rotwijven zijn het
pi_170804274
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:12 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Als je dat tegen die moeders zegt word je op het allergrootste cliché getrakteerd: “Voor ik zwanger werd zei ik ook altijd dat ik nooit zo’n overdreven cliché moeder zou worden. Maar als je zo’n kleintje eenmaal in je buik voelt, nooouu, dan kom je er wel achter” :')
Girlnextdoor ervaart dan ook wat hormonen met je doen.
Door die hormonen zijn zwangere vrouwen tijdelijk ontoerekeningsvatbaar.
Ik bedoel maar: ze eten augurken, zo uit het vuistje... :r
pi_170804284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Girlnextdoor ervaart dan ook wat hormonen met je doen.
Door die hormonen zijn zwangere vrouwen tijdelijk ontoerekeningsvatbaar.
Ik bedoel maar: ze eten augurken, zo uit het vuistje... :r
En terecht, augurken zijn fucking chill _O_
pi_170804396
quote:

[..]

Please....

Je zegt het zelf al, het is een PERSOONLIJK wonder. Je eerste menstruatie is dat ook. Ga je dan ook je collega's, buren, vrienden en weet ik veel wie nog meer kotsneigingen bezorgen met je bloederige lappen?
Een zwangere vrouw is gewoon een zwangere vrouw. Niks meer en niks minder.
Zo beredeneerd kan je ook wel elke nieuwe aardappel of bloemkool een wonder noemen.
pi_170804474
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:30 schreef Hiddendoe het volgende:

Zo beredeneerd kan je ook wel elke nieuwe aardappel of bloemkool een wonder noemen.
Dat is het ook, iedere bloemkoolkundige en aardappelbioloog kan erover meepraten :)
pi_170804518
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:33 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Dat is het ook, iedere bloemkoolkundige en aardappelbioloog kan erover meepraten :)
Gaan die ook de hele buurt af met foto's van het jonge aardappeltje? Staan ze ook te kwelen dat hij zo'n mooi lijfje heeft?
Of dat hij zo lekker in de hand ligt?
pi_170804530
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 18:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Please....

Je zegt het zelf al, het is een PERSOONLIJK wonder. Je eerste menstruatie is dat ook. Ga je dan ook je collega's, buren, vrienden en weet ik veel wie nog meer kotsneigingen bezorgen met je bloederige lappen?
Een zwangere vrouw is gewoon een zwangere vrouw. Niks meer en niks minder.
Je eerste menstruatie vergelijken met een zwangerschap :')
Beetje aardappels met bloemkolen vergelijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')